PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki NINJA ZX-4RR

Kawasaki NINJA ZX-4RR

Cena pojazdu:
47 400 PLN

W kategorii Super-sportów o pojemności 400 cm3 Kawasaki wprowadza rewolucyjny model Supersport. Ninja ZX-4RR wyposażony jest w 4-cylindrowy, rzędowy silnik pojemności 400 cm3 o wiodących w swojej klasie osiągach w kompaktowym podwoziu. Zarówno na torze, jak i na ulicy, doświadczanie radości płynącej z bezprecedensowej mocy Ninja ZX-4RR, ekscytującego dźwięku przy 15.000 obr/min i zwinnego prowadzenia z pewnością obudzi w Tobie wyścigową duszę.

Kawasaki NINJA ZX-4RR

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Rama kratownicowa

Zaprojektowana przy użyciu zaawansowanej analizy sztywności dynamicznej Kawasaki, ta kratownicowa rama wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie zapewnia wymaganą równowagę między wytrzymałością a elastycznością podwozia, aby uzyskać zwinne prowadzenie Ninja ZX-4RR w stylu supersport.

02

Łączność ze smartfonem

Technologia Bluetooth umożliwia połączenie motocykla ze smartfonami za pośrednictwem aplikacji „RIDEOLOGY THE APP”, umożliwiając kierowcy dostęp do szeregu funkcji w celu zwiększenia wrażeń z jazdy motocyklem i monitorowania poszczególnych parametrów.

03

Quick-shifter (góra/doł)

Seryjny Quickshifter umożliwia bezsprzęgłową zmianę biegów w górę i w dół, zapewniając płynne przyspieszanie i łatwe zwalnianie, umożliwiając kierowcom jeszcze lepsze wykorzystanie ekscytującego charakteru silnika Ninja ZX-4RR.

04

Wyścigowe zawieszenie

Odwrócony widelec o średnicy ø37 mm Ninja ZX-4RR wykorzystuje elementy wewnętrzne SFFBP, aby zapewnić zarówno osiągi na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność, podczas gdy tylne zawieszenie Horizontal Back-link oferuje progresywny charakter. Dodatkowo, ZX-4RR posiada możliwość regulacji napięcia wstępnego spręzyn przedniego zawieszenia.

05

Doładowanie powietrza (Ram Air Intake)

Uzupełnieniem centralnie umieszczonego wlotu Ram Air jest boczny kanał Ram Air, zaprojektowany w oparciu o know-how zaczerpnięty z Ninjy H2, kieruje powietrze do obudowy filtra powietrza i przyczynia się do doskonałych osiągów. Agresywny wygląd i dźwięk dolotu zwiększają wrażenia z jazdy rzędową 'czwórką’ i wizualnie identyfikują motocykl jako jeden z modeli Kawasaki Ninja ZX.

06

Całkowicie nowy silnik 4-cylindrowy

Nowy, chłodzony cieczą 4-cylindrowy silnik  o pojemności 399 cm3 przesuwa granice technologiczne, aby wyznaczyć nowy standard w klasie 400 cm3*. Opracowany w oparciu o know-how zdobyte w innych modelach Ninja ZX, wysokowydajny silnik oferuje wiodącą w swojej klasie moc i zakres obrotów przekraczających 15 000 obr/min.

07

Oświetlenie Full-LED

Od podwójnych reflektorów po tylne światło inspirowane Ninją ZX-10R, oświetlenie Ninja ZX-4RR jest pełni wykonane w technologii LED.

08

Tryby jazdy

Cztery zintegrowane tryby jazdy (Sport, Road, Rain lub Rider (manualny) ułatwiają wybór poziomu kontroli trakcji i trybu mocy w zależności od aktualnych warunków jazdy.

09

Ergonomia ZX-4RR

Naturalnie agresywna pozycja jazdy (bardziej pochylona niż w Ninjy 400, ale nadal komfortowa) pozwala kierowcy wykorzystać możliwości Ninja ZX-4RR. Zbiornik paliwa jest smukły, co sprzyja dobremu kontaktowi z motocyklem, podczas gdy kształt twardej poduszki siedzenia ułatwia transfer masy ciała kierowcy podczas jazdy sportowej i jest wygodny podczas dłuższych przejażdżek.

010

Styling Ninja

Jak przystało na najpotężniejszą maszynę w klasie 400 cm3, agresywna stylistyka Ninja ZX-4RR emanuje aurą swojej mocy i wybuchowego charakteru.

011

Kolorowy wyświetlacz z trybem pomiaru okrążeń

Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit – tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.

012

Duże tarcze hamulcowe

Dwie przednie tarcze hamulcowe ZX-4RR o średnicy 290 mm i radialnie montowane zaciski monoblokowe zapewniają dużą siłę hamowania, oferując jednocześnie doskonałe wyczucie hamowania, aby wzbudzić zaufanie zarówno na torze, jak i na ulicy.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
399 cm³
Średnica x skok
57 x 39.1 mm
Stopień sprężania
12.3:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 4
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
57 kW {77 KM} / 14,500 obr./min
Emisja C02
120 g/km
Maksymalny moment obrotowy
39 N•m {4 kgf•m} / 13,000 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1
2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2
2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3
1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4
1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5
1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6
1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite
3.429 (48/14)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze 290 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec ø37 mm (SFF-BP) z możliwością ustawienia napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Poziome Back-Link z amortyzatorem gazowym BFRC Lite, zbiornikiem typu piggyback, regulacją tłumienia dobicia i odbicia, regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężyną górną
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
97 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
124 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys
1,990 x 765 x 1,110 mm
Rozstaw osi
1,380 mm
Prześwit pod pojazdem
135 mm
Pojemność zbiornika paliwa
15 litrów
Wysokość siedzenia
800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
189 kg

This will close in 0 seconds