PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki ULTRA 310 X

Kawasaki ULTRA 310 X

Poczuj dreszczyk emocji z jednym z najpotężniejszych doładowanych skuterów wodnych w branży PWC. Całkowicie nowa, przeprojektowana seria Jet Ski Ultra 310 reprezentuje najnowszą generację najbardziej kultowej marki w sportach wodnych. Ta flagowa platforma oferuje najwyższej jakości, wiodące w swojej klasie funkcje, w tym komfortowe rozwiązania zapewniające całodzienną zabawę na wodzie.

Kawasaki ULTRA 310 X

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

7-calowy wyświetlacz TFT

Duży, czytelny, 7-calowy wyświetlacz TFT oferuje wiele trybów graficznych, sterowanie przez dedykowane pokrętło czy sterowanie łącznością Bluetooth.

02

Wybór trybu zasilania

Kierowcy mogą wybrać tryb pełnej, średniej i niskiej mocy, a także tryb Smart Learning Operation (SLO).

03

Funkcjonalne schowki

Przemyślany system schowków pojemność 168,5 litra. Uszczelniona przednia bakista o pojemności 124l jest uzupełniona nowym 40-litrowym schowkiem Easy-Access (za rączką, dostępny z lewej lub prawej strony), wodoszczelną komorą o pojemności 1,7 l (wewnątrz schowka Easy-Access tylna kieszeń o pojemności 2,8 litra (za tylnym siedzeniem).

04

Launch Control

Podczas przyspieszania z włączonym trybem, trym jest automatycznie optymalizowany. Dwa tryby pozwalają na pojedyczny lub wielokrotne starty

05

Szerokie burty

Płaska podłoga, dodatkowo obniżona o 35mm w przestrzeni nóg sternika.

06

Taliowana kanapa

Dwuczęściowa, trzyosobowa kanapa ma przeprojektowaną przednią część, która jest o 80 mm węższa na wysokości kolan, ułatwiając jazdę na stojąco.

07

System KSRD

System KSRD (Kawasaki Smart Reverse with Deceleration), który za pomocą dwóch dźwigni na prawej rączce zapewnia doskonałą kontrolę podczas przyspieszania, zwalniania, uruchamiania biegu wstecznego, biegu neutralnego i zarazem manewrów przy niskich prędkościach w sposób dziecinnie prosty.

08

Silnik 1,5l Supercharged o mocy 310KM

Wyposażony w sprężarkę mechaniczną oraz intercooler, chłodzony cieczą, 4-cylindrowy rzędowy rzędowy o pojemności 1,498 cm3. Wysoki moment za sprawą sprężarki VTS generowana jest od niskich obrotów, zapewniając potężne przyspieszenie już od biegu jałowego.

09

Knagi

Wbudowane knagi zapewniają wygodne punkty zaczepienia podczas cumowania w marinie. Ich sprytna konstrukcja pomaga kierować wodę za burtę.

010

Lekki kadłub

Tak jak w poprzednim modelu, głęboka konstrukcja kadłuba w kształcie litery V umożliwia duży kąt przechylenia i wręcz motocyklową możliwość skręcania. Dzięki temu zredukowane są boczne przeciążenia doświadczane przez sternika podczas zakrętów, co sprawia, że użytkownik może bardziej skoncentrować się na prowadzeniu. Idealny kąt V 22.5° na dnie kadłuba pomaga zapobiec obracaniu się łednostki podczas ostrych nawrotów.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony wodą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,498 cm³
Średnica x skok
83 x 69.2 mm
Stopień sprężania
8.2:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: ø 60 mm x 1
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Moc maksymalna
221 kW {300 KM} / 8,000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
277 N•m {28.2 kgf•m} / 6,000 obr./min
Dł x Szer x Wys
3,440 x 1,195 x 1,180 mm
Pojemność zbiornika paliwa
80 litrów
Masa pojazdu gotowego do użytku
468 kg