PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA ZX-10R

Kawasaki NINJA ZX-10R

Cena pojazdu:
101 200 PLN

Możesz pokonać wszystkich przeciwników, ale zawsze jest wyzwanie, któremu musisz stawić czoła, to, które jest w tobie. Dla takich jak Ty, którzy podejmują każde wyzwanie, opracowaliśmy motocykl, na który zasługuje prawdziwy mistrz. Nowe Ninja ZX-10R i Ninja ZX-10RR mają to, czego potrzeba do zwycięstwa: całkowicie nowe aerodynamiczne nadwozie ze zintegrowanymi owiewkami, małe i lekkie reflektory LED, kolorowe przyrządy TFT i łączność ze smartfonem oraz aktualizacje wynikające z doświadczenia Kawasaki Racing Team World Superbike. Teraz, gdy masz ostateczną wersję Ninja nastawioną na wyścigi, zmierz się z samym sobą.

Kawasaki NINJA ZX-10R

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

System VAI (Variable Air Intake)

Zamontowany wewnątrz airboxa, system VAI wykorzystuje zestaw ruchomych lejków wlotowych do zmiany wysokości lejka wlotowego. Gdy lejki VAI są podniesione, powietrze wlotowe omija system, zapewniając optymalną wydajność przy wysokich obrotach; gdy są opuszczone, powietrze wlotowe przechodzi przez wyższe lejki wlotowe, zwiększając wydajność w niskim i średnim zakresie. Ruch lejków jest regulowany w celu zwiększenia wydajności przy wszystkich obrotach.

Korzystanie z systemu VAI jest ograniczone do zastosowań wyścigowych. Aby aktywować system, motocykl musi być wyposażony w wyścigowy zestaw ECU i podsterownik. W konfiguracji ulicznej system jest nieaktywny: lejki są ustawione w pozycji podniesionej.

02

Łatwość prowadzenia podwozia

Usprawniając cenioną stabilność modelu 2019, ulepszenia geomterii ramy przyczniają się do podwyższenia osiągów w zakrętach I lekkości prowadzenia pojazdu.

03

Lekkie tytanowe korbowody firmy Pankl

Zastosowanie lekkich tytanowych korbowodów przyczynia się do osiągnięcia przez Ninja ZX-10RR wysokiego pułapu obrotów, a także do uzyskania przewagi 1 PS† mocy szczytowej w porównaniu ze standardowym modelem Ninja ZX-10R.

04

Zintegrowane spoilery

Wbudowane w centralną owiewkę spoilery generują siłę docisku, która pomaga utrzymać przednie koło na podłożu mimo potężnego przyśpieszenia.

05

Lekkie tłoki firmy Pankl

Każdy z lekkich tłoków waży mniej o 20 g. Niższa masa posuwisto-zwrotna pomaga w osiągnięciu wyższego limitu obrotów i przyczynia się do płynnego ich zwiększania.

06

Potężny rzędowy, 4-cylindrowy, silnik o pojemności 998cm3.

Dzięki unowocześnionemu, potężnemu silnikowy, Ninja ZX-10R oferuje niższą emisję spalin przy zachowaniu osiągów poprzedniego modelu.

07

Nowo zaprojektowane wałki rozrządu dla RR

Wałki rozrządu dedykowane dla silników RR zostały zaprojektowane z myślą o wysokich obrotach.

08

Aerodynamiczna pozycja jazdy

Zmodernizowana pozycja kierownicy i podnóżków przyczyniają się do bardziej agresywnej, nastawionej na torową, pozycję jeźdźca.

09

Nowe sprężyny zaworów

Sprężyny zaworów dolotowych i wydechowych zaprojektowane z myślą o silnikach o wyższych obrotach przyczyniają się do zwiększenia osiągów. Obrabiane mechanicznie uchwyty sprężyn zaworowych mogą być produkowane z większą precyzją, przyczyniając się do zwiększenia niezawodności wymaganej do pracy przy wysokich obrotach.

010

Zintegrowane tryby jazdy: Sport, Road, Rain, Rider (Manualny)

Kompleksowe tryby jazdy, łączące S-KTRC i tryby Powet Mode pozwalają kierowcy skutecznie ustawić kontrolę trakcji i sposób oddwania mocy dla najlepszego dopasowania do danej sytuacji.

011

Sworznie tłokowe DLC

Sworznie tłokowe są dopasowane do tłoków i posiadają powłokę DLC (Diamond-Like Carbon) chroniącą przed zużyciem.

