PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli LEONCINO 800

Benelli LEONCINO 800

Cena pojazdu:
34 990 PLN

TIMELESS DESIRE

Leoncino 800 jest w gamie włoskich scramblerów z lwem w herbie prawdziwym mocarzem! Największy, potężny silnik, zwarta masywna sylwetka, kreślone zdecydowaną linią włoskie kształty.

Benelli LEONCINO 800

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

754 cm3, rzędowa krótkoskokowa dwójka o czopach wału przestawionych o 90 stopni, średnica cylindra wynosi aż 88 mm przy skoku tłoka jedynie 62 mm, wysoki stopień sprężania 11,5 oznacza wysoką sprawność. Maksymalna moc 76 KM przy 9 000 obr./min. Moment obrotowy 67 Nm przy 6500 obr./min. Czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się przy 11 000 obr./min! Masy zamachowe wału korbowego są bardzo niewielkie co sprzyja wkręcaniu na wysokie, a wraz z obrotami narasta dosłownie potężna siła napędowa!

02

Przed wałem korbowym pracuje wałek wyrównoważający, a w części tylnej smarowana w jednym obiegu sześciostopniowa skrzynia i napędzane kołami zębatymi sprzęgło. Wał korbowy posadzony jest w łożyskach ślizgowych (na panewkach) , co umożliwia poziomy podział kadłuba silnika.

03

Drobno zestopniowana sześciostopniowa skrzynia i wyraźnie działający bębenkowy mechanizm zmieniacza zapewniają ostrą zabawę.

04

Rama Leo 800 przypomina konstrukcję mostu. Masywna, przestrzenna kratownica biegnie po samym brzegu wzdłuż obrysu zbiornika paliwa. W przedniej części łączy się w główce ramy a w tylnej w dwóch masywnych odkówkach w których umieszczono oś tylnego wahacza.

05

Z przodu „widelec” upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm. Z tyłu wahacz wsparty na pojedynczym, przesuniętym w prawą stronę amortyzatorze o pełnej regulacji. Do tego odlewane ze stopów lekkich siedemnastocalowe obręcze zapewniające precyzję prowadzenia.

06

W Leoncino 800 zakres dostępnej mocy znacznie wykracza poza zakres odwagi wielu motocyklistów.

07

HAMULCE

Dwie tarcze 320 mm i dwa czterotłoczkowe kontrolowane przez system ABS zaciski. To wyjątkowe bezpieczeństwo w każdych warunkach.

08

SERCE LWA

Ten niebywale wydajni i nowoczesny silnik sprawia, że mocy nigdy nie zabraknie a reakcja na każdy ruch manetką jest natychmiastowa.

09

KOMFORT I ELEGANCJA

Kształt i twardość siedzenia dobrane są znakomicie. Do tego elegancja formy i kroju ekologicznej skóry.

010

WYDECH

W Leoncino 800 poprowadzony jest niżej. Przy każdym ruchu manetką usłyszymy z niego prawdziwy ryk lwa!

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
Rzędowy, 2 cylindrowy/ 4-suw/ 4V na cylinder/ chłodzony cieczą/ DOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
754 cm3
ŚREDNICA X SKOK
Ø88 x 62mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
56,0 kW (76,2 KM) @ 8500 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
67.0 N·m / 6500 rpm
SMAROWANIE
Smarowanie wymuszone z mokrą miską olejową
ZASILANIE
Delphi EFI
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN
EURO 5
SPRZĘGŁO
Wielotarczowe mokre sprzęgło
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU – DELPHI™ MT05.3
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK™ CR8E
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4,9 l/100km
EMISJA CO2
114 g/km
RAMA
Kratownicowa, spawana z rur i płyt stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down Ø 50 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
140mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem ze wstępnym napięciem sprężyny
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
48mm
HAMULEC PRZÓD
Podwójna tarcza półpływająca ø320 mm, zacisk promieniowy 4 tłoczki i ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3,50” DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø260 z zaciskiem dwutłoczkowyn i ABS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 5,50” DOT
OPONA PRZEDNIA
120/70 - ZR17 – M/C 58W
OPONA TYLNA
180/55 - ZR17 – M/C 73W
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
870mm
PRZEŚWIT
162mm
WAGA SUCHA
213kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY
222kg
DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA
150kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
15L
REZERWA
3L
ROZSTAW OSI
1460mm

This will close in 0 seconds