PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli TRK 702

Benelli TRK 702

Cena pojazdu:
32 990 PLN

POSZUKIWACZ PRZYGÓD

TRK 702 z iksem czy bez iksa? Wybór może być trudny tylko z pozoru. Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 702 X jest bardziej „explorerem” to model 702 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Jeśli więc twoja podróż wiedzie dobrymi drogami to TRK 702 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło nadają sylwetce motocykla większej dynamiki, w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście poprawiają manewrowość.

Benelli TRK 702

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

702 posiada identyczny z modelem 702 X silnik o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 70 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 jest bardzo zrywną i poręczną maszyną. Również rama, zawieszenie i cała wykończeniowa armatura jest identyczna dla obu modeli a różniąca się jedynie ozdobnymi detalami i malowaniem.

02

TRK 702 jest bardzo sprawnym pożeraczem autostradowych kilometrów. Na pokładzie zarówno kierowca jak i pasażer poczują się bezpiecznie i wygodnie. To ważne, bo w siodle spędzać będą nieraz całe dnie.

03

Przy swojej masie, mocy i wygodzie 702 jest też zaskakująco poręczny w mieście. Dlatego po powrocie z dalekiej wyprawy można z równą przyjemnością dojeżdżać nim codziennie do pracy.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
2-cylindry/4-suw/8V, chłodzony cieczą, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
698 cm3
ŚREDNICA X SKOK
Ø83 x 64.5 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.6:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
51.5kW (70 KM)/8000r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
70Nm/6000 r/min
SMAROWANIE
Ciśnieniowe z mokrą miską olejową
ZASILANIE
EFI z podwójną przepustnicą Ø 41 mm
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6-biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU BOSCH MSE 6.0
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8EGP
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4.6 L / 100km
EMISJA CO2
107 g/km
RAMA
Spawana z rur i płyt stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down Ø50mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
140mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumieniem odbicia
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
45mm (skok tylnego koła 154 mm)
HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze Ø320mm i ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17" x MT 3.5" DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza Ø260 mm i ABS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17" x MT 4.5" DOT
OPONA PRZEDNIA
120/70ZR17
OPONA TYLNA
160/60ZR17
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
925mm
PRZEŚWIT
175 mm
WAGA SUCHA
215 kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY
232kg
DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA
441 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
20 L
REZERWA
4 L
ROZSTAW OSI
1505mm