Model 502 C to ekscentryczny Urban Cruiser: muskularna sylwetka, wysoka kierownica, wysunięte do przodu podnóżki i wyglądające na pojedyncze siedzenie. Do tego krótka lampa LED i wysunięte tylne koło. Pod długim i szerokim zbiornikiem imponująca kratownica przestrzennej ramy a niżej sprawdzone źródło napędu czyli dwucylindrowa chłodzona cieczą pięćsetka Benelli zapewniająca świetne osiągi.
Agresywna linia, ekstrawagancki duch – kombinacja silnej osobowości i ponadczasowego designu.
502 C jest tak silnym środkiem wyrazu, że ty możesz już tylko się zrelaksować.
502 C napędza sprawdzona pięćsetka Benelli o dwóch chłodzonych cieczą cylindrach. W głowicy pracują dwa wałki rozrządu sterujące w sumie ośmioma zaworami. Za brak skuteczne niwelowanie wibracji odpowiada wałek balansera. 47,6 KM przy 8500 obr/min i 45 Nm przy 5000 obr/min. Każdy cylinder obsługuje oddzielna przepustnica i oddzielny wtryskiwacz. 6 biegów i mokre sprzęgło. Taki generator mocy to dużo więcej niż da się wykorzystać w mieście.
Odlewane siedemnastocalowe obręcze a na nich z przodu opona w rozmiarze 120/70 a z tyłu 160/60. W przednim kole dwie tarcze o średnicy 260 mm a na nich czterotłoczkowe zaciski. Z tyłu jedna tarcza 240 mm i jednotłoczkowy zacisk. Za kontrolę poślizgu podczas hamowania odpowiada dwukanałowy system ABS.
Szeroki z przodu i wysmuklony ku tyłowi bak wkomponowano w obrys kratownicowej ramy. Mieści się w nim 21 litrów benzyny, co wystarcza na pokonanie niemal pięciuset kilometrów!
Otoczony kontrolkami cyfrowy wyświetlacz w sposób czytelny dostarcza kierowcy ośmiu informacji o stanie maszyny.
This will close in 0 seconds