DANE TECHNICZNE
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: ø36 mm x 2
Układ rozruchowy
Zintegrowany rozrusznik
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Silnik elektryczny
Chłodzony cieczą, silnik synchroniczny z magnesami stałymi
Moc maksymalna
51.1kW (69KM) / 10,500 obr./min.
Zużycie paliwa
SPORT-HYBRID (MT) Mode: 4.0* L/100 km [WMTC Class 3-2] ECO-HYBRID (AT) Mode: 3.7 L/100 km [WMTC Class 3-2] *Approved value from WMTC stage 3 test, class 3-2
Maksymalny moment obrotowy
60.4 N•m {6.2 kgf•m} / 2,800 obr./min.
Max. system power
51.1 kW {69 PS} / 10,500 min-1
Max. system torque
60.4 N·m {6.2 kgƒ·m} / 2,800 min-1
Max. engine power
43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1
Max. engine torque
43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1
Rated motor power
7.0 kW {9.5 PS} / 2,800 min-1
Rated motor torque
23.9 N·m {2.4 kgƒ·m} / 2,800 min-1
Max. motor power
9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1
Max. motor torque
36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Sprzęgło
Wielotarczowe, zautomatyzowane
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
ø41 mm Widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Nowy amortyzator gazowy Uni Trak z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
114 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys
2,145 x 750 x 1,135 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
795 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
227 kg
Akumulator typ
Akumulator litowo-jonowy
Napięcie znamionowe
50,4 V
Całkowita pojemność znamionowa
27.2 Ah