DT X 350

Adventure Crossover od Kymco

Większość ludzi uważa, że kierowcy skuterów używają swoich pojazdów tylko do codziennych czynności. Zakładają, że skutery są przeznaczone wyłącznie do jazdy po mieście. Jednak pod powierzchnią kryje się niespełnione dążenie do poszerzania swoich horyzontów we wszystkich kierunkach.

Ponieważ firma KYMCO jest pionierem w dziedzinie najnowszej koncepcji maxiskuterów, zawsze staramy się opracowywać innowacyjne produkty, które przekraczają oczekiwania klientów. W związku z tym, wyposażyliśmy nasz nowy maxiskuter w możliwości i wszechstronność, pozwalające kierowcy na swobodę poszukiwania przygód w codziennym życiu.

Przedstawiamy Wam maxiskuter „Adventure Crossover” KYMCO DT X360.

KYMCO DT X360 posiada proporcje oraz przedni błotnik charakterystyczne dla pojazdu uniwersalnego. Skuter wyposażono w szerszą kierownicę, aby poprawić łatwość manewrowania oraz wyższą pozycję siedziska, aby zapewnić kierowcy lepszą widoczność.

W KYMCO zawsze staramy się zaspokajać największe potrzeby naszych klientów.

KYMCO DT X360 to maxiskuter typu „Adventure Crossover”, który pobudza zmysły motocyklistów.

  • DT X360 został wyposażony w system bezkluczykowy, zapewniający wygodny dostęp do pojazdu.
  • Systemy ABS i TCS dodatkowo zwiększają bezpieczeństwo kierowców w każdych warunkach.
  • Deska rozdzielcza z kolorowym wyświetlaczem LCD zapewnia doskonałą czytelność w każdą pogodę.

DT X360 został zaprojektowany z myślą o wszechstronnych możliwościach tak, aby z łatwością manewrować w ruchu miejskim, wygodnie podróżować autostradą a także śmiało eksplorować niezbadane tereny.

Wymiary (dł./szer./wys.)2165/780/1290 mm
Wysokość kanapy800 mm
Masa pojazdu gotowego do jazdy194 kg
SilnikOHC, 1 Cylinder, 4-Suw, 4V
Pojemność silnika321 cm3
Układ chłodzeniaCiecz
Układ paliwowyWtrysk paliwa
Moc21 kW / 7250 rpm
Max. moment obr.29.3 Nm / 5750 rpm
Zbiornik paliwa12,5 L
Przeniesienie napęduCVT
Rozmiar opon przód120/80-14″
Rozmiar opon tył150/70-13″
Hamulec przódTarcza
Hamulec tyłTarcza
ABSTAK
TCSTAK
Norma emisji spalinEURO 5
Przewiń do góry