PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki W 230

Kawasaki W 230

Cena pojazdu:
23 900 PLN

Najnowszy członek rodziny W jest ukłonem w stronę przeszłości, ale pędzi pełną parą w przyszłość. Dzięki designowi inspirowanemu modelem 650-W1 z 1965 roku, całkowicie nowy motocykl W230 zapewnia nowoczesną moc dzięki sprawdzonemu 4-suwowemu silnikowi Kawasaki o pojemności 233 cm3 z wtryskiem paliwa. Dzięki niewielkiej masie, niskiej wysokości siedzenia i przyjaznej mocy, ta oryginalna ikona z lat ’60 jest nadal dostępna dla większej liczby motocyklistów niż kiedykolwiek wcześniej.

Kawasaki W 230

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Ponadczasowe piękno

W230 kontynuuje dumną tradycję serii W z akcentami stylistycznymi, które były modne od czasów oryginalnego modelu W. W230 charakteryzuje się prostym, ponadczasowym pięknem, które docenią miłośnicy klasycznych motocykli.

02

Szprychowe koła o dużej średnicy

Szprychowe 18-calowe przednie i 17-calowe tylne koła nadają W230 dystyngowany, stylowy wygląd, który zapewnia doskonałe właściwości jezdne i sprawia wrażenie jazdy na dużym motocyklu.

03

Tradycyjne zegary

Okrągłe wskaźniki w stylu retro z wbudowanym wyświetlaczem LCD oferują to, co najlepsze z obu światów: klasyczny, czytelny wygląd z dodatkowymi informacjami na nowoczesnym wyświetlaczu LCD.

04

Oświetlenie w stylu retro

Przednie i tylne światła w stylu retro mają okrągłe obudowy przypominające oryginalne modele W.

05

Zbiornik paliwa w klasycznym kształcie łzy z emblematem 3D

Zbiornik paliwa w kształcie łzy podkreśla ponadczasowe piękno modelu W, a specjalnie zaprojektowany emblemat 3D przyciąga wzrok i wyróżnia ten model w tej kategorii.

06

Silnik chłodzony powietrzem w stylu vintage

Zarówno pod względem wyglądu zewnętrznego, jak i odczuć podczas jazdy, silnik W230 ma charakter vintage. Podczas projektowania zadbano o klasyczny wygląd nowoczesnego silnika – z wyrzeźbionymi częściami, w tym dużymi, zaokrąglonymi żebrami na głowicy cylindrów.

07

Lekka waga, lekkie prowadzenie

W230 jest jednym z najlżejszych modeli w sportowej kategorii retro o pojemności 250 cm3 i waży 143 kg, co ułatwia prowadzenie i zwiększa pewność siebie kierowcy. Kolejną zaletą jest doskonały stosunek mocy do masy.
08

Elegancki tłumik z precyzyjnie dostrojonym dźwiękiem wydechu

Rura wydechowa elegancko wychodzi z silnika i kończy się tłumikiem w stylu peashooter, aby odtworzyć piękny wygląd pierwszych modeli W, co nadaje pojazdowi prawdziwie klasyczną stylistykę. Brzmienie wydechu zostało dopracowane tak, aby uzyskać głęboki bas i pulsowanie podczas przyspieszania. Podczas jazdy głośność wydechu jest mniej więcej na tym samym poziomie, co szum wiatru, co zapewnia przyjemne wrażenia z jazdy.

09

Wygląd i styl vintage

Detale, takie jak klasyczne siedzenie, stalowe błotniki i szprychowe koła, przyczyniają się do ponadczasowego piękna maszyny i klimatu vintage, który kierowcy zauważą, gdy tylko usiądą na motocyklu.

010

Niskie siedzisko

Dzięki jednej z najniższych wysokości siedziska w swojej klasie, W230 jest odpowiedni dla szerokiego grona motocyklistów, przybliżając dziedzictwo W szerszej publiczności i czyniąc ten model W jedną z najbardziej dostępnych maszyn w klasie 250 cm3.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, pojedynczy
Pojemność skokowa silnika
233cm³
Średnica x skok
67 x 66 mm
Stopień sprężania
9.0:1
Układ zaworów
SOHC, 2 zawory
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 1
Zapłon
Cyfrowy
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
12.9 kW {18 PS} / 7,000 rpm
Maksymalny moment obrotowy
18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.871 (89/31)
Przełożenie biegu 1
3.000 (39/13)
Przełożenie biegu 2
2.067 (31/15)
Przełożenie biegu 3
1.556 (28/18)
Przełożenie biegu 4
1.261 (29/23)
Przełożenie biegu 5
1.040 (26/25)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
2.714 (38/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza hamulcowa 265 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 37 mm
Zawieszenie, tylne
Podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Półpodwójna kołyska, stalowa
Ślad
99 mm
Skok zawieszenia, przednie
117 mm
Skok zawieszenia, tylne
95 mm
Opona, przednia
90/90-18M/C 51S
Opona, tylna
110/90-17M/C 60S
Kąt skrętu L/P
40° / 40°
Dł x Szer x Wys
2,125 x 800 x 1,090 mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
12 litrów
Wysokość siedzenia
745 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
143 kg