



Tradycja i innowacja
Leoncino 250 to kompaktowy, autentyczny motocykl, w którym klasyka łączy się ze współczesnością. Wyposażony został w jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik , który sprawia, że Leoncino 250 jest jeszcze bardziej zadziorny. Benelli w tym motocyklu dzieli się swoją reinterpretacją połączenia dziedzictwa, wzornictwa i innowacji będących typowymi dla historycznej marki z Pesaro. Tradycja i innowacja znajdują tutaj swój najwyższy wyraz, w klasycznym motocyklu zaprojektowanym w nowoczesnym stylu.
Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik, chłodzony cieczą z podwójnym wałkiem rozrządu i elektronicznym wtrysiemk paliwa. Jego maksymalna moc to 24,5 KM (18 kW) przy 9000 obr / min, a moment obrotowy 21 Nm (2,14 kgm) przy 7500 obr / min.
41-mm odwrócony widelec z przodu oraz wahacz Monoshock z tyłu zapewniają wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem. Układ hamulcowy składa się z pojedynczej pływającej tarczy o średnicy 280 mm z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i tarczy o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym pływającym zaciskiem z tyłu. 17-calowe obręcze ze stopu aluminium są wyposażone w opony 110/70-R17 i 150/60-R17, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo na drodze.
W pełni cyfrowa i dobrze widoczna w każdych warunkach.
Zupełnie odświeżony, w porównaniu do Leoncino 500, reflektor Full-LED o eleganckim i nowoczesnym wzornictwie.

Dane techniczne:
- RODZAJ
Jednocylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder - POJEMNOŚĆ
249 cm3 - ŚREDNICA X SKOK
72 x 61,2 mm - STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,2:1 - ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
18 kW (24.5KM)@ 9500 rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
21.0Nm (2.1Kgm)@7500 rpm - SMAROWANIE
Mokra miska olejowa - ZASILANIE
Wtrysk paliwa - UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem - NORMA SPALIN
Euro 5
- SPRZĘGŁO
Mokre - SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów - PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch - ZAPŁON
Niedostępny - ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
- ROZRUCH
Elektryczny - PRZEŁOŻENIE
Niedostępny - PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
Niedostępny - ZUŻYCIE PALIWA
4,1 l/100km - EMISJA CO
296 g/km
- RAMA
Stalowa - ZAWIESZENIE PRZÓD
Amortyzatory upside-down Ø 41 mm - SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125 mm - ZAWIESZENIE TYŁ
Wahacz z centralnym amortyzatorem
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
51 mm (without rubber 60mm ) - HAMULEC PRZÓD
Tarcza ø280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS - PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.50” DOT - HAMULEC TYŁ
Tarcza Ø 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS - TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4,00” DOT - OPONA PRZEDNIA
110/70 – R17 - OPONA TYLNA
150/60 – R17