PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli LEONCINO 500

Benelli LEONCINO 500

Cena pojazdu:
26 490 PLN

POWRÓT LEGENDY!

Od niego się zaczęło. Wraz z modelem 500 Leoncino powróciło w wielkim włoskim stylu. Konstruktorzy i styliści z Pesaro w duchu Benelli na nowo zdefiniowali czym jest Leoncino. Stworzyli nowoczesnego szosowego scramblera o bardzo charakterystycznej zgrabnej i agresywnej sylwetce.

Benelli LEONCINO 500

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

Za atrakcyjną stylistyką stoi dorównująca jej niezawodna i nowoczesna mechanika. Strukturę nośną stanowi bardzo sztywna przestrzenna rama spawana z rur stalowych. Jej zewnętrzne belki są już elementami stylistycznymi komponując się z krawędzią zbiornika paliwa i bocznych paneli. W ramie podwieszony jest opracowany we Włoszech specjalnie dla Leoncino nowy zespół napędowy.

02

Źródłem napędu jest chłodzona cieczą dwucylindrowa krótkoskokowa pięćsetka o rozrządzie DOHC, wysokim stopniu sprężania i czterech zaworach na cylinder. Rozwija ona 47 KM przy 8500 obr/min i 45 Nm przy 6000 obr/min zapewniając tym doskonałe osiągi. Do tego doskonale pracująca sześciobiegowa skrzynia.

03

Tylne, wysunięte na długim przestrzennym wahaczu koło resorowane jest jednym w pełni regulowanym amortyzatorem umieszczonym niecentralnie bliżej prawej strony motocykla i zapewniającym skok zawieszenia wynoszący 128 mm. Przedni widelec to dwa teleskopy typu upside-down o średnicy rur nośnych 50 mm dające skok 125 mm. Za zatrzymanie motocykla odpowiadają dwie tarcze z przodu o średnicy 320 mm i jedna z tyłu 260 mm oraz niezawodny układ ABS.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
2 cylindry/4-suw/8-zaworów, DOHC, Chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
500cc
ŚREDNICA X SKOK
Ø69x66.8mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11.5:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
35kW (47,6 KM) / 8500 rpm
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
46.0Nm / 6000 rpm
SMAROWANIE
Wymuszona mokra miska olejowa
ZASILANIE
EFI
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Mokre wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
ECU BOSCH MSE 6.0
ROZRUCH
Elektryczny
RAMA
Stalowa, kratownicowa
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down ø 50mm z regulowanym tłumieniem odbicia
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125mm
125mm
Tylny wahacz z bocznym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
51 mm (128 mm skoku tylnego koła)
HAMULEC PRZÓD
Podwójna półpływająca tarcza ø 320 mm z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym i ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop
HAMULEC TYŁ
Tarcza ø 260 mm z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym i ABS
TYLNA OBRĘCZ
Stop
OPONA PRZEDNIA
120/70-ZR17 – M/C 58W
OPONA TYLNA
160/60-ZR17 – M/C 69W
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
875mm
PRZEŚWIT
165mm
WAGA GOTOWA DO JAZDY
207kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
12.7L
ROZSTAW OSI
1460mm