PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 500

Kawasaki Z 500

Cena pojazdu:
29 400 PLN

SUPERNAKED Z 500

Silnik o pojemności 451 cm3 uwięziony w całkowicie nowym supernakedzie Z500 to charakterystyczne, agresywne nadwozie w miejskim streetfighterze. To pojazd dla tych, którzy nie boją się wyzwań!

Kawasaki Z 500

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Nowy silnik 451 cm3 gwarantuje płynne przyspieszenie po obróceniu manetki. Dzięki dużej mocy w niskim i średnim zakresie obrotów przyspieszanie jest niezwykle dynamiczne, a moc w wysokim zakresie obrotów umożliwia łatwe osiągnięcie najwyższych prędkości. Połączenie silnika o zrównoważonej mocy wyjściowej z lekkim podwoziem sprawia, że maszyna doskonale sprawdza się w różnorodnych sytuacjach, w szczególności podczas codziennej jazdy.

02

Silnik o pojemności 451 cm3 dostarcza dużą moc w całym zakresie obrotów, aby ułatwić kierowcy korzystanie z niego niezależnie od rodzaju jazdy – od niskich obrotów przy przyspieszaniu ze startu po najwyższe obroty podczas jazdy autostradowej. Dzięki temu modele Ninja 500 i Z500 są w stanie sprostać każdemu zadaniu.

03

Sprzęgło Assist & Slipper Clutch Kawasaki cechuje się lekkim dociskiem, co jeszcze bardziej ułatwia jazdę w codziennych warunkach, a także poprawia przyczepność tylnego koła, zapewniając sprawniejszą jazdę w sportowym stylu i większą pewność prowadzenia.

04

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) to system zdalnego odblokowania kierownicy i odpalania silnika.

05

Modele Ninja 500 i Z500 posiadają lekką ramę kratownicową o konstrukcji podobnej do tej zastosowanej w modelu Ninja H2. Do zapewnienia optymalnej sztywności przy niewielkiej masie wykorzystano zaawansowaną analizę sztywności dynamicznej opracowaną przez Kawasaki. Zamontowany na sztywno silnik stanowi integralny element nośny. Konstrukcja ramy znacząco obniża masę własną motocykla.

06

Supersportowa konstrukcja z małym rozstawem kół i długim wahaczem uzupełniona o zoptymalizowany układ jezdny zapewnia lekkość i naturalność prowadzenia. Niska masa motocykla dodatkowo ułatwia prowadzenie i manewrowanie na przykład podczas parkowania.

07

Półpływająca przednia tarcza hamulcowa o średnicy 310 mm zapewnia pełną siłę hamowania. ABS pozwala zachować pewność podczas jazdy.

08

Dzięki wysokości siedzenia 785 mm oraz smukłej konstrukcji zarówno siedzenia, jak i tylnej części silnika, kierowca swobodnie sięga stopami do podłoża. Siedzisko jest wypełnione wygodną wyściółką, co przekłada się na komfort jazdy bez utrudniania dostępu do podłoża i pozwala po prostu cieszyć się jazdą motocyklem.

09

Optymalnie zaprojektowany „trójkąt kierowcy” zapewnia wygodne ułożenie sylwetki niezależnie od wysokości kierowcy i sytuacji na drodze. W porównaniu do innych modeli (w których wyprostowana pozycja podczas jazdy nie jest zbyt wygodna), tutaj podniesiona kierownica oraz nieco wysunięte do przodu położenie podnóżka umożliwiają kierowcy utrzymywanie kontroli nad pojazdem przy jednoczesnym zachowaniu komfortu.

010

Siedzisko z grubym wypełnieniem i uretanową powłoką o niskim współczynniku odbicia gwarantują doskonałą wygodę jazdy. Wysokie nadwozie modelu Ninja 500 chroni kierowcę przed wiatrem, co dodatkowo przyczynia się do komfortu jazdy.

011

Zrelaksowane ułożenie sylwetki, niezależnie od wymiarów kierowcy i sytuacji na drodze, podkreśla przyjazny dla użytkownika charakter. Bardziej wyprostowana pozycja oraz szersza kierownica ułatwiają aktywną kontrolę oraz jazdę w dynamicznym, sportowym stylu.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
89 g/km
Maksymalny moment obrotowy
42.6 N•m {4.3 kgf•m} /
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza półpływająca tarcza 310 mm. Zacisk: dwutłoczkowy o zrównoważonym działaniu.
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, zacisk: dwutłokowy.
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne
Amortyzator typu Bottom-Link Uni-Trak z doładowaniem gazowym i regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
92 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
110/70R17M/C 54H
Opona, tylna
150/60R17M/C 66H
Dł x Szer x Wys
1,995 x 800 x 1,055 mm
Rozstaw osi
1,375 mm
Prześwit pod pojazdem
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
167 kg