PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki ELIMINATOR 500

Kawasaki ELIMINATOR 500

Cena pojazdu:
31 800 PLN

Gdy ulica wzywa, rusz w drogę zupełnie nowym Eliminatorem 500. Ten motocykl wstrząsa konwencjami dzięki eleganckiej i niskiej konstrukcji, niskiemu i wygodnemu siedzisku oraz lekkiemu i łatwemu prowadzeniu, co czyni go najbardziej przystępnym cruiserem Kawasaki. W nowym Eliminatorze ponadczasowy design został połączony z nowoczesną technologią, dzięki czemu możesz po prostu cieszyć się pełną radości, bezstresową jazdą.

Kawasaki ELIMINATOR 500

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Lekki w prowadzeniu

Dopełnieniem długiego i niskiego nadwozia jest starannie dobrana geometria podwozia, która zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Łatwość prowadzenia Eliminatora zwiększa pewność siebie kierowcy i przyczynia się do bezstresowej jazdy.

02

„Ogon” Eliminatora

Pomimo zastosowania nowoczesnych rozwiązań LED, tylne światło nawiązuje stylem do linii klasycznego modelu Eliminator. Cienki ogon, z dolną linią ściętą, skierowaną ostro w górę, przyczynia się do wizerunku dynamicznego motocykla.

03

Niska waga

Projektanci Eliminatora podjęli szereg starań, aby pomimo długiej i niskiej konstrukcji oraz imponującego nadwozia, utrzymać niską masę pojazdu. Niewielki wysiłek przy manewrowaniu zwiększa pewność siebie kierowcy i pomaga zmniejszyć napięcie podczas jazdy.

04

Wyświetlacz LCD z obrotomierzem

Kompaktowy, okrągły, w pełni cyfrowy wyświetlacz LCD uzupełnia styl Eliminatora. Bardzo czytelny układ zawiera obrotomierz i wskaźnik wybranego biegu. Łączność ze smartfonem umożliwia kierowcy dostęp do różnych funkcji motocykla, zapewniając lepsze wrażenia z jazdy.

05

Nisko położone siedzisko

Wysokość siedzenia Eliminatora, wynosząca 735 mm, jest najniższa spośród modeli Kawasaki o pojemności 250-500 cm3 przeznaczonych do jazdy po drogach publicznych, co zapewnia łatwość w manewrowaniu. Akcesoryjne wysokie i niskie siedziska pozwalają szerokiej gamie kierowców cieszyć się Eliminatorem pełnym komfortem.

06

Koła 18” i 16” cali

Połączenie długiego rozstawu osi z 18-calowym kołem z przodu i 16-calowym kołem tylnym pomaga uzyskać niską pozycję kierowcy oraz długi i niski styl.

07

Dwa tylne amortyzatory

Oprócz komfortu jazdy i naturalnego prowadzenia, podwójne tylne amortyzatory przypominają styl klasycznych motocykli Kawasaki.

08

Przyjazny dla pasażera

Duża moc, wygodne siedzenie pasażera i ergonomiczny uchwyt na akcesoria ułatwiają dzielenie się wrażeniami z jazdy Eliminatorem ze współtowarzyszami podróży.

09

Długa, pozioma konstrukcja

Smukła linia nadwozia o eleganckich proporcjach płynie od przedniej osi, poprzez szczupły zbiornik, aż po ogon motocykla. Cała konstrukcja motocykla sugeruje równowagę pomiędzy osiągami, a łatwością w manewrowaniu.

010

Zrelaksowana, wyprostowana pozycja

Naturalna pozycja jazdy z manetkami umieszczonymi w miejscu, do którego naturalnie sięgają ramiona i z podnóżkami umieszczonymi tak, aby nogi nie były podkurczone, zapewniają kierowcy wygodę i przyczynia się do komfortowej codziennej jazdy.

011

Nowa rama kratownicowa

Zainspirowana ramą kratownicową Ninja 400, konstrukcja ze stali o wysokiej wytrzymałości pozwala uzyskać niską wysokość siedziska Eliminatora przy jednoczesnym zachowaniu potencjału osiągów jego bardziej sportowego kuzyna.

012

Silnik R2 bazujący na modelu Ninja z dużym momentem obrotowym

Silnik R2 w modelu Eliminator oferuje wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, znacznie poprawiając kontrolę i zwrotność przy niskich prędkościach oraz przyczyniając się do codziennej jazdy bez stresu. Przy prędkościach autostradowych jego duża moc  maksymalna i liniowa reakcja uwidaczniają rodowód Ninja.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy
35 kW
Zużycie paliwa
3.8 l/100 km
Emisja C02
89 g/km
Maksymalny moment obrotowy
42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Zawieszenie, przednie
41 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Podwójne amortyzatory
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
121 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
90 mm
Opona, przednia
130/70-18M/C 63H
Opona, tylna
150/80-16M/C 71H
Kąt skrętu L/P
35° / 35°
Dł x Szer x Wys
2,250 x 785 x 1,100 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
13 litrów
Wysokość siedzenia
735 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
176