PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 900 SE model 2025

Kawasaki Z 900 SE model 2025

Cena pojazdu:
55 900 PLN

Stworzony, by zadziwiać. Witamy nowego członka rodziny Z. Nowy Z900 SE jest wyposażony w dedykowane funkcje, które zapewniają wyjątkowe, wyrafinowane wrażenia z jazdy: Odwrócony widelec o dużej średnicy z większą możliwością regulacji uzupełniony tylnym zawieszeniem Öhlins S46, przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej, zaciski Brembo M4.32 z przednimi tarczami hamulcowymi Brembo i specjalną kolorystyką. Zdominuj drogę z najnowszym wcieleniem ducha Z.

Nowa, agresywna i mocna stylistyka Z900, która koncentruje się wokół silnika, oferuje niepowtarzalny efekt, przyciągający i skupiający uwagę wszystkich, którzy na niego patrzą. Eleganckie, ściśle przylegające nadwozie uzupełniają metalowe akcenty stylistyczne, zapewniając wrażenie wysokiej jakości. Od agresywnego wyglądu przedniej części nadwozia po futurystyczny wygląd nowych, zaawansowanych tylnych świateł – model Z900 ma lekki, zwinny wygląd, będący odzwierciedleniem jego sportowych osiągów.

Kawasaki Z 900 SE model 2025

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Szybko działająca skrzynia biegów umożliwia bez sprzęgłową zmianę biegów w górę i w dół, zapewniając płynne przyspieszanie i łatwe zwalnianie i pozwalając motocyklistom jeszcze pełniej wykorzystać ekscytujący charakter silnika Z900 silnika.

02

Elektroniczny tempomat

Za pomocą jednego przycisku kierowcy mogą z łatwością utrzymać zadaną prędkość, dzięki czemu jazda po autostradzie jest jeszcze bardziej komfortowa.

03

Zawieszenie

Złoty widelec o zwiększonej średnicy z dużymi możliwościami regulacji uzupełniony przez tylny amortyzator Öhlins S46 zapewniają zwiększony komfort jazdy oraz poprawę przyczepności i prowadzenia. Tylny amortyzator jest wyposażony w zewnętrzny regulator wstępnego napięcia, dzięki któremu regulacja dopasowująca charakterystykę pojazdu do jazdy z pasażerem lub bagażem odbywa się łatwo i bez użycia narzędzi.

04

5-calowy wyświetlacz TFT

5-calowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT jest większy niż w poprzednim modelu i nadaje kokpitowi zaawansowany technologicznie, wysokiej jakości wygląd. Szklany wyświetlacz z technologią IPS (in-plane switching) LCD zapewnia doskonałą przejrzystość.

05

Hamulce Brembo

Komplet przednich hamulców Brembo oferuje większą siłę hamowania, kontrolę oraz łatwiejszą obsługę dźwigni. Przednia tarcza Brembo o średnicy 300mm wraz z radialnym zaciskiem monoblock M4.32 są uzupełnione przez radialną pompę Nissin z przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie, co gwarantuje zwiększoną siłę hamowania i bardziej progresywną pracę dźwigni hamulca.

06

Zintegrowane tryby jazdy

Tryby jazdy, współgrające z kontrola trakcji pozwalają poczuć się pewnie motocykliście w każdych warunkach pogodowych i w każdej sytuacji. Kierowca może wybrać spośród trzech trybów ustawień (Sport, Road, Rain), jak również ustalić własny tryb (Rider). W trybie Rider to kierowca decyduje jaki system ma być aktywny.

07

Wybór trybów mocy

Full power czy Low Power – to zależy od Ciebie. Tryb małej mocy to ok. 55% trybu Full Power. Dostosuj pojazd do własnych umiejętności i warunków pogodowych.

08

KTRC (Kawasaki Traction Control)

Zaawansowany system kontroli trakcji Kawasaki zapewnia lepszą sportową jazdę oraz spokój w każdych warunkach. Trzy tryby zapewnią komfort kierowcy, który dostosuje pojazd do własnych umiejetności i warunków na drodze.

09

Łączność ze smartfonem Aplikacja RIDEOLOGY THE APP

Po raz pierwszy w Kawasaki nawigacja może być wyświetlana na desce rozdzielczej, pozwalając kierowcy zobaczyć, gdzie należy skręcić, a zgodność z RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE umożliwia kierowcy sterowanie różnymi funkcjami za pomocą głosu.

*Funkcje poleceń głosowych i nawigacji będą dostępne tylko dla użytkowników posiadających licencję. Dostępność funkcji zależy od rynku.

010

Nowe 2-kolorowe zszywane siedzisko z grubszym uretanem

Wysokiej jakości dwukolorowe siedzisko o wyglądzie prawdziwej skóry posiada pierwszą w Kawasaki ręcznie wykonaną linię szwów wzdłuż uda (dolna część siedziska).

011

Całkowite oświetlenie LED

W technologii LED wykonano: nowy reflektor przedni, światła pozycyjne tylne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy. Oświetlenie LED sparwiło, że Z900 SE stał się jeszcze bardziej nowoczesny.

012

Najnowsze opony Dunlop Sportmax Q5A

Wyposażone w nową mieszankę opony Dunlop Sportmax Q5A zapewniają mocne, stabilne prowadzenie na zakrętach, gwarantując przyjemną jazdę sportową.

013

Technologia elektronicznego wspomagania jazdy wyposażona w IMU

Wysoce wyrafinowane elektroniczne systemy sterowania firmy Kawasaki zapewniają wsparcie kierowcy, pozwalając mu w pełni odkrywać, jak przyjemne i satysfakcjonujące jest prowadzenie Z900. Informacje zwrotne IMU zwiększają precyzję systemu ABS.

014

Tylne światło LED z technologią światłowodową

Zaawansowane tylne światło LED wykorzystuje technologię światłowodową, aby połączyć futurystyczny design z najnowocześniejszym kształtem 3D, który podkreśla ostrą, agresywną stylistykę Z900, jednocześnie zapewniając wysokiej jakości wykonanie.

015

Metalowe akcenty

Osłony boczne ze szczotkowanego aluminium, platerowane elementy wokół bębenka kluczyka i metalowa ozdoba umieszczona nad siedzeniem z logo Kawasaki to atrakcyjne akcenty, które nadają Z900 wysokiej jakości, metaliczny wygląd.

016

Gniazdo USB-C zamontowane z przodu

Wewnątrz przedniej osłony znajduje się gniazdo USB typu C zwiększające wygodę użytkowania.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
948 cm³
Średnica x skok
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4  z podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
91 kW {124 KM} / 9,500 obr./min
Zużycie paliwa
5.2 l/100 km
Emisja C02
124 g/km
Maksymalny moment obrotowy
97.4 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0.967 (29/30)
Przełożenie całkowite
2.800 (42/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 41 mm z tłumieniem dobicia i odbicia oraz regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziomy amortyzator typu Back-link, doładowany gazem, z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny.
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
98 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
140 mm
Opona, przednia
120/70ZR17 M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17 M/C (73W)
Dł x Szer x Wys
2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
214 kg

This will close in 0 seconds