PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki Z 500 SE

Kawasaki Z 500 SE

Cena pojazdu:
31 100 PLN

Wszystkie oczy zwrócone są na Ciebie podczas jazdy nowym supernakedem Z500 ABS. Dzięki charakterystycznemu nadwoziu i potężnemu silnikowi o pojemności 451 cm3, ten agresywnie stylizowany streetfighter jest dla tych, którzy nie boją się być zauważeni.

Kawasaki Z 500 SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Nowy silnik o większej pojemności

Nowy silnik o pojemności 451 cm3 zapewnia płynne i mocne przyspieszenie. Przyspieszenie jest żwawe dzięki dużej mocy w niskim i średnim zakresie obrotów, a gdy przepustnica pozostaje wciśnięta, wystarczającej mocy w wysokim zakresie obrotów, aby z łatwością osiągać wyższe prędkości. Dzięki dobrze wyważonej mocy wyjściowej i dużemu przyspieszeniu w całym zakresie obrotów, połączenie tego silnika z lekkim podwoziem sprawia, że maszyna dobrze nadaje się do wielu różnych sytuacji, w tym do codziennej jazdy.

02

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło antyhoppingowe Kawasaki zapewnia płynne wysprzęglanie ułatwiające jazdę w codziennych sytuacjach, a także redukuje przeskakiwanie i podskakiwanie tylnego koła, co przekłada się na lepszą jazdę sportową i większą pewność siebie.

03

Najnowsze oblicze modelu Z

„Twarz” Z500 bazuje na nowo zaprojektowanym potrójnym reflektorze, otoczonym ostrą przednią osłoną, aby nadać mu agresywny wygląd.

04

Wygląd motocykla Premium

Bez względu na to, pod jakim kątem patrzy się na Z500, jego przód z potrójnymi reflektorami i agresywne linie jasno pokazują, że jest to członek rodziny Z, o agresywnym wyglądzie Supernaked i doskonałej prezencji na ulicy.

05

Lekkie i przewidywalne prowadzenie

Podwozie ma supersportową konstrukcję z krótkim rozstawem osi / długim ramieniem wahacza, którą uzupełnia zoptymalizowany układ jezdny, zapewniający lekkie, naturalne prowadzenie. Niska waga pojazdu również ułatwia prowadzenie i manewrowanie po zejściu z motocykla, na przykład podczas parkowania.

06

Stabilny dostęp do podłoża

Siedzenie znajduje się na wysokości 785 mm, a smukła konstrukcja zarówno siedziska, jak i tylnej części silnika zapewnia kierowcy swobodny dostęp stóp do podłoża. Płaski kształt siedziska zapewnia wystarczającą ilość wyściółki w przedniej części i nie ogranicza wygodnego dostępu do podłoża, co pomaga kierowcy cieszyć się motocyklem z pełnym zaufaniem.

07

Mocny, przyjazny dla kierowcy silnik Parallel-Twin o pojemności 451 cm3

Duża moc silnika o pojemności 451 cm3 jest dostępna w całym zakresie obrotów, ułatwiając kierowcy korzystanie z niego bez względu na rodzaj jazdy, od niskiej mocy podczas przyspieszania na starcie w mieście po najwyższe obroty podczas jazdy po autostradzie. Silnik nowego Z500 jest w stanie sprostać każdemu zadaniu.

08

Lekka rama kratownicowa

Model Z500 posiada ramę kratownicową o konstrukcji podobnej do modelu Ninja H2. Zaawansowana analiza sztywności dynamicznej Kawasaki została wykorzystana, aby zapewnić optymalną sztywność przy niewielkiej masie. Silnik jest zamontowany na sztywno i używany jako element napięty. Konstrukcja ramy znacząco przyczynia się do obniżenia masy własnej motocykla.

09

Lekkie, zwrotne podwozie

Łatwa obsługa jest kluczem – kompaktowe podwozie zostało zaprojektowane tak, aby było jak najbardziej przyjazne dla użytkownika. Wyjątkowo przewidywalne prowadzenie uzyskane dzięki podwoziu zaprojektowanemu z myślą o niskiej, scentralizowanej masie i dużej zwrotności zapewnia doskonałe wyczucie i wzbudza zaufanie szerokiego grona motocyklistów. Wygodne prowadzenie również ułatwia manewrowanie podczas parkowania.

010

Agresywny design motocykla typu Supernaked

Nowy model Z500 ma ostry, agresywny styl i czerpie garściami z wzornictwa innych motocykli z serii Z, aby stworzyć agresywny, zwinny i przeznaczony do jazdy po ulicach wygląd. Muskularne, atletyczne nadwozie odzwierciedla jego osiągi, tworząc jednocześnie płynną konstrukcję, która wydaje się unosić nad silnikiem. Podobnie jak w przypadku innych modeli z serii Z, elementy projektu sugomi (pochylona linia, nisko umieszczony przód i pochylony tył) nadają mu sylwetkę natychmiast rozpoznawalną jako Kawasaki Supernaked.

011

Ergonomia sterowania

Wygodny trójkąt kierownicy można dostosować do różnorodnych potrzeb i sytuacji podczas jazdy, co czyni motocykl jest przyjaznym dla użytkownika. Pozycja kierowcy jest stosunkowo wyprostowana, a szeroka kierownica zapewnia idealną postawę i ułatwia aktywną kontrolę, gwarantując dynamiczną, sportową jazdę.

012

Zegary z łącznością ze smartfonem

Zarówno panel wskaźników LCD w modelach standardowych, jak i wyświetlacz TFT w modelach SE oferują łączność ze smartfonem, umożliwiając motocyklistom nawiązanie połączenia z maszyną w celu korzystania z powiadomień na wyświetlaczu, dzienników jazdy i aplikacji społecznościowych.

013

Tarcza hamulcowa o dużej średnicy ø310 mm

Półpływająca przednia tarcza hamulcowa Z500 o średnicy 310 mm (taki sam rozmiar tarczy jak w Z1000) zapewnia pewną siłę hamowania. ABS zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo podczas jazdy.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika
451 cm³
Średnica x skok
70 x 58.6 mm
Stopień sprężania
11.3:1
Układ zaworów
8 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
89 g/km
Maksymalny moment obrotowy
42.6 N•m {4.3 kgf•m} /
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
3.071 (43/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza półpływająca tarcza 310 mm. Zacisk: dwutłoczkowy o zrównoważonym działaniu.
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm, zacisk: dwutłokowy.
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne
Amortyzator typu Bottom-Link Uni-Trak z doładowaniem gazowym i regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
92 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
130 mm
Opona, przednia
110/70R17M/C 54H
Opona, tylna
150/60R17M/C 66H
Dł x Szer x Wys
1,995 x 730 x 1,120 mm
Rozstaw osi
1,375 mm
Prześwit pod pojazdem
145 mm
Pojemność zbiornika paliwa
14 litrów
Wysokość siedzenia
785 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
168 kg

This will close in 0 seconds