PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli 502C

Benelli 502C

Cena pojazdu:
25 990 PLN

502 C – BĄDŹ INDYWIDUALISTĄ

Model 502 C to ekscentryczny Urban Cruiser: muskularna sylwetka, wysoka kierownica, wysunięte do przodu podnóżki i wyglądające na pojedyncze siedzenie. Do tego krótka lampa LED i wysunięte tylne koło. Pod długim i szerokim zbiornikiem imponująca kratownica przestrzennej ramy a niżej sprawdzone źródło napędu czyli dwucylindrowa chłodzona cieczą pięćsetka Benelli zapewniająca świetne osiągi.

Agresywna linia, ekstrawagancki duch – kombinacja silnej osobowości i ponadczasowego designu.

502 C jest tak silnym środkiem wyrazu, że ty możesz już tylko się zrelaksować.

Benelli 502C

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

SILNIK

502 C napędza sprawdzona pięćsetka Benelli o dwóch chłodzonych cieczą cylindrach. W głowicy pracują dwa wałki rozrządu sterujące w sumie ośmioma zaworami. Za brak skuteczne niwelowanie wibracji odpowiada wałek balansera. 47,6 KM przy 8500 obr/min i 45 Nm przy 5000 obr/min. Każdy cylinder obsługuje oddzielna przepustnica i oddzielny wtryskiwacz. 6 biegów i mokre sprzęgło. Taki generator mocy to dużo więcej niż da się wykorzystać w mieście.

02

KOŁA I HAMULCE

Odlewane siedemnastocalowe obręcze a na nich z przodu opona w rozmiarze 120/70 a z tyłu 160/60. W przednim kole dwie tarcze o średnicy 260 mm a na nich czterotłoczkowe zaciski. Z tyłu jedna tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk. Za kontrolę poślizgu podczas hamowania odpowiada dwukanałowy system ABS.

03

ZBIORNIK PALIWA

Szeroki z przodu i wysmuklony ku tyłowi bak wkomponowano w obrys kratownicowej ramy. Mieści się w nim 21 litrów benzyny, co wystarcza na pokonanie niemal pięciuset kilometrów!

04

W PEŁNI CYFROWE WSKAŹNIKI

Otoczony kontrolkami cyfrowy wyświetlacz w sposób czytelny dostarcza kierowcy ośmiu informacji o stanie maszyny.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
2-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
500 cm3
ŚREDNICA X SKOK
69.0 x 66.8 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
35.0kW (47 KM) / 8500rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
45.0Nm / 5000rpm
SMAROWANIE
Wymuszony z mokrą miską olejową
ZASILANIE
Wtrysk paliwa
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Wielotarczowe, mokre
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU - TLI
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
ROZRUCH
Rozrusznik elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4,2 l/100km
EMISJA CO2
96 g/km
RAMA
Kratownicowa
ZAWIESZENIE PRZÓD
Amortyzatory upside-down 41mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
50 mm
HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze hamulcowe 280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS-em
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.50” DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminiium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4.5” DOT
OPONA PRZEDNIA
120/70 - ZR17 M/C 58W
OPONA TYLNA
160/60 - ZR17 M/C 69W
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
940mm
PRZEŚWIT
170mm
WAGA GOTOWA DO JAZDY
217kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
21 L
REZERWA
3 L
ROZSTAW OSI
1600 mm