DANE TECHNICZNE
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm
Zużycie paliwa
5.4 l/100 km
Maksymalny moment obrotowy
137.3 N•m {14 kgf•m} / 8,500 rpm
Przełożenie
6-biegowa, pierścieniowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.480 (74/50)
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.429 (34/14)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.444 (44/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 320 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok Brembo Stylema, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, zacisk: 2-tłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec ø43 mm z regulowanym tłumieniem odbicia i kompresji KECS, ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami top-out
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni Trak, amortyzator gazowy BFRC Lite ze zbiornikiem typu piggyback, tłumieniem dobicia i odbicia kontrolowanym przez KECS oraz elektronicznie regulowanym napięciem wstępnym sprężyny.
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
139 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,175 x 790 x 1,260 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
267 kg