PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki KLX 140 R L

Kawasaki KLX 140 R L

Cena pojazdu:
20 000 PLN

Motocykle KLX140R charakteryzują się pewnym prowadzeniem i stanowią idealne wprowadzenie do jazdy terenowej. Łatwa w prowadzeniu linia KLX140R oferuje silnik o pojemności 144 cm3, miękkie zawieszenie i elektryczny rozrusznik uruchamiany przyciskiem, dzięki czemu świetnie sprawdza się w terenie.

Kawasaki KLX 140 R L

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Pewne prowadzenie

Lekka rama obwodowa o przekroju skrzynkowym wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości zapewnia wyjątkową sztywność i wytrzymałość. Wąski profil ułatwia trzymanie motocykla i zwiększa płynność jazdy. Współpracujące ze sobą, wysoce wydajne zawieszenie i lekkie podwozie, zapewniają prowadzenie, które wzbudza zaufanie. Motocykl trailowy KLX140R L ma większe koła (19F, 16R), wyższe siedzenie (800 mm) i większy prześwit 255 mm, podczas gdy motocykl trailowy KLX140R F ma pełnowymiarowe koła (21F, 18R) i prześwit 315 mm.

02

Niezawodne hamulce

Przednie i tylne hamulce tarczowe zapewniają silną, progresywną siłę hamowania. Przednią tarczę o średnicy 220 mm z dwutłoczkowym zaciskiem uzupełnia tylna tarcza o średnicy 186 mm* z jednotłoczkowym zaciskiem, zapewniając bezpieczeństwo na szlakach.

*Tylna tarcza hamulcowa KLX140R F ma średnicę ø190 mm

03

Łagodna moc

Chłodzony powietrzem 4-suwowy silnik SOHC o pojemności 144 cm3 łatwo uruchamia się po naciśnięciu przycisku. Chłodzenie powietrzem eliminuje potrzebę stosowania chłodnic, dzięki czemu podwozie jest smukłe i lekkie, a 5-biegowa skrzynia biegów z ręcznym sprzęgłem zapewnia płynną zmianę biegów i przyspieszenie.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
144 cm³
Średnica x skok
58 x 54.4 mm
Stopień sprężania
9.5:1
Układ zaworów
2 zawory SOHC
Układ paliwowy
Gaźnik PB20 (Keihin)
Zapłon
Digital DC-CDI
Układ rozruchowy
Rozrusznik elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
5.4 kW {7.3 PS} / 7,500 rpm
Maksymalny moment obrotowy
8.0 N•m {0.82 kgƒ•m} / 4,000 rpm
Przełożenie
5-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch
Przełożenie podstawowe
2.880 (72/25)
Przełożenie podstawowe
2.880 (72/25)
Przełożenie biegu 1
2.667 (40/15)
Przełożenie biegu 2
1.895 (36/19)
Przełożenie biegu 3
1.474 (28/19)
Przełożenie biegu 4
1.182 (26/22)
Przełożenie całkowite
3.923 (51/13)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe
Hamulce, przednie
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 192 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa 150 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne
Uni Trak wahacz
Typ ramy
Obwód, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
96 mm
Skok zawieszenia, przednie
180 mm
Skok zawieszenia, tylne
180 mm
Opona, przednia
70/100-19 42M
Opona, tylna
90/100-16 52M
Kąt skrętu L/P
45° / 45°
Dł x Szer x Wys
1,895 x 790 x 1,075 mm
Rozstaw osi
1,285 mm
Prześwit pod pojazdem
255 mm
Pojemność zbiornika paliwa
5.8 litrów
Wysokość siedzenia
800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
95 kg

This will close in 0 seconds