Dodatkowe modernizacje silnika podnoszą szczyt krzywej mocy o około 1.0kW (1.4 PS). Odcięcie zapłonu następuje później o 350 obr./min.
Motocykl KX250 to sprawdzona w mistrzostwach maszyna, którą zbudowaliśmy, abyś Ty mógł być następny. Być następnym mistrzem. Bądź następnym bohaterem. Bądź następną legendą. Na KX250 nadszedł Twój czas. Wyposażenie: Mocniejszy 4-suwowy silnik o pojemności 249 cm3. Ulepszone ustawienia przedniego i tylnego zawieszenia przyczyniają się do lepszego pokonywania zakrętów. Nowy wzór opony i większa tylna opona zapewniają lepszą trakcję, dopasowaną do zwiększonej mocy silnika.
Dodatkowe modernizacje silnika podnoszą szczyt krzywej mocy o około 1.0kW (1.4 PS). Odcięcie zapłonu następuje później o 350 obr./min.
Rozruch elektryczny sprawia, że ponowne uruchomienie silnika jest tak proste, jak naciśnięcie przycisku.
Usprawnione zawieszenie przyczynia się do zwiększenia trakcji i poprawy jakości tłumienia nierówności, a drobne zmiany w układzie hamulcowym poprawiają kontrolę.
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia przewidywalne komunikaty.
Opony Dunlop MX33 zapewniają lepszą przyczepność dostosowaną do zwiększonej mocy silnika. Szersza tylna opona 110/90-19 przyczynia się do lepszej przyczepności tylnego koła, a także do lepszego wyczucia trakcji.
Fabryczna aluminiowa kierownica Renthal Fatbar ø28,6 mm, popularna część na rynku wtórnym, jest teraz standardowym wyposażeniem. Grubsza kierownica pomaga zmniejszyć wibracje i wstrząsy przenoszone na kierowcę, podczas gdy nowa pozycja chwytu (19 mm niżej, 8 mm bliżej) pomaga kierowcy ustawić się w pozycji ułatwiającej dociążenie przedniego koła.
Podnóżki są lżejsze, o 5 mm szersze (przód-tył) i cofnięte 3 mm, aby zapewnić doskonałą przyczepność i wyczucie motocykla, co ułatwia obciążanie podnóżków.
Całkowicie nowe nadwozie w stylu KX450 charakteryzuje się długimi, gładkimi powierzchniami i bardziej płaską linią zbiornika paliwa, zaprojektowaną tak, aby ułatwić kierowcy poruszanie się i kontrolę.
Rama oparta na modelu KX450 (będąca ewolucją obecnej konstrukcji) i wahacz KX450 zapewniają lepsze prowadzenie i zwiększoną przyczepność tylnego koła.
This will close in 0 seconds