TRK 502

Dwie duże tarcze hamulcowe (320 mm) i czterotłoczkowe zaciski z przodu oraz tarczowy hamulec z tyłu zapewniają wysoką skuteczność układu hamulcowego.

Wysokiej jakości zawieszenie obejmuje 50 mm widelec upside-down z przodu (ze 135 mm skokiem) i wahacza monoshock z tyłu. Kombinacja zapewnia precyzyjną kontrolę trakcji i komfortową jazdę w ruchu miejskim lub w lekkim terenie.

Kratownicowa, stalowa rama TRK 502 zapewnia doskonałą równowagę między sztywnością a niewielką wagą. TRK jest bardzo zwrotny i oferuje dużą pewność podczas jazdy po drogach asfaltowych i w lekkim terenie.

Wygląd TRK 502 łączy nowoczesne kształty z klasyczną linią motocykla turystycznego. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana i bardzo wygodna. Dodatkowo szeroka kierownica, miękka kanapa i nisko położone podnóżki sprawiają, że nie będziesz chciał odpoczywać od jazdy.

TURYSTYCZNA DUSZA

Niezależnie od tego, czy jeździsz po mieście, czy poza nim, TRK jest idealnym towarzyszem podróży. Dzięki dopracowanej ergonomii, dużej odporności na wiatr i warunki atmosferyczne, wydajnemu zawieszeniu oraz nowoczesnemu i ekonomicznemu silnikowi możesz codziennie doświadczać ekscytującej przygody, odkrywając nowe, ciekawe miejsca.

Opracowany przez Benelli, czterosuwowy, dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik posiada elektroniczny wtrysk i dwa wałki rozrządu – dzięki takiej konstrukcji jednostka generuje 48 KM przy 8500 obr/min, a to sprawia, że Twój TRK zapewni Ci doskonałą reakcję na ruch manetką gazu w każdych warunkach.

Zawieszenie zapewnia maksymalny komfort kierowcy i pasażerowi, a to dzięki regulowanemu widelcowi przedniemu (upside-down) i amortyzatorowi centralnemu z tyłu.

Skuteczność hamowania, dzięki dwóm przednim tarczom, o średnicy 320 mm i dwutłoczkowym pływającym zacisku. Tylna tarcza ma średnicę 260 mm i jest również chwytana za pomocą podwójnego zacisku tłoka.

TRK 502 posiada całkowicie nowy silnik czterosuwowy o pojemności 500 cm3. Czterozaworowa technologia z dwoma wałkami rozrządu oferuje maksimum wydajności. Wtrysk paliwa gwarantuje precyzyjną reakcję silnika na niewielki nawet ruch manetką gazu, a sześciobiegowa skrzynia pozwala jechać wydajnie i ekonomicznie.

Stabilność, bezpieczeństwo i precyzja to kluczowe cechy motocykla Benelli TRK 502.

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    Silnik dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
  • POJEMNOŚĆ
    500 cm3
  • ŚREDNICA X SKOK
    69 x 66,8 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    11,5:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    35 kW (47,6 KM) @ 8500 rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
  • SMAROWANIE
    Mokra miska olejowa
  • ZASILANIE
    Elektryczny wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Katalizator, sonda lambda
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Mokre, wielotarczowe
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    6 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁON
    Delphi MT05
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK CR8E
  • ROZRUCH
    Elektryczny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    3,9 l/100 km
  • EMISJA CO
    2
    91 g/km
  • RAMA
    Kratownicowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Amortyzatory typu upside-down z regulacją – golenie 50mm
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    135 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Centralny amortyzator z regulacją wstępnego napięcia sprężyny
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    45 mm
  • HAMULEC PRZÓD
    Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami, ABS
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 3.50” DOT
  • HAMULEC TYŁ
    Jedna tarcza hamulcowa 260 mm, jednotłoczkowy zacisk, ABS
  • TYLNA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 4.5” DOT
  • OPONA PRZEDNIA
    120/70-ZR17
  • OPONA TYLNA
    160/60 – ZR17
Przewiń do góry