012

Mistrzowskie zawieszenie

Jeszcze bardziej ukierunkowane na jazdę torową ustawienia dzięki zaprojektowanemu w WSB systemowi BFF (Balance Free Front Fork) i BFRC (Balance Free Rear Cushion) ułatwiają przenoszenie masy pojazdu w osi przód-tył i przyczyniają się do lekkości prowadzenia.

013

Kolorowy wyświetlacz TFT

Zupełnie nowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT uzupełnia wygląd deski rozdzielczej. Nowy licznik oferuje nowe możliwości niedostępne w poprzednim modelu.

014

Pojedyncze siedzisko

Pojedyncze siedzisko zwiększa możliwości Ninja ZX-10RR na torze.

015

Nowa generacja stylistyki Ninja

Areodynamiczna owiewka inspirowana maszynami wyścigowymi, wyposażona w kompaktowe oświetlenie LED, nowy wlot powietrza RAM AIR i wyższą szybę – to cechy stylistyki nowego pokolenia Ninja ZX-10R.

016

Kute felgi Marchesini

7-ramienne kute felgi aluminiowe opracowane specjalnie przez firmę Marchesini zmniejszają opory toczenia, zwłaszcza przy zmianie kierunku jazdy. Oferują równowagę między wysoką sztywnością i znacznie zmniejszonym momentem bezwładności, a ich obrabiane maszynowo wykończenie nadaje im estetyczny wygląd.

017

Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami

Skrzynia biegów w Ninja ZX-10R została zaprojektowana do jazdy torowej. Większa zębatka tylna (zmiana z 39 na 41 zębów) i krótsze przełożenie pierwszego, drugiego i trzeciego biegu zapewniają wyższe przyśpieszenie w niskim i średnim zakresie obrotów dla szybszego wyjścia z zakrętu, a także lepszego startu podczas wyścigu.

018

Opony Pirelli Diablo Supercorsa SP

Model Ninja ZX-10RR jest standardowo wyposażony w najwyższej klasy opony Pirelli Diablo Supercorsa SP.

019

Elektroniczny tempomat

Elektroniczny Tempomat Kawasaki utrzymuje żądaną prędkość dzięki jednemu przyciśnięciu guzika. Wystarczy raz aktywować, aby kierowca nie musiał stale utrzymywać manetki gazu. Rozwiązanie to redukuje napięcia powstające w prawej dłoni podczas długich podróży, umożliwiając relaksującą jazdę i przyczyniając się do podwyższenia komfortu.

020

Wydajny system hamulcowy Brembo

Podwójne zaciski hamulcowe typu monoblock Brembo M50 zatrzymują duże tarcze o średnicy 330mm, a specjalistycznie przygotowana radialna pompa hamulcowa i przewody hamulcowe w stalowym oplocie rodem z toru wyścigowego* wnoszą wydajność hamulców na nowy poziom.
*Przewody hamulcowe w stalowym oplocie występują tylko Ninja ZX-10RR.

021

River Mark Kawasaki

Dla uznania osiągnięć w Mistorzostwach Świata Superbike, nowa Ninja ZX-10R otrzymała zgodę na oznakowanie “River Mark”. Jest to pierwszy niedoładowany model produkowany seryjnie, który nosi ten symbol.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Stopień sprężania
13.0:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 47 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Moc maksymalna
149.3 kW {203 KM} / 13,200 obr/min
Zużycie paliwa
6 l/100 km
Emisja C02
140 g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM
156.8 kW {213 KM} / 13,200 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
114.9 N•m {11.7 kgf•m} / 11,400 obr./min
Przełożenie
6-biegowa, kasetowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.681 (79/47)
Przełożenie biegu 1
2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2
2.158 (41/19)
Przełożenie biegu 3
1.882 (32/17)
Przełożenie biegu 4
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 5
1.476 (31/21)
Przełożenie biegu 6
1.304 (30/23)
Przełożenie całkowite
2.412 (41/17)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze Brembo 330 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok Brembo M50, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec przedni Balance Free 43 mm z zewnętrzną komorą kompresji, tłumieniem dobicia i odbicia, regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami top-out.
Zawieszenie, tylne
Poziome Back-Link z amortyzatorem gazowym BFRC Lite, zbiornikiem typu piggyback, regulacją tłumienia dobicia i odbicia, regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną.
Typ ramy
Podwójna belka nośna, aluminium lane
Ślad
105 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
115 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Kąt skrętu L/P
27° / 27°
Dł x Szer x Wys
2,085 x 750 x 1,185 mm
Rozstaw osi
1,450 mm
Prześwit pod pojazdem
135 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
207 kg