PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli LEONCINO 500 TRAIL

Benelli LEONCINO 500 TRAIL

Cena pojazdu:
27 990 PLN

POWRÓT LEGENDY

Wersja Trial tego doskonałego scramblera pozwala na swobodniejsze wykorzystywanie go poza utwardzonymi drogami. Taką możliwość otwierają szprychowane koła, które zachowując większą od obręczy odlewanych elastyczność stają się mniej wrażliwe na uszkodzenia podczas jazdy po gorszych nawierzchniach. W takich warunkach dodatkowo poprawia atrakcję większa o dwa cale przednia obręcz.

Cała reszta doskonałej mechaniki jest identyczna z bardziej szosową wersją 500 osadzoną na odlewanych ze stopów lekkich siedemnastocalowych obręczach.

Benelli LEONCINO 500 TRAIL

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Strukturę nośną obu wersji Leoncino 500 stanowi bardzo sztywna przestrzenna rama spawana z rur stalowych. Jej zewnętrzne belki są już elementami stylistycznymi komponując się z krawędzią zbiornika paliwa i bocznych paneli. W ramie podwieszony jest opracowany we Włoszech specjalnie dla Leoncino zespół napędowy. Źródłem napędu jest chłodzona cieczą dwucylindrowa krótkoskokowa pięćsetka o rozrządzie DOHC, wysokim stopniu sprężania i czterech zaworach na cylinder. Rozwija ona 47 KM przy 8500 obr/min i 45 Nm przy 6000 obr/min zapewniając tym doskonałe osiągi. Do tego doskonale pracująca sześciobiegowa skrzynia.

02

Tylne, wysunięte na długim przestrzennym wahaczu koło resorowane jest jednym w pełni regulowanym amortyzatorem umieszczonym niecentralnie bliżej prawej strony motocykla i zapewniającym skok zawieszenia wynoszący 128 mm. Przedni widelec to dwa teleskopy typu upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm dające skok 125 mm. Za zatrzymanie motocykla odpowiadają dwie tarcze z przodu o średnicy 320 mm i jedna z tyłu 260 mm oraz niezawodny układ ABS.

03

Muskularna sylwetka, bardzo sprawna mechanika, elektronika i hydraulika. Kawał doskonałej, nowoczesnej technologii w atrakcyjnym, przyciągającym spojrzenia włoskim opakowaniu.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
2 cylindry/4-suw/8-zaworów, DOHC, Chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
500 cm3
ŚREDNICA X SKOK
ø69.0x66.8mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.5:1
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
35kW (47,6 KM) / 8500 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
46.0Nm / 6000 rpm
SMAROWANIE
Wymuszona mokra miska olejowa
ZASILANIE
EFI
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Wet clutch
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU BOSCH MSE 6.0
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4.2 L/100 km
EMISJA CO2
98 g/km
RAMA
Stalowa, kratownicowa
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down ø 50mm z regulowanym tłumieniem odbicia
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
135mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z bocznym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
55 mm (138 mm skoku tylnego koła)
HAMULEC PRZÓD
Podwójna tarcza ø 320 mm z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym i ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium ze stalowymi szprychami
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø 260 mm z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym i ABS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium ze stalowymi szprychami
OPONA PRZEDNIA
110/80R19
OPONA TYLNA
150/70R17
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
875mm
PRZEŚWIT
185mm
WAGA GOTOWA DO JAZDY
207kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
12.7L
REZERWA
2 L
ROZSTAW OSI
1470mm

This will close in 0 seconds