PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli LEONCINO 800 TRAIL

Benelli LEONCINO 800 TRAIL

Cena pojazdu:
36 990 PLN

TIMELESS DESIRE

Leoncino 800 Trail od wersji drogowej, czyli Lenocino 800, odróżnia wysoko poprowadzony wydech, większy o 10 mm skok obu zawieszeń, większa o 18 mm wysokość siedzenia, która w tym modelu wynosi 818 mm i szprychowane obręcze kół.

Włoscy styliści zrobili tu świetną robotę. W zasadzie o stylistyce wystarczy napisać „włoscy styliści” i na tym zakończyć.

Benelli LEONCINO 800 TRAIL

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Silnik jest sprawdzoną konstrukcją, identyczną dla obu wersji Leoncino 800. Jest to rzędowa krótkoskokowa dwójka o czopach wału przestawionych o 90 stopni. Przy czym średnica cylindra wynosi aż 88 mm przy skoku tłoka jedynie 62 mm. Stopień sprężania 11,5, a więc silnik dość wysilony.

02

Maksymalna moc 76 KM rozwijana jest przy 9 000 obr./min. Moment wynoszący 67 Nm osiągany jest przy 6500 obr./min. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się przy 11 000 obr./min! Masy zamachowe wału korbowego są bardzo niewielkie.

03

Z przodu wałek wyrównoważający, a w części tylnej smarowana w jednym obiegu sześciostopniowa skrzynia i napędzane kołami zębatymi sprzęgło. Wał korbowy posadzony jest w łożyskach ślizgowych (na panewkach) , co umożliwia poziomy podział kadłuba silnika.

04

Drobno zestopniowana sześciostopniowa skrzynia i wyraźnie działający bębenkowy mechanizm zmieniacza zapewniają ostrą zabawę.

05

Rama Leo 800 Trail przypomina konstrukcję mostu. Masywna, przestrzenna kratownica biegnie po samym brzegu wzdłuż obrysu zbiornika paliwa w przedniej części łącząc się w główce ramy a w tylnej w dwóch masywnych odkówkach w których umieszczono oś tylnego wahacza.

06

Z przodu „widelec” upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm. Z tyłu wahacz wsparty na pojedynczym, przesuniętym w prawą stronę amortyzatorze o pełnej regulacji.

07

WYDECH

Umieszczony wysoko tłumik z dwoma błyszczącymi wylotami nadaje motocyklowi militarny charakter. Każde zdecydowane otwarcie gazu sprawi, że usłyszymy prawdziwy ryk lwa!

08

WYŚWIETLACZ TFT

Otoczony kontrolkami kolorowy wyświetlacz na który przy każdym starcie wbiega rozpędzony lew. To spektakl który trzeba zobaczyć. Kiedy już zniknie lew, na wyświetlaczu pojawi się dominujący obrotomierz z zerem pośrodku skali, cyfrowy prędkościomierz i „bębenkowo” przeskakujący wskaźnik włączonego biegu.

09

HAMULCE

Dwie tarcze 320 mm i dwa czterotłoczkowe kontrolowane przez system ABS zaciski. To wyjątkowe bezpieczeństwo w każdych warunkach.

010

LEPSZE ZAWIESZENIE

Przedni widelec upside-down ma większy o 10 mm skok. Z tyłu wahacz wsparty na pojedynczym, przesuniętym w prawą stronę amortyzatorze o pełnej regulacji.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
2-cylinder/4-stroke/4-valve, liquid cooled, DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
754 cm3
ŚREDNICA X SKOK
Ø88 x 62mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
56,0 kW (76,2 KM) @ 8500 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
69N·m/6500r/min
SMAROWANIE
Smarowanie wymuszone z mokrą miską olejową
ZASILANIE
Delphi EFI
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN
EURO 5
SPRZĘGŁO
Wielotarczowe mokre sprzęgło
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU – DELPHI™ MT05.3
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK™ CR8E
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4,9 l/100km
EMISJA CO2
116 g/km
RAMA
Kratownicowa, spawana z rur i płyt stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down Ø 50 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
148mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z centralnym napięciem wstępnym sprężyny amortyzatora
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
50mm
HAMULEC PRZÓD
Podwójna półpływająca tarcza z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym i ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Koło szprychowe bezdętkowe z obręczą i piastą ze stopu aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
19” x MT3.00” DOT –D
HAMULEC TYŁ
Tarcza z zaciskiem dwutłoczkowym i ABS
TYLNA OBRĘCZ
Koło szprychowe bezdętkowe z obręczą i piastą ze stopu aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT4.25” DOT – D
OPONA PRZEDNIA
120/70 R 19 M/C 60V
OPONA TYLNA
17” x MT4.25” DOT – D
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
870mm
PRZEŚWIT
191mm
WAGA GOTOWA DO JAZDY
234 kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
15L
REZERWA
3L
ROZSTAW OSI
1480mm

This will close in 0 seconds