PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA 400

Kawasaki NINJA 400

Cena pojazdu:
ZAPYTAJ O CENĘ

Ninja 400 to wyjątkowy oraz agresywnie wyglądający motocykl sportowy charakteryzujący się stabilnością, wydajnością oraz przyjemnością z jazdy.

Kawasaki NINJA 400

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Podwójne reflektory LED

In addition to contributing to the Ninja 400’s sharper looks, slim LED headlamps (each featuring low and high beams, as well as a LED position lamp) are highly visible and offer significantly increased brightness.

Ninja 400 wyposażona jest w smukłe reflektory LED (każdy ze światłami mijania i drogowymi, a także światłami pozycyjnymi), dzięki czemu oferują znacznie zwiększoną jasność.

02

Wygodna, sportowa pozycja

Pozycja za kierownicą dostosowana jest do różnej wielkości kierowców i sytuacji na drodze. W porównaniu z niektórymi innymi modelami (którego ekstremalnie sportowa pozycja do jazdy pogarsza komfort), podniesiona pozycja i lekko wysunięte do przodu podnóżki umożliwiają kierowcy pełną kontrolę, jednocześnie zapewniając mu komfort.

03

Mocna rzędowa 2-cylindrowa jednostka

Silnik Ninja 400 o pojemności 399 cm3 zapewnia równowagę między wydajnością a intucyjną kontrolą. Silnik oferuje lepsze osiągi w całym zakresie obrotów w porównaniu do swojego poprzednika, z dobrym wyczuciem mocy. Płynna, przewidywalna reakcja przyczynia się do łatwego do kontrolowania charakteru silnika. Dzięki wydajnej konstrukcji kompaktowy, lekki silnik ma rozmiary porównywalne z silnikami o pojemności 250 cm3.

04

Nisko umieszczone siedzisko

Wysokość siedziska wynosi tylko 785 mm, a smukła konstrukcja zarówno siedziska, jak i tylnej części silnika zapewnia kierowcom łatwy dostęp stóp do podłoża.

05

Nowoczesny kokpit

Ninja 400 jest wyposażony w wyrafinowany kokpit, z dużym analogowym obrotomierzem i Shift-light’em z jednej strony oraz wskaźnikiem zmiany biegów i wielofunkcyjnym ekranem LCD z drugiej.

06

Stylizacja Ninja

Przyciągający wzrok wygląd zawsze był mocną stroną modeli Ninja, niezależnie od pojemności. Nowa Ninja 400 może pochwalić się futurystycznym wyglądem, inspirowanym Ninją H2. Nadwozie przyciąga uwagę i sprawia wrażenie większej maszyny. Wrażenie to potęguje wysokiej klasy design oraz doskonałe spasowanie, które są porównywalne z rmotocyklami o znacznie większej pojemności skokowej.

07

Największa tarcza hamulcowa w klasie

Measuring ø310 mm (the same disc size used on the Ninja ZZR1400), the Ninja 400’s semifloating front disc offers sure stopping power. A rigid new front brake master cylinder helps eliminate ineffective (idle) stroke, contributing to controllability, while carefully selected brake hose dimensions and material contribute to brake touch. Featuring the latest ABS unit from Nissin, the most compact and lightweight available.
Mierząca ø310 mm półpływająca przednia tarcza Ninja 400 ((ten sam rozmiar tarczy co w Ninja ZZR1400), zapewnia pewną siłę hamowania. Sztywna, nowa pompa hamulcowa przedniego hamulca pomaga wyeliminować luz, przyczyniając się do sterowności, a starannie dobrane wymiary i materiał przewodów hamulcowych przyczyniają się do lepszego wyczucia hamulca. Układ hamulcowy wyposażony jest najnowszą jednostkę ABS firmy Nissin, najbardziej kompaktową i najlżejszą z dostępnych.

08

Lekka rama kratownicowa

The Ninja 400 features a trellis frame similar in design to that of the Ninja H2. Kawasaki’s advanced dynamic rigidity analysis was used to ensure optimum rigidity with light weight. The engine is rigidmounted and used as a stressed member. The frame design contributes significantly to the bike’s low curb mass.
Ninja 400 posiada ramę kratownicową podobną do tej z Ninja H2. Wykorzystano zaawansowaną dynamiczną analizę sztywności Kawasaki, aby zapewnić optymalną sztywność przy niewielkiej wadze. Silnik jest sztywno zamontowany, a sama konstrukcja ramy przyczynia się do niskiej masy własnej rmotocykla.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
399 cm³
Średnica x skok
70 x 51.8 mm
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
33.4 kW {45 KM} / 10,000 obr./min
Emisja C02
91 g/km
Maksymalny moment obrotowy
37 N•m {3.8 kgf•m} / 8,000 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.219 (71/32)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
2.929 (41/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza, pół-pływająca tarcza 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek z pojedynczym wyważonym uruchamianiem
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41mm
Zawieszenie, tylne
Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
92 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
110/70R17 M/C 54H
Opona, tylna
150/60R17 M/C 66H
Opona, tylna
150/60R17 M/C 66H
Dł x Szer x Wys
1,990 x 710 x 1,120 mm
Rozstaw osi
1,370 mm
Prześwit pod pojazdem
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
168 kg