Rajdowy zbiornik paliwa umieszczono wysoko, z myślą o odpowiednim prześwicie. Pojemność 16 litrów, w połączeniu z niskim zużyciem paliwa, zapewnia duży zasięg na jednym tankowaniu.
Poznaj nowy motocykl turystyczny KLE500, stworzony po to, by pomóc Ci odkrywać nowe horyzonty. Jego rajdowy, dynamiczny design to doskonały przykład funkcjonalnego piękna – nie tylko wygląda imponująco, ale też oferuje wszechstronne osiągi zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Dzięki mocnemu, elastycznemu silnikowi z wtryskiem paliwa, połączonemu z doskonale wyważonym podwoziem i lekkim, precyzyjnym prowadzeniem, które zapewnia komfortową pozycję za kierownicą, droga do celu staje się częścią przygody. Niezależnie od tego, czy jesteś miejskim motocyklistą szukającym maszyny z nienagannymi manierami na drodze, czy miłośnikiem
off-roadu, który ceni sobie większy komfort bez utraty terenowych możliwości — nowy KLE500 to Twój bilet do świata nieograniczonych możliwości.
Rajdowy zbiornik paliwa umieszczono wysoko, z myślą o odpowiednim prześwicie. Pojemność 16 litrów, w połączeniu z niskim zużyciem paliwa, zapewnia duży zasięg na jednym tankowaniu.
Odkrywanie kolejnej szutrowej drogi to czysta przyjemność dzięki doskonale wyważonemu podwoziu i lekkiemu, intuicyjnemu prowadzeniu. Przemyślana pozycja za kierownicą sprawia, że KLE500 oferuje naturalne wyczucie motocykla – zarówno podczas jazdy na stojąco, jak i siedząco – a smukła, spójna linia nadwozia pozwala swobodnie zmieniać pozycję w czasie jazdy. Skoncentrowany na potrzebach motocyklisty charakter i doskonała kontrola nad maszyną sprawiają, że KLE500 to idealny wybór na każdą długą, pełną przygód trasę.
Doświadczenie zdobyte podczas pracy nad serią Kawasaki KX posłużyło do optymalnego ustawienia kierownicy i podnóżków, zapewniając doskonałą kontrolę podczas jazdy na stojąco. Wpływ KX widoczny jest również w liniach nadwozia i osłonach silnika KLE500, które zostały zaprojektowane tak, by były gładkie i nie przeszkadzały podczas przenoszenia ciężaru ciała na motocyklu.
Wygodna, wyprostowana pozycja i szeroka kierownica zapewniają naturalnie zrelaksowaną postawę i wysoką kontrolę nad motocyklem.
Specjalnie zaprojektowane dla doskonałych osiągów w różnorodnych warunkach jazdy, przednie odwrócone widelce typu cartridge KYB współpracują z tylnym zawieszeniem New Uni-Trak, zapewniając najlepszy w klasie skok kół (210 mm przód, 200 mm tył) oraz optymalne ustawienia tłumienia – gwarantując stabilność na asfalcie i znakomitą absorpcję nierówności w terenie.
Nowe reflektory Full-LED dodają symetrii „twarzy” Versys 650. Kierunkowskazy LED dodają nowoczesnego akcentu, przyczyniając się do spójnego, nowoczesnego wyglądu
W drodze do kolejnej przygody KLE500 płynnie sunie po asfalcie, zapewniając pełen komfort motocykliście. Regulowana w trzech pozycjach szyba skutecznie chroni przed wiatrem, dobrze wyprofilowane, miękkie siedzisko gwarantuje wygodę podczas długiej jazdy, a wyjątkowa oszczędność paliwa minimalizuje liczbę postojów na tankowanie podczas długich podróży.
Płynnie przyspieszający silnik dostarcza moc na żądanie, pozwalając odkrywać szutrowe drogi lub komfortowo pokonywać autostrady. Reaktywność jednostki i przyjazny charakter motocykla ułatwiają kontrolę i dodają pewności siebie w różnych warunkach jazdy.
