PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli LEONCINO 125

Benelli LEONCINO 125

Cena pojazdu:
14 990 PLN

ZYSKAJ NIEZALEŻNOŚĆ

Modele Leoncino (czyli lwiątko) to w pełni nowoczesne scramblery o spójnej dla całej rodziny stylistyce. Pierwsze Leoncino pojawiło się w 1951 roku. Miało silnik o pojemności 125 cm3. Pojemność ta nierozerwalnie towarzyszyła modelom Leoncino opuszczającym zakłady w Pesaro.

Centrostile Benelli zrobiło tu niesamowitą robotę. Leoncino 125 jest po prostu technologicznym i designerskim gadżetem. Długie i śmiałe linie, sylwetka przypominająca przyczajonego do skoku lwa. Można się tu rozpisywać o przenikających się liniach, o stylistycznej równowadze, o zbalansowaniu detalami niektórych kształtów, o proporcji, spójności krzywizn i stylu – to uczta dla wrażliwych na piękno. Dlatego aby docenić stylistykę Leoncino, wystarczy go pokazać w milczeniu.

Benelli LEONCINO 125

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Leoncino 125 napędza przełomowy w swej klasie silnik rodziny BMT najbardziej zaawansowanej technologicznie serii S zaprojektowanej we Włoszech w centrum Benelli. 4 zawory, 3 świece, wysoki stopień sprężania – oznacza wysoką wydajność, ekonomię i sportową charakterystykę. Jazda tym modelem to niekończąca się zabawa. Agresywna sylwetka motocykla doskonale oddaje charakter źródła napędu.

02

Włoska technologia BMT – Benelli Multi – Spark Plug, Multi – Valve Technology. Seria S – najbardziej zaawansowana: czterozaworowa głowica, trzy świece i chłodzenie cieczą. To idealne źródło napędu do dynamicznej, ekonomicznej a więc i ekologicznej jazdy w mieście.

03

Motocykl pomimo swej delikatnej sylwetki jest jednocześnie masywny. Rury przednich teleskopów średnicą dorównują tym ze znacznie cięższych motocykli, choć Leoncino waży jedynie 137 kg.

04

Jakość wykonania, spasowania i zmontowania na najwyższym poziomie. Wszystko spowite satynową czernią podwozia i równie satynowym lakierem niektórych elementów nadwozia.

05

Dynamiczna jazda wymaga wkręcania silniczka na wysokie obroty. Wówczas aksamitny basowy pomruk wydechu nabiera ostrych tonów a przyspieszenie zdaje się narastać bez końca. Do dynamicznej jazdy konieczne i przyjemne jest też częste przełączanie biegów. Mechanizm zmieniacza działa bardzo intuicyjnie. Początkujący docenią pokazywaną na wyświetlaczu podpowiedź co do włączonego aktualnie biegu.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
Jeden cylinder, 4-suv, 4V, chłodzony cieczą, SOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
125 cm3
ŚREDNICA X SKOK
Ø54.0 x 54.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
9.4kW/9500r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
10.0Nm/8500r/min
SMAROWANIE
Forced wet sump
ZASILANIE
EFI
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
SPRZĘGŁO
Mokre
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
2.2L/100km
EMISJA CO2
51g/km
RAMA
Spawana z rur stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-Down
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
53 mm (bez gumy 60 mm)
HAMULEC PRZÓD
Tarcza ø280 mm z pływającym zaciskiem trójtłoczkowym i CBS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 2.50” DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø220 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym i CBS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3,00” DOT
OPONA PRZEDNIA
100/80 –17 M/C
OPONA TYLNA
130/70 – 17 M/C
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
840mm
PRZEŚWIT
170mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
12.5L
REZERWA
2L
WAGA GOTOWA DO JAZDY
145kg
ROZSTAW OSI
1370mm