Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

mfa motocykle benelli

TRK 502 X

FAKTOR X

Nie ma większego znaczenia, czy chcesz podróżować w błocie, piachu, czy po asfalcie, Twój TRK 502 X sprawdzi się doskonale w każdych warunkach. Świetną zabawę gwarantują wyższe zawieszenie, szprychowe koła i uniwersalne ogumienie oraz dobrze już znany silnik napędzający wersję TRK 502. Benelli TRK 502 X to Twój sprawdzony kompan podczas dalekich, motocyklowych wypraw.

Szprychowe felgi z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność (150 / 70 z tyłu i 110 / 80 z przodu) – taki zestaw sprawdzi się w najcięższych warunkach. Hamulce? Podwójne tarcze z przodu (320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami) zapewniają doskonałą skuteczność hamowania. Do tego ABS, oczywiście.

TRK 502 X był testowany w tunelu aerodynamicznym, by zapewnić maksymalną ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Dla kierowcy i pasażera.

Duży zapas mocy dzięki chłodzonemu cieczą, dwucylindrowemu, rzędowemu silnikowi o pojemności 500 ccm.

Wysokiej jakości materiały zapewniają maksymalną moc, zmniejszony hałas i masę, zachowując przy tym prawdziwie rasowe brzmienie.

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder DOHC
  • POJEMNOŚĆ
    500 c.c.
  • ŚREDNICA X SKOK
    ø69×66.8
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    11,5:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    35kW (48 km) at 8500 r/min
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    46Nm/6000r/min
  • SMAROWANIE
    pompa oleju z wymuszonym obiegiem
  • ZASILANIE
    wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Katalizator, sonda lambdansors
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    wielotarczowe, mokre
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    6-cio biegowa
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    łańcuch
  • ZAPŁON
    ECU – TLI
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK CR8E
 
  • RAMA
    kratownicowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    widelec upside-down 50 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    Niedostępny
  • HAMULEC PRZÓDdwie tarcze, 320 mm, ABS
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    aluminiowa ze stalowymi szprychami
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    19” x 3.00” DOT –D
  • HAMULEC TYŁ
    tarcza, 260 mm, zacisk pływający
  • TYLNA OBRĘCZ
    aluminiowa ze stalowymi szprychami
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x 4.25” DOT – D
  • OPONA PRZEDNIA
    110/80- R19 – M/C 59V
  • OPONA TYLNA
    150/70 – R17 – M/C 69V
  • ROZRUCH
    elektryczny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    3,9 l/100km
  • EMISJA CO2
    91 g/km
Przewiń na górę