Leoncino 500

POWRÓT LEGENDY!

Leoncino łączy w sobie tradycję i mityczną pasję ze współczesną stylizacją, innowacyjnością i osiągami. To hołd oddany legendzie włoskich motocykli, która w znacznym stopniu przyczyniła się do powstania historii marki i do dziś odnajduje się we współczesnym świecie.

Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po zbiornik paliwa i stylową kanapę, wszystko podkreśla osobowość nowego Leoncino. ABS, cyfrowe instrumenty i lampy z technologią LED dopełniają obrazu wyjątkowego wyróżniającego się z tłumu motocykla.

Leoncino wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 500cc, moc maksymalna to 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr / min maksymalny moment obrotowy to 45 Nm (4,6 kgm). Rurowa rama zapewnia maksymalną wszechstronność i zwrotność. Projektanci z CentroStileBenelli doskonale połączyli harmonijne linie z czystymi emocjami z których słynie Benelli tworząc ten wyróżniający się z tłumu motocykl.

Leoncino zasilany jest całkowicie nowym silnikiem czterosuwowym 499 cm, z czterozaworową technologią i systemem podwójnego wałka rozrządu, co gwarantuje maksymalną moc. Wtrysk paliwa zapewnia dokładną reakcję przepustnicy.

Pięknie zaprojektowana kratownicowa rama w połączeniu z podobnej konstrukcji wahaczem sprawia, że Leoncino gwarantuje wysoki stopień sztywności podwozia – co pozwala każdemu jeźdźcowi poczuć się pewnie niezależnie od stażu.

Stworzony przez Centro Stile Benelli, Leoncino z powodzeniem łączy tradycyjne kształty scramblera z nowoczesnymi akcentami i technologią. Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po przednią lampę z technologią Led.

Wysokiej jakości zawieszenie – 50-mm odwrócony widelec z przodu i tylny wahacz Monoshock oferuje podwójne korzyści: Wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem. Niezależnie od tego, czy pokonujesz szybki odcinek czy jedynie powoli zwiedzasz okolice.

 

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    Dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
  • POJEMNOŚĆ
    499,6 cm3
  • ŚREDNICA X SKOK
    69 x 66,8 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    11,5:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    35 kW (47,6 KM) @ 8500 rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
  • SMAROWANIE
    Mokra miska olejowa
  • ZASILANIE
    Wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Z katalizatorem
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Wielotarczowe, mokre
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    6 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁON
    Delphi MT05
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK CR8E
  • ROZRUCH
    Elektryczny
  • PRZEŁOŻENIE
    Niedostępny
  • PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
    Niedostępny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    2,2 l/100 km
  • EMISJA CO
    2
    50 g/km
  • RAMA
    Stalowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Amortyzatory upside-down 50 mm
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    125mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Amortyzator centralny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją dobicia
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    45 mm – 112 mm
  • HAMULEC PRZÓD
    Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i systemem ABS
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x 3.50” DOT
  • HAMULEC TYŁ
    Tarcza 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em
  • TYLNA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x 4.50” DOT
  • OPONA PRZEDNIA
    120/70- R17
  • OPONA TYLNA
    160/60 – R17
Przewiń do góry