PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli TRK 502

Benelli TRK 502

Cena pojazdu:
26 990 PLN

TURYSTYCZNA DUSZA

TRK 502 z iksem czy bez iksa? Oba modele zaliczają się do klasy „adventure”. O ile 502 X jest bardziej „explorerem” to model 502 (bez iksa) jest bardziej szosowym podróżnikiem z angielska zwany „tourerem”. Wybór zatem sprowadza się do pytania w jakich warunkach będziemy wykorzystywać motocykl. Jeśli na dobrych i utwardzonych drogach i autostradach to TRK 502 będzie bardziej dopasowanym wariantem. W dodatku aluminiowe obręcze kół z szosowym ogumieniem i mniejsze o dwa cale przednie koło w trasie zapewniają precyzyjne prowadzenie a w mieście plepszą manewrowość.

Benelli TRK 502

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

TRK 502 posiada identyczne z modelem 502 X źródło napędu. To doskonały i sprawdzony dwucylindrowy silnik o pojemności 500 cm3. Dwa cylindry, cztery zawory i dwa wałki rozrządu (DOHC). Wibracje silnika niweluje skutecznie wałek wyrównoważający. Wysoki stopień sprężania oznacza wysoką sprawność silnika. Zaprojektowana we Włoszech pięćsetka rozwija 48 KM i 46 Nm. W połączeniu z sześciobiegową przekładnią zapewnia motocyklowi nieprzeciętną dynamikę!

02

Strukturę nośną TRK 502 oparto na przestrzennej ramie kratownicowej zapewniającej bardzo dużą sztywność. Przednie koło ujmuje widelec teleskopowy typu „upside down” o rurach nośnych średnicy 50 mm i skoku 140 mm. Z tyłu pracuje dwuramienny wahacz wleczony wsparty na pojedynczym, centralnym elemencie resorująco-tłumiącym o regulowanej sile tłumienia i napięciu sprężyny. Oba zawieszenia zapewniają doskonałe prowadzenie kół i skutecznie izolują resztę motocykla od nierówności drogi.

03

Nad pracą trzech zacisków układu hamulcowego czuwa system ABS. Dwa dwutłoczkowe zaciski współpracują z dwiema tarczami o średnicy 320 mm umieszczonymi przy przednim kole. Z tyłu pracuje jedna tarcza o średnicy 260 mm. Siłę hamowania z łatwością dozuje się bardzo precyzyjnie.

04

Koła już „tradycyjnie” w TRK bez iksa są odlewane z lekkich stopów. Zarówno z przodu jak i z tyłu zastosowano obręcze o średnicy 17 cali.

05

Za sterami TRK 502 poczujemy się bezpiecznie i pewnie na autostradzie i w mieście. Składa się na to sztywność struktury nośnej, precyzja pracy zawieszeń, wydajny silnik, skuteczne hamulce i nieprzeciętnie wygodna pozycja za kierownicą.

06

STYL I ERGONOMIA

Tutaj krzyżuje się fantazja włoskich stylistów z precyzją inżynierów. Futurystyczne kształty i doskonała funkcjonalność. Swoboda formy i celowość. Precyzja i fantazja.

07

ZAWIESZENIE

Wysokiej jakości zawieszenie zapewnia doskonale kontrolowaną elastyczność wyłącznie tam, gdzie jest ona wymagana i absolutną sztywność i precyzję tam, gdzie jest to niezbędne. Takie zestawienie daje komfort i bezpieczeństwo.

08

RAMA

Przestrzenna struktura nośna spawana ze stalowych rur o różnej średnicy zapewnia sztywność i lekkość znaną w konstrukcji mostów. Precyzyjnie dobrany kąt zastrzałów ramy sprawia, że są one ściskane lub rozciągane dając najkorzystniejsze przełożenie sztywności do masy.

09

SILNIK

Źródło napędu TRK 502 to zestaw najbardziej zaawansowanych rozwiązań silnikowych: dwa wałki rozrządu, cztery zawory na cylinder, wysoki stopień sprężania, nie bojące się wysokich temperatur wydajne chłodzenie cieczą z wymiennikiem ciepła olej – ciecz, oddzielny dla obu cylindrów wtrysk paliwa i wałek wyrównoważający.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
Silnik dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
500 cm3
ŚREDNICA X SKOK
69 x 66,8 mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
35 kW (47,6 KM) @ 8500 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 rpm
SMAROWANIE
Mokra miska olejowa
ZASILANIE
Elektryczny wtrysk paliwa
UKŁAD WYDECHOWY
Katalizator, sonda lambda
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
Delphi MT05
ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
4,4 l/100 km
EMISJA CO2
99 g/km
RAMA
Kratownicowa
ZAWIESZENIE PRZÓD
Amortyzatory typu upside-down Ø 50mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
135 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
45 mm
HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.50” DOT
HAMULEC TYŁ
Jedna tarcza hamulcowa 260 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4.5” DOT
OPONA PRZEDNIA
120/70-ZR17
OPONA TYLNA
160/60 - ZR17
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
915 mm
PRZEŚWIT
190 mm
WAGA SUCHA
210 KG
WAGA GOTOWA DO JAZDY
235 KG
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
20 l
REZERWA
3 l
ROZSTAW OSI
1505 mm