PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 900 RS

Kawasaki Z 900 RS

Cena pojazdu:
66 800 PLN

W Twoim życiu nie ma miejsca na podróbki. Tylko Kawasaki ma doświadczenie w przekazywaniu dawnych wartości współczesnym motocyklistom w prawdziwie autentycznym motocyklu Modern Classic. Wyczuwalny duch legendy lat 70-tych – oryginalnego króla Kawasaki Z1 – znajduje wyraz w Z900RS, aby zaspokoić potrzeby współczesnego kierowcy.

Kawasaki Z 900 RS

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

PONADCZASOWA STYLIZACJA

Z900RS został zainspirowany kultowym modelem Kawasaki Z1. Od zbiornika paliwa w kształcie łezki po innowacyjny LED’owy tylny reflektor. Ten motocykl oferuje ponadczasowy wygląd z dbałością o detale oraz unikalne wykończenie.

02

2 SIEDZENIA, TEN SAM WYGLĄD

Aby zapewnić każdemu kierowcy komfort podczas jazdy, Kawasaki posiada w swojej ofercie kanapę ERGO-FIT, która obniża wysokość siedzenia o 35mm. Przesuń suwak aby zobaczyć róźnicę. Stylowa, dwukolorowa kanapa została wykonana z różnych materiałów na górnej części oraz po bokach. Posiada podwójny szew co przyczynia się do lepszego wyglądu motocykla.
03

Mocny, rzędowy, czterocylindrowy silnik


Podobnie jak Z1, Z900RS oferuje rzędowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik o pojemności 948cc, który zapewnia doskonałą równowagę mocy i większą kontrolę nad motocyklem, koncentrując się na niskich i średnich przedziałach mocy.
04

KTRC — System Kontroli Trakcji Kawasaki

KTRC oferuje dwa tryby pracy, które obejmują szeroki zakres warunków jazdy, zapewniając optymalną trakcję podczas pokonywania zakrętów w zależności od nawierzchni i potrzeb. System umożliwią bezpiecznie i pewnie pokonać śliskie zakręty jadąc spokojnie lub bardziej agresywnie.

05

Sprzęgło antyhoppingowe

Technologia sprzęgła przeniesiona z motocykli wyścigowych działa jako ogranicznik momentu obrotowego, który ogranicza możliwość uślizgu tylnego koła przy obniżeniu biegu oraz działa jako serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni.

06

Przednie hamulce

Przednie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm dzięki promieniowemu mocowaniu zapewniają silne i pewne hamowanie. Podwójne tarcze pół-pływające posiadają podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy zacisk.

07

Pompa

Konstrukcja przedniej pompy hamulcowej umożliwia dotykowe, precyzyjne kontrolowanie hamulca. Aby zwiększyć bezpieczeństwo podczas jazdy, ABS jest dostepny w standardowym wyposażeniu Z900RS.
08

Lekka kratownicowa rama

Do tego modelu wybrano kratownicową ramę zapewniającą niewielki ciężar i doskonałą sztywność oraz dostrojoną geometrię, aby zapewnić lekkie, naturalne prowadzenie pojazdu. Zgodnie ze swoim charakterem retro, pozycja jeźdźca na Z900RS jest mniej pochylona do przodu niż w standardowym modelu Z900.
09

Pierwszy regulowany układ wydechowy Kawasaki

Zaprojektowany, aby wywoływać zachwyt u motocyklistów. Tuningowany dźwięk inicjowany jest już od pierwszego odgłosu silnika, na biegu jałowym, oraz na niskich obrotach, aby kierowca mógł cieszyć się głębokim brzmieniem silnika.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
948 cm³
Średnica x skok
73.4 x 56 mm
Stopień sprężania
10.8:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4  z podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
82 kW {111 KM} / 8,500 obr./min
Zużycie paliwa
5.2 l/100 km
Emisja C02
124 g/km
Maksymalny moment obrotowy
98.5 N•m {10 kgf•m} / 6,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.917 (35/12)
Przełożenie biegu 2
2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3
1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4
1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5
1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6
0.967 (29/30)
Przełożenie całkowite
2.800 (42/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 41 mm z tłumieniem dobicia i odbicia oraz regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziomy amortyzator typu Back-link, doładowany gazem, z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny.
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
98 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
140 mm
Opona, przednia
120/70ZR17 M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17 M/C (73W)
Dł x Szer x Wys
2,100 x 865 x 1,150 mm
Rozstaw osi
1,470 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
215 kg (M40B/R) 216 kg (N40B/R)