



WSPÓŁCZESNY BOHATER AKCJI
302 S jest prekursorem nowej linii bezkompromisowych naked-bieke’ów Benelli przeznaczonych dla młodszej generacji motocyklistów. Sportowy wygląd, znakomite hamulce oraz mocny dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą, to najważniejsze cechy tego fascynującego motocykla. 302 S łączy stylową agresywną sylwetkę, zwinność oraz wyjątkowe osiągi. Zadowoli nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Całkowicie przeprojektowany i zmodernizowany reflektor 302S wykorzystuje najnowszą technologię LED. Dzięki większej diodzie i całkowitej przejrzystości zobaczysz więcej. Nowy reflektor stanowi duży krok technologiczny i stylistyczny w stosunku do swojego poprzednika.
Nowoczesny i stylowy wyświetlacz LCD został rozbudowany o dodatkowe funkcje: możliwość wyświetlania przebiegu w milach i w kilometrach, wyświetlacz biegów, a także zegarek.
Benelli 302S hamuje równie skutecznie, co przyspiesza, dzięki dwóm tarczom hamulcowym. Wyposażono go w układ ABS, pływające tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe w stalowym oplocie i dwa, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Żaden inny motocykl w tej klasie nie zapewni tak dobrej dozowalności i wyczucia hamulców.
302S żywiołowo reaguje na ruch rączką gazu dzięki wysokoobrotowemu, łącznie ośmiozaworowemu i zasilanemu wtryskiem paliwa silnikowi z dwoma wałkami rozrządu. Ten streetfighter dostarcza Ci aż 38 KM przy 11 500 obr / min przy wysokim stopniu kompresji wynoszącym 12:1. Teraz moc jest z Tobą, a dźwięku wydechu będziesz chciał słuchać bez przerwy.

Dane techniczne:
- RODZAJ
Dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder - POJEMNOŚĆ
300 cm3 - ŚREDNICA X SKOK
65 x 45,2 mm - STOPIEŃ SPRĘŻANIA
12:1 - ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
28 kW (38 KM) @ 11000 rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
25,6 Nm (2,6 kgm) @ 9000 rpm - SMAROWANIE
Mokra miska olejowa - ZASILANIE
Wtrysk paliwa - UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem - NORMA SPALIN
Euro 5
- SPRZĘGŁO
Wielotarczowe, mokre - SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów - PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch - ZAPŁONT
LI - ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK CR8E
- ROZRUCH
Elektryczny - ZUŻYCIE PALIWA
4.3 l / 100 km - EMISJA CO
299 g/km
- RAMA
Kratownicowa - ZAWIESZENIE PRZÓD
Amortyzatory 41 mm upside-down - SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
135 mm - ZAWIESZENIE TYŁ
Centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
46 mm - HAMULEC PRZÓD
Dwie tarcze hamulcowe 260 mm z czterotłoczkowymi zaciskami i ABS-em - PRZEDNIA OBRĘCZ
Aluminiowa
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 3.50” DOT - HAMULEC TYŁ
Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em - TYLNA OBRĘCZ
Aluminium
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
17” x MT 4,50” DOT - OPONA PRZEDNIA
120/70-ZR17 - OPONA TYLNA
160/60 – ZR17