



502 C - BĄDŹ INDYWIDUALISTĄ
Agresywna linia i ekscentryczny duch 502C to cechy nowego miejskiego krążownika zaprojektowanego dla tych, którzy lubią wyróżniać się w mieście, jeżdżąc odważnym stylistycznie, nowoczesnym motocyklem. Przed Wami piękny naked z silną osobowością i współczesnym designem. Charakterystyczna, szeroka i wygodna kanapa położona na wysokości 750 mm od ziemi i mocno do przodu wysunięte podnóżki, a także szeroka kierownica sprawią Ci przyjemność. Do tego reflektor w technologii LED. Będziesz zaskoczony efektem.
Model 502C jest wyposażony w dwucylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder oraz dwoma wałkami rozrządu w głowicy, zapewniając bardzo przyjemny charakter oddawania mocy. Jego maksymalna moc wynosi 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr / min, z momentem obrotowym 45 Nm (3,6 kgm) przy 5000 obr./min. W motocyklu zastosowano mokre sprzęgło wielotarczowe, 6-biegową skrzynię biegów, elektroniczny wtrysk z podwójnym korpusem przepustnicy o średnicy 37 mm.
Układ hamulcowy składa się z podwójnych, pół-pływających tarcz o średnicy 260 mm z przodu i czterotłoczkowych zacisków oraz jednej tarczy o średnicy 240 mm z tyłu wraz z jednotłoczkowym zaciskiem. Na 17-calowych, aluminiowych felgach zamontowaliśmy opony w rozmiarze 120/70 z przodu i 160/60 z tyłu.
W zbiorniku paliwa zmieści się aż 21 litrów, dzięki czemu nie będziesz musiał zbyt często szukać stacji benzynowej.
W pełni cyfrowy wyświetlacz nie tylko dostarcza wszelkich, niezbędnych kierowcy informacji, ale też doskonale pasuje wizualnie do sylwetki motocykla.

Dane techniczne:
- RODZAJ
2-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder - POJEMNOŚĆ
500 cm3 - ŚREDNICA X SKOK
69.0 x 66.8 mm - STOPIEŃ SPRĘŻANIA
11,5:1 - ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
35.0kW (47 KM) /8500rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
45.0N·m(4,59 kgf.m)/5000rpm - SMAROWANIE
Wymuszony z mokrą miską olejową - ZASILANIE
Wtrysk paliwa - UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem - NORMA SPALIN
Euro 5
- SPRZĘGŁO
Wielotarczowe, mokre - SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów - PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch - ZAPŁON
ECU – TLI - ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
- ROZRUCH
Rozrusznik elektryczny - PRZEŁOŻENIE
Niedostępny - PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
Niedostępny - ZUŻYCIE PALIWA
4,2 l/100km - EMISJA CO
296 g/km
- RAMA
Kratownicowa - ZAWIESZENIE PRZÓD
Amortyzatory upside-down 41mm - SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
125 mm - ZAWIESZENIE TYŁ
Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
50 mm - HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze hamulcowe 280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS-em - PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.50” DOT - HAMULEC TYŁ
Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym - TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminiium
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4.5” DOT - OPONA PRZEDNIA
120/70 – ZR17 M/C 58W - OPONA TYLNA
160/60 – ZR17 M/C 69W