Imperiale 400

Asymetryczny, nowoczesny wyświetlacz TFT LCD sprawia wrażenie, że masz do czynienia bardziej z jet fighterem niż ze street fighterem. Będziesz zachwycony!

KLASYK W NOWOCZESNYM WYDANIU

Klasyczny motocykl dla wolnych duchów i ludzi o szerokich horyzontach, silnie nawiązujący do dziedzictwa tej historycznej marki. To jest właśnie Imperiale 400, motocykl Benelli w klasycznym stylu. Imperiale 400 to reinterpretacja historycznego modelu z gamy Benelli-MotoBi produkowanej w latach 50. XX wieku. Autentyczny motocykl z czystym duchem, który dziś znajduje swoją esencję w eleganckim, nowoczesnym motocyklu retro.

Sercem Imperiale 400 jest nowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem silnik z jednym wałkiem rozrządu i elektronicznym wtryskiem paliwa zapewniającym najwyższy poziom ekonomii i wydajności. Jednostka generuje 20,4 KM mocy przy 5500 obr/min.

Za zatrzymanie motocykla odpowiadają dwie tarcze hamulcowe (300 mm z przodu i 240 mm z tyłu) oraz dwutłoczkowy zacisk z przodu i jednotłoczkowy z tyłu. Na 19-calową obręcz z przodu zamontujemy oponę w rozmiarze 11/90, a na 18-calową obręcz z tyłu – 130/80.

Chromowane, metalowe elementy, podobnie jak klasyczny, okrągły reflektor oraz zbiornik paliwa w kształcie łzy, subtelnie podkreślają styl retro tego wyjątkowego motocykla.

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    1-cylindrowy, czterosuwowy,chłodzony powietrzem,SOHC
  • POJEMNOŚĆ
    373,5 cm3
  • ŚREDNICA X SKOK
    72,7 x 90,0 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    8,5:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    15,5 kW (20,4KM) @ 5500 rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    29 Nm (2,95 kgm) @ 3500 rpm
  • SMAROWANIE
    Wymuszony z mokrą miską olejową
  • ZASILANIE
    Wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Z katalizatorem
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Wielotarczowe, mokre
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    5 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁON
    ECU – DELPHI MT05
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK BR7ES
  • ROZRUCH
    Rozrusznik elektryczny
  • ZUŻYCIE PALIWA3,2 l/100km
  • EMISJA CO270 g/km
  • RAMA
    Podwójna kołyska
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Widelec teleskopowy, Ø41mm
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    110 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Wahacz z dwoma amortyzatorami
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    65 mm
  • HAMULEC PRZÓD
    Jednotarczowy ø300 mm, 2 tłoczkowy pływający zacisk hamulcowy z ABS
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Szprychowa obręcz
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    19”
  • HAMULEC TYŁ
    Jednotarczowy ø240 mm, 1 tłoczkowy pływający zacisk hamulcowy z ABS
  • TYLNA OBRĘCZ
    Szprychowa obręcz
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    18”
  • OPONA PRZEDNIA
    110/90 – 19
  • OPONA TYLNA
    130/80 – 18
Przewiń do góry