PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki KLE 500

Kawasaki KLE 500

Cena pojazdu:
30 000 PLN

Poznaj nowy motocykl turystyczny KLE500, stworzony po to, by pomóc Ci odkrywać nowe horyzonty. Jego rajdowy, dynamiczny design to doskonały przykład funkcjonalnego piękna – nie tylko wygląda imponująco, ale też oferuje wszechstronne osiągi zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Dzięki mocnemu, elastycznemu silnikowi z wtryskiem paliwa, połączonemu z doskonale wyważonym podwoziem i lekkim, precyzyjnym prowadzeniem, które zapewnia komfortową pozycję za kierownicą, droga do celu staje się częścią przygody. Niezależnie od tego, czy jesteś miejskim motocyklistą szukającym maszyny z nienagannymi manierami na drodze, czy miłośnikiem
off-roadu, który ceni sobie większy komfort bez utraty terenowych możliwości — nowy KLE500 to Twój bilet do świata nieograniczonych możliwości.

Kawasaki KLE 500

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

16-litrowy zbiornik paliwa

Rajdowy zbiornik paliwa umieszczono wysoko, z myślą o odpowiednim prześwicie. Pojemność 16 litrów, w połączeniu z niskim zużyciem paliwa, zapewnia duży zasięg na jednym tankowaniu.

02

Najlepszy pakiet na bezdroża

Odkrywanie kolejnej szutrowej drogi to czysta przyjemność dzięki doskonale wyważonemu podwoziu i lekkiemu, intuicyjnemu prowadzeniu. Przemyślana pozycja za kierownicą sprawia, że KLE500 oferuje naturalne wyczucie motocykla – zarówno podczas jazdy na stojąco, jak i siedząco – a smukła, spójna linia nadwozia pozwala swobodnie zmieniać pozycję w czasie jazdy. Skoncentrowany na potrzebach motocyklisty charakter i doskonała kontrola nad maszyną sprawiają, że KLE500 to idealny wybór na każdą długą, pełną przygód trasę.

03

Ergonomia inspirowana KX

Doświadczenie zdobyte podczas pracy nad serią Kawasaki KX posłużyło do optymalnego ustawienia kierownicy i podnóżków, zapewniając doskonałą kontrolę podczas jazdy na stojąco. Wpływ KX widoczny jest również w liniach nadwozia i osłonach silnika KLE500, które zostały zaprojektowane tak, by były gładkie i nie przeszkadzały podczas przenoszenia ciężaru ciała na motocyklu.

04

Wygodna, wyprostowana pozycja

Wygodna, wyprostowana pozycja i szeroka kierownica zapewniają naturalnie zrelaksowaną postawę i wysoką kontrolę nad motocyklem.

05

Zawieszenie klasy premium

Specjalnie zaprojektowane dla doskonałych osiągów w różnorodnych warunkach jazdy, przednie odwrócone widelce typu cartridge KYB współpracują z tylnym zawieszeniem New Uni-Trak, zapewniając najlepszy w klasie skok kół (210 mm przód, 200 mm tył) oraz optymalne ustawienia tłumienia – gwarantując stabilność na asfalcie i znakomitą absorpcję nierówności w terenie.

06

Oświetlenie LED

Nowe reflektory Full-LED dodają symetrii „twarzy” Versys 650. Kierunkowskazy LED dodają nowoczesnego akcentu, przyczyniając się do spójnego, nowoczesnego wyglądu

07

Komfort jazdy i pojemność bagażowa

W drodze do kolejnej przygody KLE500 płynnie sunie po asfalcie, zapewniając pełen komfort motocykliście. Regulowana w trzech pozycjach szyba skutecznie chroni przed wiatrem, dobrze wyprofilowane, miękkie siedzisko gwarantuje wygodę podczas długiej jazdy, a wyjątkowa oszczędność paliwa minimalizuje liczbę postojów na tankowanie podczas długich podróży.

08

Dwucylindrowy silnik równoległy 451 cm³ – przyjemność jazdy od autostrady po bezdroża

Płynnie przyspieszający silnik dostarcza moc na żądanie, pozwalając odkrywać szutrowe drogi lub komfortowo pokonywać autostrady. Reaktywność jednostki i przyjazny charakter motocykla ułatwiają kontrolę i dodają pewności siebie w różnych warunkach jazdy.

09

Regulowana przednia owiewka

Kierowcy mogą wybrać spośród trzech pozycji wysokości przedniej owiewki. Najniższe ustawienie zapewnia maksymalną widoczność, co jest pomocne podczas jazdy terenowej w pozycji siedzącej, natomiast najwyższe ustawienie skutecznie chroni przed wiatrem, zapewniając komfort przy większych prędkościach.

