PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli TRK 702 X

Benelli TRK 702 X

Cena pojazdu:
34 990 PLN

OFF-ROADOWY ODKRYWCA

Do klasy „adventure” zaliczają się motocykle sprawne w terenie i wygodne na długich trasach. Te trudne do pogodzenia warunki wymagają od konstruktorów doświadczenia i doskonałej znajomości wielu zagadnień. Konstruktorzy we włoskim biurze Benelli w Pesaro wiedzą jak to zrobić.

Klasa motocykli „adventure” cieszy się rosnącą popularnością wśród motocyklistów. W gamie Benelli reprezentują ja modele TRK. Niedawno do tej rodziny dołączył 702 X. Jego struktura nośna bazuje koncepcyjnie na mniejszym modelu 502. Posiada on największy oferowany w Europie silnik z całej rodziny TRK o pojemności 698 cm3, mocy 76 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 68 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 X jest bardzo szybką i poręczną maszyną. Bez wątpienia jest wygodny w trasie i sprawny w umiarkowanym terenie. Idealnie nadaje się na dalekie wyprawy po gruntowych drogach i do szybkich przejazdów po gładkich autostradach. Najmocniejszy w gamie TRK silnik jest tutaj ważnym atutem. Taka kombinacja pozwala zasmakować prawdziwej przygody podczas dalekich wypraw. Jest to też najlepszy sprawdzian zarówno dla maszyny jak i człowieka.

Benelli TRK 702 X

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

SILNIK

Jest to zupełnie nowy zespół napędowy w gamie Benelli. Zawiera cały zestaw najnowocześniejszych rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień sprężania i chłodzenie cieczą.

02

PODWOZIE

Kratownicowa bardzo sztywna rama przestrzenna, wahacz z pojedynczym elementem resorująco – tłumiącym z tyłu i teleskopy upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm z przodu. Do tego odpowiednio duży skok obu zawieszeń: 173 mm z tyłu i 140 mm z przodu.

TRK 702 X stoi na oponach Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 z tyłu i 110/80 z przodu. Tyla obręcz ma średnicę 17 cali. Większa o dwa cale od tylnej przednia obręcz ułatwia poruszanie się w terenie.

03

HAMULCE

W przednim kole dwie tarcze o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.

04

ZA KIEROWNICĄ

Za sterami TRK 702 X czujemy się bardzo bezpiecznie. Szeroki i wysoki zbiornik paliwa, wygodna, szeroka i wysoka kierownica, ergonomiczne siedzenie. W kokpicie pięciocalowy kolorowy wyświetlacz TFT a na wprost przed nami duża owiewka chroniąca skutecznie przed wiatrem kierowcę i pasażera.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
698 cm3
ŚREDNICA X SKOK
ø83×64.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
51.5kW (70KM)/8000r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
70Nm/6000 r/min
SMAROWANIE
Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
ZASILANIE
EFI z podwójną przepustnicą ø41 mm
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU BOSCH MSE 6.0
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8EGP
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4.6 L/100km
EMISJA CO2
107 g/km
RAMA
Spawana z rur i płyt stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down ø50mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
140mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją wstępnego napięcia sprężyny, tłumienia odbicia i kompresji
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
50mm ( 173 mm skoku tylnego koła)
HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze ø320mm z ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium ze stalowymi szprychami
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
19" x MT 3.00' DOT -D
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø260mm z ABS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium ze stalowymi szprychami
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17" x MT 4.25' DOT - D
OPONA PRZEDNIA
110/80R19
OPONA TYLNA
150/70R17
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
925mm
PRZEŚWIT
205mm
WAGA SUCHA
218 kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY
235kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
20L
REZERWA
4L
ROZSTAW OSI
1505mm