PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli LEONCINO 250

Benelli LEONCINO 250

Cena pojazdu:
16 990 PLN

HISTORIA WARTA PRZEŻYCIA

Stylistyka scramblerów z rodziny Leoncino jest niezwykle charakterystyczna. Muskularna, przyczajona do skoku sylwetka kreślona odważną i zarazem lekką włoską linią. Włoskie motocykle na przestrzeni dziejów zawsze wyraźnie się wyróżniały stylem, formą i rozmieszczeniem mechanizmów, niespotykanymi rozwiązaniami technicznymi.

Nie sposób było pomylić włoskiego motocykla z jakimkolwiek innym na świecie. Powodem tego była kipiąca we włoskich konstruktorach najprawdziwsza innowacja. Stanowiąca kwintesencję ducha Benelli rodzina motocykli Leoncino jest najlepszym przykładem tego, że ta innowacja żyje do dziś. Dzięki niej rodzina motocykli Leoncino jest tak wyraźnie włoska i rozpoznawalna.

Benelli LEONCINO 250

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

AKUSTYKA JEST SZTUKĄ

Sztuką jest pogodzić efektywne wyciszenie, ekologię i charakter wyrażany przez dźwięk wydechu. Tu mamy pełen sukces.

02

SPOJRZENIE LWIĄTKA

W pełni LED-owy reflektor Leoncino to nie tylko nowoczesność i efektywność ale i charakter.

03

LWIE SERCE

Jeden cylinder, 4 zawory, dwa wałki rozrządu, wysoki stopień sprężania i chłodzenie cieczą. W efekcie mamy 25,8 KM i 21 Nm. Nad spokojnym biciem lwiego serca czuwa wałek wyrównoważający.

04

ZAWSZE CZYTELNY

Wyświetlacz pokładowy Leoncino 250 dostarcza wszystkich niezbędnych informacji o motocyklu i jest czytelny w każdych warunkach.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
1-cylinder/4-suw/4V,chłodzony cieczą, DOHC,
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
249 cm3
ŚREDNICA X SKOK
Ø72 x 61,2 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.2:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
19kW(25.8 KM)/9250r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
21N·m/8000r/min
SMAROWANIE
Smarowanie rozbryzgowe ciśnieniowe
ZASILANIE
EFI
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN
EURO
SPRZĘGŁO
Mokre wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
TLI
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
2.8 l/100km
EMISJA CO2
64 g/km
RAMA
Kratownicowa spawana z rur stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Ø 41 mm upside-down
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
60mm
HAMULEC PRZÓD
Tarcza ø280 mm
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.00” DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø240 mm
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4,00” DOT
OPONA PRZEDNIA
110/70R17
OPONA TYLNA
150/60R17
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
840mm
PRZEŚWIT
170mm
WAGA SUCHA
155kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY
162kg
DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA
190kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
12.5L
REZERWA
2L
ROZSTAW OSI
1380mm