PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki VERSYS 1000

Kawasaki VERSYS 1000

Cena pojazdu:
61 400 PLN

Przygody motocyklowe to najlepsze przygody w życiu. Każdy dzień przynosi okazję do nowych wyzwań. Poza znanymi drogami kryją się zupełnie nowe perspektywy. Nieznane drogi stają się łatwiejsze, a odległe miejsca bliższe dzięki Versys 1000. Gdy wzywa przygoda, Ty i Versys 1000 jesteście na nią gotowi.

ANY ROAD. ANY TIME.

Kawasaki VERSYS 1000

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Oprzyrządowanie wysokiej klasy

Oprzyrządowanie o zaawansowanej, supernowoczesnej stylistyce nadaje kokpitowi Versys 1000 wygląd bardzo wysokiej klasy. Analogowy obrotomierz jest uzupełniony w pełni cyfrowym ekranem LCD.

02

Elektroniczny tempomat

Tempomat Kawasaki umożliwia utrzymanie żądanej prędkości za pomocą jednego przycisku. Po jego aktywacji kierowca nie musi stale operować przepustnicą. Zmniejsza to obciążenie prawej ręki podczas pokonywania długich dystansów, umożliwiając spokojną jazdę i zwiększając jej komfort.

03

Regulowana szyba przednia

Jako uzupełnienie zwiększonej ochrony przed wiatrem oferowanej przez przednią osłonę Versys 1000 i szersze owiewki, bezstopniowo regulowana przednia szyba może być dostosowana do preferencji kierowcy, zwiększając komfort jazdy po autostradzie. Wysokość szyby przedniej można łatwo regulować z siedzenia kierowcy.

04

Elektroniczne zawory przepustnicy

Elektroniczne zawory przepustnicy umożliwiają sterownikowi ECU kontrolowanie ilości zarówno paliwa (poprzez wtryskiwacze paliwa), jak i powietrza (poprzez zawory przepustnicy) dostarczanego do silnika. Idealna kontrola wtrysku paliwa i położenia przepustnicy skutkuje płynną, naturalną reakcją silnika i idealną jego mocą.

05

Podwójne reflektory LED

Każdy z reflektorów LED posiada światła mijania i drogowe, a także światło pozycyjne. Nowe, dobrze widoczne reflektory oferują znacznie większą jasność, oświetlając drogę podczas nocnych przejażdżek.

06

KIBS (Inteligentny System Kawasaki przeciw blokowaniu kół)

Precyzyjny system zarządzania hamulcami klasy supersport Kawasaki jest standardowym wyposażeniem modelu Versys 1000. Jest to ten sam podstawowy system używany w Ninja H2 i Ninja ZX-10R, z programowaniem i ustawieniami dopasowanymi do specyfikacji jazdy ulicznej oraz zawieszenia Versys 1000 o dużym skoku.

07

Ekscytujący czterocylindrowy, rzędowy silnik

Ekscytujący silnik, będący kluczem do frajdy z jazdy Versys 1000, zapewnia więcej niż tylko osiągi. Czterocylindrowa rzędowa jednostka o pojemności 1 043 cm3, dostrojona pod kątem elastyczności, oferuje doskonałą reakcję przepustnicy, wysoki moment obrotowy przy wszystkich obrotach (zwłaszcza w niskim i średnim zakresie) oraz uwodzicielskie wycie wlotu – zapewniając kierowcy fizyczne i słuchowe doznania przy każdym przekręceniu przepustnicy. Zastosowanie elektronicznych zaworów przepustnicy umożliwia dodanie elektronicznego tempomatu, przyczyniając się jednocześnie do płynnego dostarczania mocy.

08

KTRC (System kontroli trakcji Kawasaki)

Trzy tryby obejmują szeroki zakres warunków jazdy, oferując lepsze osiągi sportowe lub spokój ducha w określonych sytuacjach, aby bezpiecznie pokonywać śliskie nawierzchnie.

09

Oświetlenie LED

Od podwójnych reflektorów i kompaktowych kierunkowskazów LED po tylne światło LED i żarówkę tablicy rejestracyjnej LED, Versys 1000 S oferuje pełny pakiet oświetlenia LED.

010

System montażu kufrów bocznych Clean-Mount

System montażu kufrów bocznych na akcesoria ułatwia ich zakładanie i zdejmowanie, zwiększając wygodę użytkowania. System pozwala na umieszczenie kufrów blisko linii środkowej motocykla, płynnie integrując je z tylną częścią pojazdu, która, dzięki uporządkowanemu wzornictwu, nie traci na wyglądzie nawet po ich zdjęciu.

011

Podręczne źródło zasilania

Dogodnie zlokalizowane w kokpicie gniazdo DC, które wcześniej stanowiło wyposażenie dodatkowe, jest teraz na wyposażeniu standardowym. Dodatkowo gniazdo jest wyposażone w gotowe okablowanie. Łącznie dostępne jest 40 W mocy.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,043 cm³
Średnica x skok
77 x 56 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
128 g/km
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.529 (26/17)
Przełożenie biegu 4
1.304 (30/23)
Przełożenie biegu 5
1.136 (25/22)
Przełożenie biegu 6
0.958 (23/24)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze płatkowe 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 43 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia (prawa strona) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziome zawieszenie tylne, doładowane gazem, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Ślad
106 mm
Skok zawieszenia, przednie
150 mm
Skok zawieszenia, tylne
152 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
34° / 34°
Dł x Szer x Wys
2,270 x 895 x 1,400 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
253 kg