Świetnie wyważona rama z KX250 przyczynia się do lekkości w prowadzeniu i doskonałej ergonomii modelu KX250XC.
Sprawdzona w mistrzostwach technologia maszyn wyścigowych KX teraz została dostrojona do wyścigów enduro.Specjalnie zaprojektowany aby stawić czoła ciężkim warunkom off road zupełnie nowy KX250X zapewnia przewagę. Bez znaczenia jak techniczny jest tor, KX250X prowadzi się z pewnie.Wyposażenie: potężny, wysokoobrotowy silnik 4-suwowy 249cc, wyścigowe zawieszenie, przednie 21” oraz tylne 18” koła z terenowymi oponami, płyta ochronna i stopka boczna.KX250XC jest również dostępny z homologacją L3e.
Świetnie wyważona rama z KX250 przyczynia się do lekkości w prowadzeniu i doskonałej ergonomii modelu KX250XC.
Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach trasy.
Wąska rama i minimalistyczne nadwozie pozwalają na przyjęcie odpowiedniej pozycji, ułatwiającej kontrole nad maszyną.
Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.
Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC.
Żywiołowy silnik KX250 w połączeniu z popychaczami dźwigniowymi oraz podwójnym wtryskiwaczem dostarcza potężne, wysokoobrotowe osiągi. Zoptymalizowane mapy silnika zapewniają odpowiednie dawki użytecznej mocy w trakcie jazdy XC.
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.
Układ hamulcowy nowego KX250 został zoptymalizowany pod kątem jazdy w sylu XC dostarczając potężną siłę hamowania I dużą dozowalność.
Tak jak w KX250, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.
This will close in 0 seconds