PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA ZX-6R

Kawasaki NINJA ZX-6R

Cena pojazdu:
62 300 PLN

Supersport Ninja ZX-6R powraca. Przekraczaj wszelkie granice dzięki piorunującym osiągom i niskiej wadze podczas sportowej jazdy. Dla nas zdolność to maksimum satysfakcji, gdy możesz korzystać z możliwości z tak lubianej ZX-6R w sposób budzący zaufanie, zarówno na torze wyścigowym i ulicznej jazdy.

Kawasaki NINJA ZX-6R

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

„Ninja face”

Nowe hybrydowe reflektory projektorowe są kluczowym elementem nowego oblicza Ninja ZX-6R. Technologia LED jest uzupełniona głęboko osadzonymi odbłyśnikami, które sprawiają, że nieoświetlone części reflektora wydają się ciemne, tworząc agresywny wyraz. Przednia osłona o misternie ułożonych warstwach jest uzupełniona wlotami i ustawionymi pod kątem spojlerami podbródka, tworząc bardzo charakterystyczny wizerunek supersporta.

02

Sportowa szyba czołowa

Krótka owiewka przyczynia się do supersportowego wizerunku Ninja ZX-6R. Podobnie jak w Ninja ZX-10R, przednia osłona wspiera boki przedniej szyby. Otwory w przedniej szybie zmniejszają ciśnienie, aby zmniejszyć napór podczas jazdy z dużą prędkością.

03

Wydajność zoptymalizowana pod kątem przewagi w ruchu ulicznym

Dzięki wyścigowym osiągom silnika i podwozia zoptymalizowanym pod kątem nie tylko toru, ale również dynamicznej jazdy ulicznej, Ninja ZX-6R oferuje radość z jazdy w szerokim zakresie sytuacji. Podczas gdy jego korzenie dają mu duży potencjał do bicia czasów na torze, jego ukierunkowanie na jazdę uliczną sprawia, że jest to supersport klasy 600 cm3 'pierwszego wyboru’ na dzień jazdy po krętych drogach Dolnego Śląska czy innych dróg z ciekawymi sekwencjami zakrętów.

04

4-cylindrowy silnik o pojemności 636 cm3

Prawdziwa przewaga wynikijąca z większej o 37 cm3 pojemności skokowej Ninjy ZX-6R jest znacząca dla nieskazitelnej radości z jazdy. Lepsze osiągi w całym zakresie obrotów są pożądnej nie tylko podczas jazdy stricte wyścigowej, ale również na ulicy.. Większy moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów w porównaniu ze „zwykłymi” modelami supersportowymi średniej pojemności zapewnia również większą użyteczność w codziennych sytuacjach, takich jak jazda w ruchu miejskim typu stop-and-go lub przyspieszanie w celu wyprzedzenia innego pojazdu na autostradzie czy drodze pozamiejskiej. Aktualizacja na rok 2024 obejmuje zmiany związane z poziomem emisji spalin.

05

Zaawansowana technologia

Regulowana kontrola trakcji, super-sportowy układ hamulcowy, wybierane tryby mocy i quick-shifter są teraz uzupełniane przez pełnokolorowe wyświetlacz zegarów TFT z szeregiem nowych funkcji, w tym łącznością ze smartfonem i zintegrowanymi trybami jazdy.

06

Tryby jazdy

Cztery zintegrowane tryby jazdy (Sport, Road, Rain lub Rider (manualny) ułatwiają wybór poziomu kontroli trakcji i trybu mocy w zależności od aktualnych warunków jazdy.

07

Ekran ciekłokrystaliczny 4.3”

Nowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala nadaje kokpitowi zaawansowany technologicznie wygląd. Oprócz łączności ze smartfonem, nowe zegary oferuje również szereg funkcji niedostępnych w poprzednim modelu.

08

Duże tarcze hamulcowe i zaciski Monoblok

Sztywne, montowane radialnie zaciski monoblokowe zapewniają pewne wyczucie klamki hamulca i doskonałą kontrolę. Duże tarcze hamulcowe ø310 mm i przednia pompa hamulcowa z pompą radialną uzupełniają pakiet przednich hamulców, zapewniając mocne hamowanie z doskonałym wyczuciem. Tarcza hamulcowa ø220 mm i lekki zacisk odpowiadają za hamowanie tylnego koła. Nowe okrągłe tarcze podobne stylem do tych z Ninja ZX-10R przyczyniają się do silnego wizerunku rodziny Ninja ZX.

09

Nadwozie z efektem 3D

Podobnie jak w przypadku tylnej osłony, przednia i boczne osłony wykorzystują przeplatające się warstwy, aby stworzyć efekt 3D – designerski majstersztyk. Gładka, płynna konstrukcja nadwozia przyciąga wzrok i wskazuje na ukierunkowane na ulicę osiągi supersportowej Ninja ZX-6R supersportowe osiągi.

010

Stylistyka Ninja

Całkowicie nowa stylistyka jest inspirowana modelem Ninja ZX-10R, jednocześnie uosabiając wizerunek supersporta. Nowe osłony przednie i boczne tworzą design, który płynnie przechodzi od przodu do tyłu motocykla. Kompaktowe nowe reflektory i charakterystycznie ułożona przednia osłona nadają Ninja ZX-6R nową „twarz”. Zaciemnione osłony silnika i tłumik dodają supersportowego wizerunku, a kierunkowskazy LED uzupełniają pakiet oświetlenia LED.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
636 cm³
Średnica x skok
67 x 45.1 mm
Stopień sprężania
12.9:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø38 mm x 4 z owalnymi przepustnicami pomocniczymi
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Moc maksymalna
91 kW {124 KM} / 13,000 obr./min
Zużycie paliwa
6.1 l/100 km
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
145 g/km
Moc maksymalna z powietrzem RAM
95.2 kW {129 KM} / 13,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
69 N•m {7 kgf•m} / 10,800 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.900 (76/40)
Przełożenie biegu 1
2.846 (37/13)
Przełożenie biegu 2
2.200 (33/15)
Przełożenie biegu 3
1.850 (37/20)
Przełożenie biegu 4
1.600 (32/20)
Przełożenie biegu 5
1.421 (27/19)
Przełożenie biegu 6
1.300 (26/20)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 41 mm (SFF-BP) z regulacją tłumienia odbicia i kompresji, regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami top-out
Zawieszenie, tylne
Typu Uni-Trak, amortyzator gazowy ze zbiornikiem typu piggyback. Tłumienie kompresji i odbicia oraz regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Obwód, aluminium
Ślad
101 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
151 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
27° / 27°
Dł x Szer x Wys
2,025 x 710 x 1,105 mm
Rozstaw osi
1,400 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
198 kg