Duży, czytelny, 7-calowy wyświetlacz TFT oferuje wiele trybów graficznych, sterowanie przez dedykowane pokrętło czy sterowanie łącznością Bluetooth.
Poczuj dreszczyk emocji z jednym z najpotężniejszych doładowanych skuterów wodnych w branży PWC. Całkowicie nowa, przeprojektowana seria Jet Ski Ultra 310 reprezentuje najnowszą generację najbardziej kultowej marki w sportach wodnych. Ta flagowa platforma oferuje najwyższej jakości, wiodące w swojej klasie funkcje, w tym komfortowe rozwiązania zapewniające całodzienną zabawę na wodzie.
Duży, czytelny, 7-calowy wyświetlacz TFT oferuje wiele trybów graficznych, sterowanie przez dedykowane pokrętło czy sterowanie łącznością Bluetooth.
Kierowcy mogą wybrać tryb pełnej, średniej i niskiej mocy, a także tryb Smart Learning Operation (SLO).
Przemyślany system schowków pojemność 168,5 litra. Uszczelniona przednia bakista o pojemności 124l jest uzupełniona nowym 40-litrowym schowkiem Easy-Access (za rączką, dostępny z lewej lub prawej strony), wodoszczelną komorą o pojemności 1,7 l (wewnątrz schowka Easy-Access tylna kieszeń o pojemności 2,8 litra (za tylnym siedzeniem).
Podczas przyspieszania z włączonym trybem, trym jest automatycznie optymalizowany. Dwa tryby pozwalają na pojedyczny lub wielokrotne starty
Płaska podłoga, dodatkowo obniżona o 35mm w przestrzeni nóg sternika.
Dwuczęściowa, trzyosobowa kanapa ma przeprojektowaną przednią część, która jest o 80 mm węższa na wysokości kolan, ułatwiając jazdę na stojąco.
System KSRD (Kawasaki Smart Reverse with Deceleration), który za pomocą dwóch dźwigni na prawej rączce zapewnia doskonałą kontrolę podczas przyspieszania, zwalniania, uruchamiania biegu wstecznego, biegu neutralnego i zarazem manewrów przy niskich prędkościach w sposób dziecinnie prosty.
Wyposażony w sprężarkę mechaniczną oraz intercooler, chłodzony cieczą, 4-cylindrowy rzędowy rzędowy o pojemności 1,498 cm3. Wysoki moment za sprawą sprężarki VTS generowana jest od niskich obrotów, zapewniając potężne przyspieszenie już od biegu jałowego.
Wbudowane knagi zapewniają wygodne punkty zaczepienia podczas cumowania w marinie. Ich sprytna konstrukcja pomaga kierować wodę za burtę.
Tak jak w poprzednim modelu, głęboka konstrukcja kadłuba w kształcie litery V umożliwia duży kąt przechylenia i wręcz motocyklową możliwość skręcania. Dzięki temu zredukowane są boczne przeciążenia doświadczane przez sternika podczas zakrętów, co sprawia, że użytkownik może bardziej skoncentrować się na prowadzeniu. Idealny kąt V 22.5° na dnie kadłuba pomaga zapobiec obracaniu się łednostki podczas ostrych nawrotów.