PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 650 RS

Kawasaki Z 650 RS

Cena pojazdu:
ZAPYTAJ O CENĘ

Kawasaki Z650RS łączy styl retro z nowoczesną technologią sportową. Charakterystyczne nuty stylistyczne, takie jak klasyczny okrągły reflektor LED, przyrządy pomiarowe, nadwozie i kolory inspirowane latami 70-tymi, a także dwucylindrowy silnik, tworzą oszałamiający punkt odniesienia w segmencie neo-retro. Kawasaki Z650RS ma za zadanie zaimponować wszystkim motocyklistom swoim starannie wyselekcjonowanym duchem RETROVOLUTION.

Kawasaki Z 650 RS

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Ekscytujący silnik Parallel Twin

Zoptymalizowany do codziennej jazdy, ekscytujący silnik Parallel Twin gwarantuje błyskawiczną reakcję, dobre osiągi w niskim i średnim zakresie obrotów oraz korzystne zużycie paliwa. Po otwarciu przepustnicy kierowcy zauważą płynny i mocny charakter silnika, oferujący zarówno wysoki poziom kontroli przy drobnych regulacjach przepustnicy, jak i satysfakcjonujące przyspieszenie w niższych zakresach obrotów.

02

Rurowa ramą kratownicowa

Jednym z kluczowych czynników przyczyniających się do „lekkości” Z650RS (zauważalnej, gdy tylko motocykl zostanie podniesiony z podpórki bocznej) jest innowacyjna rama kratownicowa. Ważąc 13,5 kg, znacząco przyczynia się do lekkiego, naturalnego prowadzenia motocykla.

03

Wygodna pozycja

Szeroka, płaska kierownica i wygodna pozycja ułatwiają kontrolę szerokiemu gronie motocyklistów

04

Dwucylindrowy silnik

Zoptymalizowany pod kątem codziennej jazdy, ekscytujący 2-cylindrowy rzędowy silnik zapewnia szybką reakcję, dobre osiągi w niskich i średnich zakresach oraz jest oszczędny w zakresie zużycia paliwa. Po otwarciu przepustnicy kierowcy zauważą płynną i mocną charakterystykę silnika, oferującą zarówno wysoki poziom kontroli podczas drobnych ruchów manetką, jak i satysfakcjonujący 'ciąg’  w niższych zakresach obrotów.

05

Hamulce

Podwólne tarcze o średnicy 300mm z przodu i 220mm z tyłu dostarczają odpowiedni poziom siły hamowania nawet podczas agresywnej jazdy. Okrągłe tarcze uzupełniają obraz motocykla w stylu retro.

06

Wieloramienne obręcze

Wieloramienne obręcze, znane z modelu Z900RS, mają płaskie ramione zaprojektowane tak, aby wyglądały jak klasyczne koła ze szprychami. Koła oferują równowagę między 'lekkością’ i stylowym wyglądem, przyczyniając się zarówno do dużego poziomu precyzji podczas prowadzenia, jak i samego designu

07

Podwójne analogowe zegary

Klasyczne zegary prędkościomierza i obrotomierza zostały uzupełnione multifunkcyjnym ekranem LCD, łącząc styl retro z nowoczesną funkcjonalnością.

08

Stylizacja retro

Podobnie jak Z900RS, Kawasaki Z650RS oferuje ponadczasową optykę. W klasie modeli średniej wagi, lekki i miejski wygląd odzwierciedla jego przyjazny dla kierowcy charakter. Atrakcyjność wizualną motocykla uzupełniają proste i nowoczesne akcenty projektowe, które pozwalają Z650RS płynnie wtopić się w Twoje codzienne życie.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
649 cm³
Średnica x skok
83 x 60 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 2 z podwójną przepustnicą
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna
50.2 kW {68 KM} / 8,000 obr./min
Zużycie paliwa
4.4 l/100 km
Emisja C02
107 g/km
Maksymalny moment obrotowy
64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1
2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2
1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4
1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5
0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze półpływające Ø 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza Ø 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
41 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Poziomy Back-link z regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
100 mm
Skok zawieszenia, przednie
125 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys
2,065 x 800 x 1,115 mm
Rozstaw osi
1,405 mm
Prześwit pod pojazdem
125 mm
Pojemność zbiornika paliwa
12 litrów
Wysokość siedzenia
820 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
187 kg