PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki ELIMINATOR 500 SE

Kawasaki ELIMINATOR 500 SE

Cena pojazdu:
33 800 PLN

Gdy ulica wzywa, rusz w drogę zupełnie nowym Eliminatorem 500 SE. Ten motocykl wstrząsa konwencjami dzięki eleganckiej i niskiej konstrukcji, niskiemu i wygodnemu siedzisku oraz lekkiemu i łatwemu prowadzeniu, co czyni go najbardziej przystępnym cruiserem Kawasaki. W nowym Eliminatorze ponadczasowy design został połączony z nowoczesną technologią, dzięki czemu możesz po prostu cieszyć się pełną radości, bezstresową jazdą.

Kawasaki ELIMINATOR 500 SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Nowa rama kratownicowa

Zainspirowana ramą kratownicową Ninja 400, konstrukcja ze stali o wysokiej wytrzymałości pozwala uzyskać niską wysokość siedziska Eliminatora przy jednoczesnym zachowaniu potencjału osiągów jego bardziej sportowego kuzyna.

02

„Ogon” Eliminatora

Pomimo zastosowania nowoczesnych rozwiązań LED, tylne światło nawiązuje stylem do linii klasycznego modelu Eliminator. Cienki ogon, z dolną linią ściętą, skierowaną ostro w górę, przyczynia się do wizerunku dynamicznego motocykla.

03

Gniazdo USB-C

Wygodne umieszczenie gniazdo USB-C jest zamontowane na prawym uchwycie manetki. Gniazdo ma wodoodporną konstrukcję, która pomaga chronić je przed czynnikami atmosferycznymi.

04

Wyświetlacz LCD z obrotomierzem

Kompaktowy, okrągły, w pełni cyfrowy wyświetlacz LCD uzupełnia styl Eliminatora. Bardzo czytelny układ zawiera obrotomierz i wskaźnik wybranego biegu. Łączność ze smartfonem umożliwia kierowcy dostęp do różnych funkcji motocykla, zapewniając lepsze wrażenia z jazdy.

05

Długa, pozioma konstrukcja

Smukła linia nadwozia o eleganckich proporcjach płynie od przedniej osi, poprzez szczupły zbiornik, aż po ogon motocykla. Cała konstrukcja motocykla sugeruje równowagę pomiędzy osiągami, a łatwością w manewrowaniu.

06

Niska waga

Projektanci Eliminatora podjęli szereg starań, aby pomimo długiej i niskiej konstrukcji oraz imponującego nadwozia, utrzymać niską masę pojazdu. Niewielki wysiłek przy manewrowaniu zwiększa pewność siebie kierowcy i pomaga zmniejszyć napięcie podczas jazdy.

07

Skórzane siedzisko o dwóch wzorach

Siedzenie Eliminatora SE jest pokryte skórą o dwóch wzorach i przeszyciami wzdłuż górnej krawędzi.

08

Przyjazny dla pasażera

Duża moc, wygodne siedzenie pasażera i ergonomiczny uchwyt na akcesoria ułatwiają dzielenie się wrażeniami z jazdy Eliminatorem ze współtowarzyszami podróży.

09

Zrelaksowana, wyprostowana pozycja

Naturalna pozycja jazdy z manetkami umieszczonymi w miejscu, do którego naturalnie sięgają ramiona i z podnóżkami umieszczonymi tak, aby nogi nie były podkurczone, zapewniają kierowcy wygodę i przyczynia się do komfortowej codziennej jazdy.

010

Dwa tylne amortyzatory

Oprócz komfortu jazdy i naturalnego prowadzenia, podwójne tylne amortyzatory przypominają styl klasycznych motocykli Kawasaki.

011

Stylowa osłona reflektora

Osłona reflektora przypomina te, które można było znaleźć we wcześniejszych modelach Eliminator SE. Sprytna metoda montażu pomaga uzyskać kompaktowy, stylowy wygląd.

012

Nisko położone siedzisko

Wysokość siedzenia Eliminatora, wynosząca 735 mm, jest najniższa spośród modeli Kawasaki o pojemności 250-500 cm3 przeznaczonych do jazdy po drogach publicznych, co zapewnia łatwość w manewrowaniu. Akcesoryjne wysokie i niskie siedziska pozwalają szerokiej gamie kierowców cieszyć się Eliminatorem z pełnym komfortem.

013

Silnik R2 bazujący na modelu Ninja z dużym momentem obrotowym

Silnik R2 w modelu Eliminator oferuje wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, znacznie poprawiając kontrolę i zwrotność przy niskich prędkościach oraz przyczyniając się do codziennej jazdy bez stresu. Przy prędkościach autostradowych jego duża moc  maksymalna i liniowa reakcja uwidaczniają rodowód Ninja.

014

Koła 18” i 16” cali

Połączenie długiego rozstawu osi z 18-calowym kołem z przodu i 16-calowym kołem tylnym pomaga uzyskać niską pozycję kierowcy oraz długi i niski styl.

015

Lekki w prowadzeniu

Dopełnieniem długiego i niskiego nadwozia jest starannie dobrana geometria podwozia, która zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Łatwość prowadzenia Eliminatora zwiększa pewność siebie kierowcy i przyczynia się do bezstresowej jazdy.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy
35 kW
Zużycie paliwa
3.8 l/100 km
Emisja C02
89 g/km
Maksymalny moment obrotowy
42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 240 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Zawieszenie, przednie
41 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Podwójne amortyzatory
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
121 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
90 mm
Opona, przednia
130/70-18M/C 63H
Opona, tylna
150/80-16M/C 71H
Kąt skrętu L/P
35° / 35°
Dł x Szer x Wys
2,250 x 785 x 1,140 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
13 litrów
Wysokość siedzenia
735 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
177