PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA 500 SE

Kawasaki NINJA 500 SE

Cena pojazdu:
34 200 PLN

Wyraź swoją opinię z nowym motocyklem sportowym Ninja 500. Zwróć na siebie uwagę dzięki agresywnej stylistyce, z której znane są motocykle sportowe Ninja i nadaj ton dzięki dwucylindrowemu silnikowi o pojemności 451 cm3. Doświadcz legendarnych osiągów Ninja na motocyklu sportowym zaprojektowanym, aby poprowadzić tłumy.

Kawasaki NINJA 500 SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Mocny silnik R2 451 cm3

Duża moc silnika średniej pojemności 451 cm3 jest dostępna w całym zakresie obrotów, aby ułatwić kierowcy korzystanie z niego, niezależnie od rodzaju jazdy, od niskich obrotów do przyspieszania ze startu w mieście po najwyższe obroty podczas jazdy autostradowej. Silnik w nowej Ninja 500 jest w stanie sprostać każdemu zadaniu, bez względu na to bez względu na to, co to może być.

02

Wyświetlacz z łącznością ze smartfonem

Zarówno wyświetlacza LCD w modelach standardowych, jak i wyświetlacz TFT w modelach SE oferują łączność ze smartfonem, umożliwiając motocyklistom łączenie się z ich maszynami w celu korzystania z powiadomień na wyświetlaczu, dzienników jazdy i funkcji społecznościowych.

03

Doskonały komfort jazdy i ochrona przed wiatrem

Siedzisko z grubą amortyzacją i materiałem „uretan” o niskim współczynniku odbicia przyczyniają się do doskonałego komfortu jazdy. Nadwozie Ninja 500 o dużej objętości zapewnia również doskonałą ochronę przed wiatrem, co dodatkowo przyczynia się do komfortu jazdy.

04

Nowy silnik o większej pojemności 451cc

Duża moc silnika średniej pojemności 451 cm3 jest dostępna w całym zakresie obrotów, aby ułatwić kierowcy korzystanie z niego, niezależnie od rodzaju jazdy, od niskich obrotów do przyspieszania ze startu w mieście po najwyższe obroty podczas jazdy autostradowej. Silnik w nowym Z500 jest w stanie sprostać każdemu zadaniu, bez względu na to bez względu na to, co to może być.

05

Łatwe, przewidywalne prowadzenie

Podwozie ma supersportową konstrukcję z krótkim rozstawem kół i długimi wahaczami, uzupełnione o zoptymalizowany układ jezdny, który zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Niska waga motocykla przyczynia się do łatwego prowadzenia i ułatwia manewrowanie, na przykład podczas parkowania.

06

KIPASS

KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) to system klucza głównego, który umożliwia zdalną aktywację głównej stacyjki motocykla i blokady kierownicy.

07

Sprzęgło anty-hoppingowe

Sprzęgło Kawasaki antyhoppingowe zapewnia lekki docisk sprzęgła, co jeszcze bardziej ułatwia jazdę w codziennych sytuacjach.

08

Lekka rama kratownicowa

Ninja 500 posiada ramę kratownicową podobną w konstrukcji do tej z Ninja H2. Zaawansowana analiza sztywności dynamicznej Kawasaki została wykorzystana do zapewnienia optymalnej sztywności przy niewielkiej masie. Silnik jest zamontowany na sztywno i wykorzystywany jako element naprężony. Konstrukcja ramy znacząco przyczynia się do niskiej masy własnej motocykla.

09

Płynne, aerodynamiczne poszycie

Przechodząc od przodu do tyłu z płynną, warstwową konstrukcją, nadwozie nowej Ninja 500 oferuje świeże wrażenie, a sportowe elementy nadają maszynie celowy, inspirowany wyścigami wygląd, z którego właściciele będą dumni.

010

Przyjazny dla użytkownika

Łatwość obsługi jest kluczem, ponieważ kompaktowe podwozie zostało zaprojektowane tak, aby było jak najbardziej przyjazne dla użytkownika. Przewidywalne prowadzenie dzięki podwoziu zaprojektowanemu z myślą o lekkości, zwrotności i centralizacji masy zapewnia doskonałe wyczucie i wzbudza zaufanie szerokiego grona kierowców. Łatwe prowadzenie ułatwia również manewrowanie podczas parkowania.

011

Design Ninja 500

Bez względu na to, pod jakim kątem patrzy się na model Ninję 500, jej charakterystyczny przód i opływowe linie jasno wskazują na to, że jest to członek rodziny Ninja o wyglądzie inspirowanym wyścigami motocykli Supersport. Kształt w pełni opływowego nadwozia sprzyja poczuciu jedności kierowcy z motocyklem.

012

Najnowsze wcielenie wyglądu „Ninja”

Nowa „Twarz” Ninja 500 opiera się na dwóch nowo zaprojektowanych kompaktowych reflektorach. Poniżej nich wystają dwa spojlery, które dopełniają efektownego wyglądu.

013

Tarcza hamulcowa ø310 mm

Pływająca przednia tarcza hamulcowa Z500 o średnicy 310 mm zapewnia pewną siłę hamowania. ABS zapewnia dodatkową pewność podczas jazdy.

014

Stabilny dostęp do podłoża

Wysokość siedzenia 785 mm oraz smukła konstrukcja zarówno siedzenia, jak i tylnej części silnika zapewnia kierowcy swobodny dostęp stóp do podłoża. Płaski kształt siedziska zapewnia wystarczającą ilość wyściółki w przedniej części bez poświęcania wygodnego zasięgu do ziemi, co pomaga kierowcom cieszyć się motocyklem podczas wszystkich manewrów.

015

Łatwe, przewidywalne prowadzenie

Podwozie ma supersportową konstrukcję z krótkim rozstawem kół i długimi wahaczami, uzupełnione o zoptymalizowany układ jezdny, który zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Niska waga motocykla przyczynia się do łatwego prowadzenia i ułatwia manewrowanie, na przykład podczas parkowania.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
89 g/km
Maksymalny moment obrotowy
42.6 N•m {4.3 kgf•m} /
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza częściowo pływająca tarcza 310 mm. Zacisk: dwutłoczkowy o zrównoważonym działaniu.
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, zacisk: dwutłokowy
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopwoy
Zawieszenie, tylne
Wahacz
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
92 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
110/70R17M/C 54H
Opona, tylna
150/60R17M/C 66H
Dł x Szer x Wys
1,995 x 730 x 1,120 mm
Rozstaw osi
1,375 mm
Prześwit pod pojazdem
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
171