Kierowcy mogą wybrać spośród trzech pozycji wysokości przedniej owiewki. Najniższe ustawienie zapewnia maksymalną widoczność, co jest pomocne podczas jazdy terenowej w pozycji siedzącej, natomiast najwyższe ustawienie skutecznie chroni przed wiatrem, zapewniając komfort przy większych prędkościach.
Możliwość zamontowania jednocześnie dwóch sakw i kufra centralnego (dostępnych jako oryginalne akcesoria Kawasaki) daje motocykliście dużą swobodę konfiguracji bagażu podczas wycieczek. Jest to możliwe dzięki solidnie wzmocnionej tylnej ramie, która utrzymuje duże obciążenia, zapewniając stabilną i pewną jazdę przy wyższych prędkościach.
Pozycja kierowcy w modelu KLE500 zapewnia najlepszą równowagę między komfortem a kontrolą w różnych sytuacjach na drodze. Szeroka, wysunięta do przodu kierownica, wygodne siedzenie oraz ergonomicznie ustawione podnóżki dają pełną swobodę ruchu, umożliwiając pewne prowadzenie motocykla zarówno na siedząco, jak i na stojąco.
Dzięki dodatkom: Obniżone siedzisko pasażera ERGO-FIT oraz Obniżone siedzisko kierowcy, dostępnym jako oryginalne akcesoria, możliwe są cztery unikalne konfiguracje siedzisk. Motocykliści mogą dopasować idealne ustawienie, niezależnie od tego, czy wybiorą standardową kombinację (High/High) zapewniającą komfort na drodze i codzienne użytkowanie z specjalnie zaprojektowanym siedziskiem do długich tras, czy pełną, płaską konfigurację (High/Low) ułatwiającą manewrowanie motocyklem podczas jazdy w terenie.
Oryginalna rama kratownicowa KLE500 wykonana ze stali wysokowytrzymałej stanowi podstawę tej wydajnej maszyny terenowej. Inżynierowie skupili się na wszechstronności i przyjemności z jazdy w różnych warunkach – od nieutwardzonych dróg po leśne szlaki – czyniąc KLE500 prawdziwym mostem między codzienną jazdą a wyprawami terenowymi. Liczne testy w rzeczywistych warunkach off-road pozwoliły optymalnie dobrać sztywność podwozia i masę ramy.
Kluczowym elementem stylistyki modelu KLE500 inspirowanej rajdami jest wysoka przednia osłona, która wyraźnie wystaje z przodu. Kąt nachylenia deski rozdzielczej zapewnia kierowcy dobrą widoczność nawet w pozycji stojącej, podobnie jak w motocyklach rajdowych. Przezroczyste panele otaczające osłonę zwiększają ochronę przed wiatrem, nadając przedniej części kompaktowy i funkcjonalny wygląd.
Zarówno pełny panel LCD w modelu standardowym, jak i wyświetlacz TFT w wersji SE oferują łączność ze smartfonem przez aplikację RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, która pozwala bezprzewodowo połączyć się z motocyklem i w pełni wykorzystać możliwości jazdy.
Przednie koło 21” i tylne 17” zapewniają autentyczny, rajdowy wygląd oraz solidne osiągi w terenie. Kontynuują one tradycję serii KLE, która od samego początku korzystała z tej kombinacji kół.
Wyrazisty, rajdowy styl wyróżnia nową maszynę Kawasaki. KLE500 wygląda tak, jakby był gotowy zarówno na błotniste szlaki, jak i komfortowe pokonywanie długich tras po asfalcie. Połączenie trzech kluczowych elementów stylistycznych – autentycznego charakteru rally-raid, motocyklowej elegancji klasy street oraz sportowych akcentów inspirowanych serią KX Motocross – tworzy nowy, unikalny styl terenowy Kawasaki.
Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagające pracę dźwigni sprzęgła.
This will close in 0 seconds