010

Gotowy na trzy kufry: zwiększona pojemność bagażowa

Możliwość zamontowania jednocześnie dwóch sakw i kufra centralnego (dostępnych jako oryginalne akcesoria Kawasaki) daje motocykliście dużą swobodę konfiguracji bagażu podczas wycieczek. Jest to możliwe dzięki solidnie wzmocnionej tylnej ramie, która utrzymuje duże obciążenia, zapewniając stabilną i pewną jazdę przy wyższych prędkościach.

011

Swobodna, wyprostowana pozycja podczas jazdy

Pozycja kierowcy w modelu KLE500 zapewnia najlepszą równowagę między komfortem a kontrolą w różnych sytuacjach na drodze. Szeroka, wysunięta do przodu kierownica, wygodne siedzenie oraz ergonomicznie ustawione podnóżki dają pełną swobodę ruchu, umożliwiając pewne prowadzenie motocykla zarówno na siedząco, jak i na stojąco.

012

System ABS z regulacją

Przednie i tylne hamulce tarczowe zapewniają pewną siłę hamowania. System ABS z regulacją pozwala kierowcom wyłączyć funkcję ABS zgodnie z własnymi preferencjami.*
013

Indywidualnie regulowana konfiguracja siedzisk

Dzięki dodatkom: Obniżone siedzisko pasażera ERGO-FIT oraz Obniżone siedzisko kierowcy, dostępnym jako oryginalne akcesoria, możliwe są cztery unikalne konfiguracje siedzisk. Motocykliści mogą dopasować idealne ustawienie, niezależnie od tego, czy wybiorą standardową kombinację (High/High) zapewniającą komfort na drodze i codzienne użytkowanie z specjalnie zaprojektowanym siedziskiem do długich tras, czy pełną, płaską konfigurację (High/Low) ułatwiającą manewrowanie motocyklem podczas jazdy w terenie.

014

Wielofunkcyjna rama kratownicowa

Oryginalna rama kratownicowa KLE500 wykonana ze stali wysokowytrzymałej stanowi podstawę tej wydajnej maszyny terenowej. Inżynierowie skupili się na wszechstronności i przyjemności z jazdy w różnych warunkach – od nieutwardzonych dróg po leśne szlaki – czyniąc KLE500 prawdziwym mostem między codzienną jazdą a wyprawami terenowymi. Liczne testy w rzeczywistych warunkach off-road pozwoliły optymalnie dobrać sztywność podwozia i masę ramy.

015

Wysoka, kompaktowa osłona przednia

Kluczowym elementem stylistyki modelu KLE500 inspirowanej rajdami jest wysoka przednia osłona, która wyraźnie wystaje z przodu. Kąt nachylenia deski rozdzielczej zapewnia kierowcy dobrą widoczność nawet w pozycji stojącej, podobnie jak w motocyklach rajdowych. Przezroczyste panele otaczające osłonę zwiększają ochronę przed wiatrem, nadając przedniej części kompaktowy i funkcjonalny wygląd.

016

Zestaw wskaźników z łącznością ze smartfonem

Zarówno pełny panel LCD w modelu standardowym, jak i wyświetlacz TFT w wersji SE oferują łączność ze smartfonem przez aplikację RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, która pozwala bezprzewodowo połączyć się z motocyklem i w pełni wykorzystać możliwości jazdy.

017

Koła szprychowe 21”/17”

Przednie koło 21” i tylne 17” zapewniają autentyczny, rajdowy wygląd oraz solidne osiągi w terenie. Kontynuują one tradycję serii KLE, która od samego początku korzystała z tej kombinacji kół.

018

Styl inspirowany rajdami

Wyrazisty, rajdowy styl wyróżnia nową maszynę Kawasaki. KLE500 wygląda tak, jakby był gotowy zarówno na błotniste szlaki, jak i komfortowe pokonywanie długich tras po asfalcie. Połączenie trzech kluczowych elementów stylistycznych – autentycznego charakteru rally-raid, motocyklowej elegancji klasy street oraz sportowych akcentów inspirowanych serią KX Motocross – tworzy nowy, unikalny styl terenowy Kawasaki.

019

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.

 

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik równoległy typu twin
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70.0 mm x 58.6 mm
Układ zaworów
DOHC, 8 zaworów
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Moc maksymalna
n
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy
Emisja C02
Zestaw dławiący 35 kW
Maksymalny moment obrotowy
Przełożenie
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Hamulce, przednie
Hamulce, tylne
Zawieszenie, przednie
Zawieszenie, tylne
Typ ramy
Kratownicowa, stal o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
Skok zawieszenia, przednie
Skok zawieszenia, tylne
Opona, przednia
Opona, tylna
Kąt skrętu L/P
Dł x Szer x Wys
Rozstaw osi
Prześwit pod pojazdem
Pojemność zbiornika paliwa
16 litrów
Wysokość siedzenia
860 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku