PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 900 SE

Kawasaki Z 900 SE

Cena pojazdu:
57 100 PLN

Stworzony, by zadziwiać. Witamy nowego członka rodziny Z. Nowy Z900 SE jest wyposażony w dedykowane funkcje, które zapewniają wyjątkowe, wyrafinowane wrażenia z jazdy: Odwrócony widelec o dużej średnicy z większą możliwością regulacji uzupełniony tylnym zawieszeniem Öhlins S46, przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej, zaciski Brembo M4.32 z przednimi tarczami hamulcowymi Brembo i specjalną kolorystyką. Zdominuj drogę z najnowszym wcieleniem ducha Z.

Kawasaki Z 900 SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Zawieszenie

Złoty widelec o zwiększonej średnicy z dużymi możliwościami regulacji uzupełniony przez tylny amortyzator Öhlins S46 zapewniają zwiększony komfort jazdy oraz poprawę przyczepności i prowadzenia. Tylny amortyzator jest wyposażony w zewnętrzny regulator wstępnego napięcia, dzięki któremu regulacja dopasowująca charakterystykę pojazdu do jazdy z pasażerem lub bagażem odbywa się łatwo i bez użycia narzędzi.

02

Kolorowy wyświetlacz TFT

Całkowicie nowy wyświetlacz TFT nadaje wyglądu wysokiej jakości i klasy.

03

Hamulce Brembo

Komplet przednich hamulców Brembo oferuje większą siłę hamowania, kontrolę oraz łatwiejszą obsługę dźwigni. Przednia tarcza Brembo o średnicy 300mm wraz z radialnym zaciskiem monoblock M4.32 są uzupełnione przez radialną pompę Nissin z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie, co gwarantuje zwiększoną siłę hamowania i bardziej progresywną pracę dźwigni hamulca.

04

Zintegrowane tryby jazdy

Tryby jazdy, współgrające z kontrola trakcji pozwalają poczuć się pewnie motocykliście w każdych warunkach pogodowych i w każdej sytuacji. Kierowca może wybrać spośród trzech trybów ustawień (Sport, Road, Rain), jak również ustalić własny tryb (Rider). W trybie Rider to kierowca decyduje jaki system ma być aktywny.

05

Wybór trybów mocy

Full power czy Low Power – to zależy od Ciebie. Tryb małej mocy to ok. 55% trybu Full Power. Dostosuj pojazd do własnych umiejętności i warunków pogodowych.

06

KTRC (Kawasaki Traction Control)

Zaawansowany system kontroli trakcji Kawasaki zapewnia lepszą sportową jazdę oraz spokój w każdych warunkach. Trzy tryby zapewnią komfort kierowcy, który dostosuje pojazd do własnych umiejetności i warunków na drodze.

07

Łączność ze smartfonem

Wbudowany moduł Bluetooth pozwala motocykliście bezprzewodowo połaczyć się z ustawieniami swojego motocykla. Używająć aplikacji rideology, uzytkownik może odczytywać interesujące go parametry jazdy.

08

Najnowsza odsłona stylu Sugomi

Podczas gdy dużo elementów modelu Z900 SE jest zbliżonych do poprzednika, drobne nowe detale stanowią o jeszcze większej obecności stylu Sugomi w tym motocyklu.

09

Całkowite oświetlenie LED

W technologii LED wykonano: nowy reflektor przedni, światła pozycyjne tylne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy. Oświetlenie LED sparwiło, że Z900 SE stał się jeszcze bardziej nowoczesny.

010

Nowe opony

Nowe opony Dunlop Sportmax Roadsport 2 tyres zwiększają łatwość prowadzenia modelu Z900 SE.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
948 cm³
Średnica x skok
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4  z podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
82 kW {111 KM} / 8,500 obr./min
Zużycie paliwa
5.2 l/100 km
Emisja C02
124 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0.967 (29/30)
Przełożenie całkowite
2.800 (42/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 41 mm z tłumieniem dobicia i odbicia oraz regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziomy amortyzator typu Back-link, doładowany gazem, z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny.
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
98 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
140 mm
Opona, przednia
120/70ZR17 M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17 M/C (73W)
Dł x Szer x Wys
2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
215 kg (M40B/R) 216 kg (N40B/R)