Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

Leoncino 250

Tradycja i innowacja

Leoncino 250 to kompaktowy, autentyczny motocykl, w którym klasyka łączy się ze współczesnością. Wyposażony został w jednocylindrowy, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik , który sprawia, że Leoncino 250 jest jeszcze bardziej zadziorny. Benelli w tym motocyklu dzieli się swoją reinterpretacją połączenia dziedzictwa, wzornictwa i innowacji będących typowymi dla historycznej marki z Pesaro. Tradycja i innowacja znajdują tutaj swój najwyższy wyraz, w klasycznym motocyklu zaprojektowanym w nowoczesnym stylu.

Jednocylindrowy, czterosuwowy silnik, chłodzony cieczą z podwójnym wałkiem rozrządu i elektronicznym wtrysiemk paliwa. Jego maksymalna moc to 24,5 KM (18 kW) przy 9000 obr / min, a moment obrotowy 21 Nm (2,14 kgm) przy 7500 obr / min.

41-mm odwrócony widelec z przodu oraz wahacz Monoshock z tyłu zapewniają wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem. Układ hamulcowy składa się z pojedynczej pływającej tarczy o średnicy 280 mm z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i tarczy o średnicy 240 mm z jednotłoczkowym pływającym zaciskiem z tyłu. 17-calowe obręcze ze stopu aluminium są wyposażone w opony 110/70-R17 i 150/60-R17, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo na drodze.

W pełni cyfrowa i dobrze widoczna w każdych warunkach.

Zupełnie odświeżony, w porównaniu do Leoncino 500, reflektor Full-LED o eleganckim i nowoczesnym wzornictwie.

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    Jednocylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder
  • POJEMNOŚĆ
    249 cm3
  • ŚREDNICA X SKOK
    72 x 61,2 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    11,2:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    18 kW (24.5KM)@ 9500 rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    21.0Nm (2.1Kgm)@7500 rpm
  • SMAROWANIE
    Mokra miska olejowa
  • ZASILANIE
    Wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Z katalizatorem
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Mokre
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    6 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁON
    Niedostępny
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK CR8E
  • ROZRUCH
    Elektryczny
  • PRZEŁOŻENIE
    Niedostępny
  • PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
    Niedostępny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    4,1 l/100km
  • EMISJA CO
    2
    96 g/km
  • RAMA
    Stalowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Amortyzatory upside-down Ø 41 mm
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    125 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Wahacz z centralnym amortyzatorem
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    51 mm (without rubber 60mm )
  • HAMULEC PRZÓD
    Tarcza ø280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 3.50” DOT
  • HAMULEC TYŁ
    Tarcza Ø 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS
  • TYLNA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 4,00” DOT
  • OPONA PRZEDNIA
    110/70 – R17
  • OPONA TYLNA
    150/60 – R17
Przewiń na górę