PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA H2 SX SE

Kawasaki NINJA H2 SX SE

Cena pojazdu:
143 300 PLN

Nowy Kawasaki Ninja H2 SX to najbardziej zaawansowany Sports Tourer w historii Kawasaki; ostateczna integracja najwyższych standardów technologii, osiągów i komfortu jazdy. Nowe dedykowane funkcje, takie jak Auto Hi Beam i system ARAS, zapewniają realne korzyści, w tym adaptacyjny tempomat i wykrywanie martwego pola. Z nowym 6,5-calowym kolorowym wyświetlaczem TFT zintegrowany jest system informacyjno-rozrywkowy SPIN Kawasaki. Doświadcz radości płynącej z wyjątkowego, zbalansowanego silnika z doładowaniem zarówno podczas długodystansowych wycieczek, jak i codziennej jazdy. Najlepsza technologia to ta, która staje się naturalnym przedłużeniem nas samych i wyzwala nas.

Ninja H2 SX. ZAPROJEKTOWANY, ABY BYĆ WOLNYM.

Kawasaki NINJA H2 SX SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Automatyczne światła drogowe (AHB)

Czujnik kamery pozwala dostrzec światła pojazdów jadących z przodu, latarni ulicznych itp. AHB automatycznie włącza lub wyłącza światła drogowe H2 SX w razie potrzeby. Aby system działał, przełącznik musi być ustawiony na światła drogowe, a motocykl musi jechać z prędkością powyżej 20 km/h i musi być ciemno. Po włączeniu systemu ikona wyświetlana na ekranie przyrządu będzie świecić na zielono.

02

Sygnalizacja awaryjnego hamowania (ESS)

Podczas gwałtownego hamowania,ESS powoduje pulsacyjne miganie światła hamowania.

03

Doświetlanie zakrętów (LED)

Światła aktywowane podczas wychylenia motocykla pomagają oświetlać drogę podczas pokonywania zakrętów.

04

Kawasaki SPIN

Nowa aplikacja informacyjno-rozrywkowa Kawasaki oparta na smartfonie umożliwia pobieranie różnorodnych aplikacji innych firm i wyświetlanie ich na wyświetlaczu TFT w kokpicie.

05

Wyświetlacz 6.5” (TFT)

Duży, czytelny, pełnokolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 6,5 cala – czyli centrum sterowania H2 SXem. Umożliwia wiele trybów wyświetlania i łączność ze smartfonem, kompatybilność z Kawasaki SPIN oferuje liczne niemal nieograniczone możliwości.

06

Zawieszenie KECS ze Skyhook (SE)

KECS, aktywne elektroniczne zawieszenie Kawasaki dostosowuje się do warunków drogowych i jazdy w czasie rzeczywistym, zapewniając idealne tłumienie zależnie od potrzeb. Zaktualizowane oprogramowanie zawiera technologię Skyhook, aby zapewnić jeszcze większą precyzję podczas jazdy, przyczyniając się do większego komfortu i przyjemności.

07

Ochrona przed wiatrem i aerodynamika

Za sprawą dużej przedniej szybie i kształtu nadwozia, Ninja H2 SX zapewnia świetną ochronę przed wiatrem, przyczyniając się do komfortu kierowcy podczas długich tras. Oprócz sportowego stylu, aerodynamicznie ukształtowane nadwozie jest również zaletą podczas jazdy z prędkością autostradową.

08

System monitorowania ciśnienia w kołach (TPMS)

TPMS stale monitoruje ciśnienie powietrza w oponach podczas jazdy, dodając pewności kierowcy podczas długich tras.

09

System bezkluczykowy KIPASS

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) umożliwia zdalną aktywację zapłonu i blokady kierownicy za pośrednictwem dedykowanego nadajnika/pilota.

010

Zaciski Brembo Stylema Monobloc (SE)

W modelu SE wysokiej klasy monoblokowe zaciski Brembo Stylema zapewniają jeszcze lepszą kontrolę. Kompaktowe, lekkie zaciski minimalizują wewnętrzną przestrzeń zajmowaną przez płyn, umożliwiając bardziej bezpośrednią reakcję. Zaciski Stylema schładzają się bardzo szybko dzięki unikalnej konstrukcji, która sprzyja przepływowi powietrza wokół klocków hamulcowych, przestrzeni wokół tłoków oraz otworowi umożliwiającemu uchodzenie powietrza z mostka centralnego.

011

BSD (Czujnik martwego kąta)

Czujnik radarowy skierowany do tyłu monitoruje otoczenie motocykla i ostrzega kierowcę o obecności pojazdu zbliżającego się w martwym polu kierowcy.

012

Wygodna kanapa dla dwóch osób

Ergonomicznie zaprojektowane przednia część kanapy zapewnia zarówno komfort spędzania długich godzin w „siodle”, jak i umożliwia zmianę pozycji podczas sportowej jazdy. Zarówno siedzenie kierowcy, jak i pasażera są szersze niż poprzednio stosowane, a zmienione kształty, grubość i gęstość zwiększają komfort kierowcy i pasażera.

013

FCW – System ostrzegania o potencjalnej kolizji

Gdy system wykryje, że kontynuowanie jazdy z aktualną prędkością może spowodować kolizję z pojazdem jadącym z przodu, ostrzeże kierowcę.

014

Silnik z doładowaniem mechanicznym

Zaprojektowany, aby zapewnić zarówno moc, jak i niskie zużycie paliwa nawet podczas prędkości autostradowej, silnik z kompresorem (Supercharged) zapewnia moc aż 200 koni mechanicznych. Zestrojony pod kątem wysokiego momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów, stawia równocześnie na codzienną użyteczność w ruchu ulicznym, osiągając wówczas zużycie paliwa na poziomie Ninja 1000SX czy Versysa 1000.

015

Bezstelażowy system mocowania kufrów

Mocowanie i zdejmowanie akcesoryjnych kufrów jest banalnie proste i wygodne dzięki dedykowanemu systemowi mocowania. Po zamontowaniu kufra bezproblemowo integrują się z tyłem motocykla; natomiast po ich demontażu, pozbawiona widocznego stelaża konstrukcja sprawia, że tył motocykla prezentuje się bardzo dobrze.

016

Asystent zatrzymywania pojazdu (VHA)

Aktywowany po zatrzymaniu motocykla naciśnięciu hamulca (hamulcy) – VHA włącza tylny hamulec, aby umożliwić kierowcy rozluźnienie dłoni/nogi na hamulcu.

017

ACC – Aktywny tempomat

Zaawansowana wersja elektronicznego tempomatu, w której ACC utrzymuje prędkość ustawioną przez kierowcę, ale jednocześnie dostosowuje prędkość tak, aby utrzymać odpowiednią odległość od poprzedzającego pojazdu.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm
Zużycie paliwa
5.4 l/100 km
Emisja C02
128 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137.3 N•m {14 kgf•m} / 8,500 rpm
Przełożenie
6-biegowa, pierścieniowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.480 (74/50)
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.429 (34/14)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.444 (44/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 320 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok Brembo Stylema, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, zacisk: 2-tłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec ø43 mm z regulowanym tłumieniem odbicia i kompresji KECS, ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami top-out
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni Trak, amortyzator gazowy BFRC Lite ze zbiornikiem typu piggyback, tłumieniem dobicia i odbicia kontrolowanym przez KECS oraz elektronicznie regulowanym napięciem wstępnym sprężyny.
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Ślad
103 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
139 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,175 x 790 x 1,260 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
267 kg