PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki KLX 140 R

Kawasaki KLX 140 R

Cena pojazdu:
18 600 PLN

Motocykle KLX140R charakteryzują się pewnym prowadzeniem i stanowią idealne wprowadzenie do jazdy terenowej. Łatwa w prowadzeniu linia KLX140R oferuje silnik o pojemności 144 cm3, miękkie zawieszenie i elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem, dzięki czemu świetnie sprawdza się w terenie.

Kawasaki KLX 140 R

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Pewne prowadzenie

Lekka rama obwodowa o przekroju skrzynkowym wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości zapewnia wyjątkową sztywność i wytrzymałość. Wąski profil ułatwia trzymanie motocykla i zwiększa płynność jazdy. Współpracujące ze sobą, wysoce wydajne zawieszenie i lekkie podwozie, zapewniają prowadzenie, które wzbudza zaufanie. Motocykl trailowy KLX140R L ma większe koła (19F, 16R), wyższe siedzenie (800 mm) i większy prześwit 255 mm, podczas gdy motocykl trailowy KLX140R F ma pełnowymiarowe koła (21F, 18R) i prześwit 315 mm.

02

Niezawodne hamulce

Przednie i tylne hamulce tarczowe zapewniają silną, progresywną siłę hamowania. Przednią tarczę o średnicy 220 mm z dwutłoczkowym zaciskiem uzupełnia tylna tarcza o średnicy 186 mm* z jednotłoczkowym zaciskiem, zapewniając bezpieczeństwo na szlakach.

*Tylna tarcza hamulcowa KLX140R F ma średnicę ø190 mm

03

Łagodna moc

Chłodzony powietrzem 4-suwowy silnik SOHC o pojemności 144 cm3 łatwo uruchamia się po naciśnięciu przycisku. Chłodzenie powietrzem eliminuje potrzebę stosowania chłodnic, dzięki czemu podwozie jest smukłe i lekkie, a 5-biegowa skrzynia biegów z ręcznym sprzęgłem zapewnia płynną zmianę biegów i przyspieszenie.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
144 cm³
Średnica x skok
58 x 54.4 mm
Stopień sprężania
9.5:1
Układ zaworów
2 zawory SOHC
Układ paliwowy
Gaźnik PB20 (Keihin)
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Rozrusznik elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.880 (72/25)
Przełożenie podstawowe
2.880 (72/25)
Przełożenie biegu 1
2.667 (40/15)
Przełożenie biegu 2
1.895 (36/19)
Przełożenie biegu 3
1.474 (28/19)
Przełożenie biegu 4
1.182 (26/22)
Przełożenie całkowite
3.571 (50/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 192 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa 150 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Uni Trak wahacz
Typ ramy
Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
85 mm
Skok zawieszenia, przednie
180 mm
Skok zawieszenia, tylne
180 mm
Opona, przednia
70/100-17 40M
Opona, tylna
90/100-14 49M
Kąt skrętu L/P
45° / 45°
Dł x Szer x Wys
1,820 x 790 x 1,050 mm
Rozstaw osi
1,260 mm
Prześwit pod pojazdem
235 mm
Pojemność zbiornika paliwa
5.8 litrów
Wysokość siedzenia
780 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
93 kg