PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki W 230

Kawasaki W 230

Cena pojazdu:
24 500 PLN

Najnowszy członek rodziny W jest ukłonem w stronę przeszłości, ale pędzi pełną parą w przyszłość. Dzięki designowi inspirowanemu modelem 650-W1 z 1965 roku, całkowicie nowy motocykl W230 zapewnia nowoczesną moc dzięki sprawdzonemu 4-suwowemu silnikowi Kawasaki o pojemności 233 cm3 z wtryskiem paliwa. Dzięki niewielkiej masie, niskiej wysokości siedzenia i przyjaznej mocy, ta oryginalna ikona z lat ’60 jest nadal dostępna dla większej liczby motocyklistów niż kiedykolwiek wcześniej.

Kawasaki W 230

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Ponadczasowe piękno

W230 kontynuuje dumną tradycję serii W z akcentami stylistycznymi, które były modne od czasów oryginalnego modelu W. W230 charakteryzuje się prostym, ponadczasowym pięknem, które docenią miłośnicy klasycznych motocykli.

02

Szprychowe koła o dużej średnicy

Szprychowe 18-calowe przednie i 17-calowe tylne koła nadają W230 dystyngowany, stylowy wygląd, który zapewnia doskonałe właściwości jezdne i sprawia wrażenie jazdy na dużym motocyklu.

03

Tradycyjne zegary

Okrągłe wskaźniki w stylu retro z wbudowanym wyświetlaczem LCD oferują to, co najlepsze z obu światów: klasyczny, czytelny wygląd z dodatkowymi informacjami na nowoczesnym wyświetlaczu LCD.

04

Oświetlenie w stylu retro

Przednie i tylne światła w stylu retro mają okrągłe obudowy przypominające oryginalne modele W.

05

Zbiornik paliwa w klasycznym kształcie łzy z emblematem 3D

Zbiornik paliwa w kształcie łzy podkreśla ponadczasowe piękno modelu W, a specjalnie zaprojektowany emblemat 3D przyciąga wzrok i wyróżnia ten model w tej kategorii.

06

Silnik chłodzony powietrzem w stylu vintage

Zarówno pod względem wyglądu zewnętrznego, jak i odczuć podczas jazdy, silnik W230 ma charakter vintage. Podczas projektowania zadbano o klasyczny wygląd nowoczesnego silnika – z wyrzeźbionymi częściami, w tym dużymi, zaokrąglonymi żebrami na głowicy cylindrów.

07

Lekka waga, lekkie prowadzenie

W230 jest jednym z najlżejszych modeli w sportowej kategorii retro o pojemności 250 cm3 i waży 143 kg, co ułatwia prowadzenie i zwiększa pewność siebie kierowcy. Kolejną zaletą jest doskonały stosunek mocy do masy.
08

Elegancki tłumik z precyzyjnie dostrojonym dźwiękiem wydechu

Rura wydechowa elegancko wychodzi z silnika i kończy się tłumikiem w stylu peashooter, aby odtworzyć piękny wygląd pierwszych modeli W, co nadaje pojazdowi prawdziwie klasyczną stylistykę. Brzmienie wydechu zostało dopracowane tak, aby uzyskać głęboki bas i pulsowanie podczas przyspieszania. Podczas jazdy głośność wydechu jest mniej więcej na tym samym poziomie, co szum wiatru, co zapewnia przyjemne wrażenia z jazdy.

09

Wygląd i styl vintage

Detale, takie jak klasyczne siedzenie, stalowe błotniki i szprychowe koła, przyczyniają się do ponadczasowego piękna maszyny i klimatu vintage, który kierowcy zauważą, gdy tylko usiądą na motocyklu.

010

Niskie siedzisko

Dzięki jednej z najniższych wysokości siedziska w swojej klasie, W230 jest odpowiedni dla szerokiego grona motocyklistów, przybliżając dziedzictwo W szerszej publiczności i czyniąc ten model W jedną z najbardziej dostępnych maszyn w klasie 250 cm3.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, pojedynczy
Pojemność skokowa silnika
233cm³
Średnica x skok
67 x 66 mm
Stopień sprężania
9.0:1
Układ zaworów
SOHC, 2 zawory
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 1
Zapłon
Cyfrowy
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
12.9 kW {18 PS} / 7,000 rpm
Maksymalny moment obrotowy
18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.871 (89/31)
Przełożenie biegu 1
3.000 (39/13)
Przełożenie biegu 2
2.067 (31/15)
Przełożenie biegu 3
1.556 (28/18)
Przełożenie biegu 4
1.261 (29/23)
Przełożenie biegu 5
1.040 (26/25)
Przełożenie biegu 6
0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite
2.714 (38/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza hamulcowa 265 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy 37 mm
Zawieszenie, tylne
Podwójne amortyzatory z regulacją napięcia wstępnego
Typ ramy
Półpodwójna kołyska, stalowa
Ślad
99 mm
Skok zawieszenia, przednie
117 mm
Skok zawieszenia, tylne
95 mm
Opona, przednia
90/90-18M/C 51S
Opona, tylna
110/90-17M/C 60S
Kąt skrętu L/P
40° / 40°
Dł x Szer x Wys
2,125 x 800 x 1,090 mm
Rozstaw osi
1,415 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
12 litrów
Wysokość siedzenia
745 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
143 kg

This will close in 0 seconds