Dwie przednie tarcze hamulcowe ZX-4R o średnicy 290 mm i radialnie montowane zaciski monoblokowe zapewniają dużą siłę hamowania, oferując jednocześnie doskonałe wyczucie hamowania, aby wzbudzić zaufanie zarówno na torze, jak i na ulicy.
W kategorii Super-sportów o pojemności 400 cm3 Kawasaki wprowadza rewolucyjny model Supersport. Ninja ZX-4R wyposażony jest w 4-cylindrowy, rzędowy silnik pojemności 400 cm3 o wiodących w swojej klasie osiągach w kompaktowym podwoziu. Zarówno na torze, jak i na ulicy, doświadczanie radości płynącej z bezprecedensowej mocy Ninja ZX-4R, ekscytującego dźwięku przy 15.000 obr/min i zwinnego prowadzenia z pewnością obudzi w Tobie wyścigową duszę.
Dwie przednie tarcze hamulcowe ZX-4R o średnicy 290 mm i radialnie montowane zaciski monoblokowe zapewniają dużą siłę hamowania, oferując jednocześnie doskonałe wyczucie hamowania, aby wzbudzić zaufanie zarówno na torze, jak i na ulicy.
Odwrócony widelec o średnicy ø37 mm Ninja ZX-4R wykorzystuje elementy wewnętrzne SFFBP, aby zapewnić zarówno osiągi na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność, podczas gdy tylne zawieszenie Horizontal Back-link oferuje progresywny charakter. Dodatkowo, ZX-4RR posiada możliwość regulacji napięcia wstępnego spręzyn przedniego zawieszenia.
Zaprojektowana przy użyciu zaawansowanej analizy sztywności dynamicznej Kawasaki, ta kratownicowa rama wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie zapewnia wymaganą równowagę między wytrzymałością a elastycznością podwozia, aby uzyskać zwinne prowadzenie Ninja ZX-4R w stylu supersport.
Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit – tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.
Z tzw 'redlightem’ powyżej 15 000 obr/min nie ma najmniejszych wątpliwości co do potencjału tego silnika – jednostka 4-cylindrowa wyposażona w technologię inspirowaną wyścigami, wykorzystywaną również w Ninja ZX-10R. Wysokie obroty zapewniają niepowtarzalny dźwięk silnika charakterystyczny dla wyczynowej rzędówki Kawasaki.
Uzupełnieniem centralnie umieszczonego wlotu Ram Air jest boczny kanał Ram Air, zaprojektowany w oparciu o know-how zaczerpnięty z Ninjy H2, kieruje powietrze do obudowy filtra powietrza i przyczynia się do doskonałych osiągów. Agresywny wygląd i dźwięk dolotu zwiększają wrażenia z jazdy rzędową 'czwórką’ i wizualnie identyfikują motocykl jako jeden z modeli Kawasaki Ninja ZX.
Technologia Bluetooth umożliwia połączenie motocykla ze smartfonami za pośrednictwem aplikacji „RIDEOLOGY THE APP”, umożliwiając kierowcy dostęp do szeregu funkcji w celu zwiększenia wrażeń z jazdy motocyklem i monitorowania poszczególnych parametrów.
Cztery zintegrowane tryby jazdy (Sport, Road, Rain lub Rider (manualny) ułatwiają wybór poziomu kontroli trakcji i trybu mocy w zależności od aktualnych warunków jazdy.
Od podwójnych reflektorów po tylne światło inspirowane Ninją ZX-10R, oświetlenie Ninja ZX-4R jest pełni wykonane w technologii LED.
Nowy, chłodzony cieczą 4-cylindrowy silnik o pojemności 399 cm3 przesuwa granice technologiczne, aby wyznaczyć nowy standard w klasie 400 cm3*. Opracowany w oparciu o know-how zdobyte w innych modelach Ninja ZX, wysokowydajny silnik oferuje wiodącą w swojej klasie moc i zakres obrotów przekraczających 15 000 obr/min.
Nowy, chłodzony cieczą 4-cylindrowy silnik o pojemności 399 cm3 przesuwa granice technologiczne, aby wyznaczyć nowy standard w klasie 400 cm3*. Opracowany w oparciu o know-how zdobyte w innych modelach Ninja ZX, wysokowydajny silnik oferuje wiodącą w swojej klasie moc i zakres obrotów przekraczających 15 000 obr/min.
Naturalnie agresywna pozycja jazdy (bardziej pochylona niż w Ninjy 400, ale nadal komfortowa) pozwala kierowcy wykorzystać możliwości Ninja ZX-4R. Zbiornik paliwa jest smukły, co sprzyja dobremu kontaktowi z motocyklem, podczas gdy kształt twardej poduszki siedzenia ułatwia transfer masy ciała kierowcy podczas jazdy sportowej i jest wygodny podczas dłuższych przejażdżek.
Jak przystało na najpotężniejszą maszynę w klasie 400 cm3, agresywna stylistyka Ninja ZX-4R emanuje aurą swojej mocy i wybuchowego charakteru.
Key chassis dimensions (centre of gravity position, swingarm pivot position, engine axis positions, caster
angle, etc) were inspired by Kawasaki’s World Superbike Ninja ZX-10RR racer, bringing WorldSBK chassis design thinking to the 400cc class.
Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit – tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.
This will close in 0 seconds