502 C

502 C - BĄDŹ INDYWIDUALISTĄ

Agresywna linia i ekscentryczny duch 502C to cechy nowego miejskiego krążownika zaprojektowanego dla tych, którzy lubią wyróżniać się w mieście, jeżdżąc odważnym stylistycznie, nowoczesnym motocyklem. Przed Wami piękny naked z silną osobowością i współczesnym designem. Charakterystyczna, szeroka i wygodna kanapa położona na wysokości 750 mm od ziemi i mocno do przodu wysunięte podnóżki, a także szeroka kierownica sprawią Ci przyjemność. Do tego reflektor w technologii LED. Będziesz zaskoczony efektem.

Model 502C jest wyposażony w dwucylindrowy, chłodzony cieczą, czterosuwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder oraz dwoma wałkami rozrządu w głowicy, zapewniając bardzo przyjemny charakter oddawania mocy. Jego maksymalna moc wynosi 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr / min, z momentem obrotowym 45 Nm (3,6 kgm) przy 5000 obr./min. W motocyklu zastosowano mokre sprzęgło wielotarczowe, 6-biegową skrzynię biegów, elektroniczny wtrysk z podwójnym korpusem przepustnicy o średnicy 37 mm.

Układ hamulcowy składa się z podwójnych, pół-pływających tarcz o średnicy 260 mm z przodu i czterotłoczkowych zacisków oraz jednej tarczy o średnicy 240 mm z tyłu wraz z jednotłoczkowym zaciskiem. Na 17-calowych, aluminiowych felgach zamontowaliśmy opony w rozmiarze 120/70 z przodu i 160/60 z tyłu.

W zbiorniku paliwa zmieści się aż 21 litrów, dzięki czemu nie będziesz musiał zbyt często szukać stacji benzynowej.

W pełni cyfrowy wyświetlacz nie tylko dostarcza wszelkich, niezbędnych kierowcy informacji, ale też doskonale pasuje wizualnie do sylwetki motocykla.

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    2-cylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder
  • POJEMNOŚĆ
    500 cm3
  • ŚREDNICA X SKOK
    69.0 x 66.8 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    11,5:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    35.0kW (47 KM) /8500rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    45.0N·m(4,59 kgf.m)/5000rpm
  • SMAROWANIE
    Wymuszony z mokrą miską olejową
  • ZASILANIE
    Wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Z katalizatorem
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Wielotarczowe, mokre
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    6 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁON
    ECU – TLI
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK CR8E
  • ROZRUCH
    Rozrusznik elektryczny
  • PRZEŁOŻENIE
    Niedostępny
  • PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
    Niedostępny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    4,2 l/100km
  • EMISJA CO
    2
    96 g/km
  • RAMA
    Kratownicowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Amortyzatory upside-down 41mm
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    125 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    50 mm
  • HAMULEC PRZÓD
    Dwie tarcze hamulcowe 280 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i ABS-em
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 3.50” DOT
  • HAMULEC TYŁ
    Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym
  • TYLNA OBRĘCZ
    Stop aluminiium
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 4.5” DOT
  • OPONA PRZEDNIA
    120/70 – ZR17 M/C 58W
  • OPONA TYLNA
    160/60 – ZR17 M/C 69W
Przewiń do góry