




POWRÓT LEGENDY!
Leoncino łączy w sobie tradycję i mityczną pasję ze współczesną stylizacją, innowacyjnością i osiągami. To hołd oddany legendzie włoskich motocykli, która w znacznym stopniu przyczyniła się do powstania historii marki i do dziś odnajduje się we współczesnym świecie.
Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po zbiornik paliwa i stylową kanapę, wszystko podkreśla osobowość nowego Leoncino. ABS, cyfrowe instrumenty i lampy z technologią LED dopełniają obrazu wyjątkowego wyróżniającego się z tłumu motocykla.
Leoncino wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 500cc, moc maksymalna to 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr / min maksymalny moment obrotowy to 45 Nm (4,6 kgm). Rurowa rama zapewnia maksymalną wszechstronność i zwrotność. Projektanci z CentroStileBenelli doskonale połączyli harmonijne linie z czystymi emocjami z których słynie Benelli tworząc ten wyróżniający się z tłumu motocykl.
Leoncino zasilany jest całkowicie nowym silnikiem czterosuwowym 499 cm, z czterozaworową technologią i systemem podwójnego wałka rozrządu, co gwarantuje maksymalną moc. Wtrysk paliwa zapewnia dokładną reakcję przepustnicy.
Pięknie zaprojektowana kratownicowa rama w połączeniu z podobnej konstrukcji wahaczem sprawia, że Leoncino gwarantuje wysoki stopień sztywności podwozia – co pozwala każdemu jeźdźcowi poczuć się pewnie niezależnie od stażu.
Stworzony przez Centro Stile Benelli, Leoncino z powodzeniem łączy tradycyjne kształty scramblera z nowoczesnymi akcentami i technologią. Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po przednią lampę z technologią Led.
Wysokiej jakości zawieszenie – 50-mm odwrócony widelec z przodu i tylny wahacz Monoshock oferuje podwójne korzyści: Wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem. Niezależnie od tego, czy pokonujesz szybki odcinek czy jedynie powoli zwiedzasz okolice.

Dane techniczne:
- RODZAJ
Dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą - POJEMNOŚĆ
499,6 cm3 - ŚREDNICA X SKOK
69 x 66,8 mm - STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,5:1 - ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
35 kW (47,6 KM) @ 8500 rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm - SMAROWANIE
Mokra miska olejowa - ZASILANIE
Wtrysk paliwa - UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem - NORMA SPALIN
Euro 5
- SPRZĘGŁO
Wielotarczowe, mokre - SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów - PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch - ZAPŁON
Delphi MT05 - ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
- ROZRUCH
Elektryczny - PRZEŁOŻENIE
Niedostępny - PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
Niedostępny - ZUŻYCIE PALIWA
2,2 l/100 km - EMISJA CO
250 g/km
- RAMA
Stalowa - ZAWIESZENIE PRZÓD
Amortyzatory upside-down 50 mm - SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125mm - ZAWIESZENIE TYŁ
Amortyzator centralny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją dobicia
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
45 mm – 112 mm - HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i systemem ABS - PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x 3.50” DOT - HAMULEC TYŁ
Tarcza 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em - TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x 4.50” DOT - OPONA PRZEDNIA
120/70- R17 - OPONA TYLNA
160/60 – R17