TRK 702 z iksem czy bez iksa? Wybór może być trudny tylko z pozoru. Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 702 X jest bardziej „explorerem” to model 702 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Jeśli więc twoja podróż wiedzie dobrymi drogami to TRK 702 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło nadają sylwetce motocykla większej dynamiki, w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście poprawiają manewrowość.
702 posiada identyczny z modelem 702 X silnik o pojemności 698 cm3, mocy 70 KM oraz momencie obrotowym wynoszącym 70 Nm. Takie parametry przy wadze 235 kg sprawiają, że TRK 702 jest bardzo zrywną i poręczną maszyną. Również rama, zawieszenie i cała wykończeniowa armatura jest identyczna dla obu modeli a różniąca się jedynie ozdobnymi detalami i malowaniem.
TRK 702 jest bardzo sprawnym pożeraczem autostradowych kilometrów. Na pokładzie zarówno kierowca jak i pasażer poczują się bezpiecznie i wygodnie. To ważne, bo w siodle spędzać będą nieraz całe dnie.
Przy swojej masie, mocy i wygodzie 702 jest też zaskakująco poręczny w mieście. Dlatego po powrocie z dalekiej wyprawy można z równą przyjemnością dojeżdżać nim codziennie do pracy.
This will close in 0 seconds