Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

mfa motocykle benelli

302 Sport

WSPÓŁCZESNY BOHATER AKCJI

302 S jest prekursorem nowej linii bezkompromisowych naked-bieke’ów Benelli przeznaczonych dla młodszej generacji motocyklistów. Sportowy wygląd, znakomite hamulce oraz mocny dwucylindrowy silnik chłodzony cieczą, to najważniejsze cechy tego fascynującego motocykla. 302 S łączy stylową agresywną sylwetkę, zwinność oraz wyjątkowe osiągi. Zadowoli nawet najbardziej wymagających użytkowników.

Całkowicie przeprojektowany i zmodernizowany reflektor 302S wykorzystuje najnowszą technologię LED. Dzięki większej diodzie i całkowitej przejrzystości zobaczysz więcej. Nowy reflektor stanowi duży krok technologiczny i stylistyczny w stosunku do swojego poprzednika.

Nowoczesny i stylowy wyświetlacz LCD został rozbudowany o dodatkowe funkcje: możliwość wyświetlania przebiegu w milach i w kilometrach, wyświetlacz biegów, a także zegarek.

Benelli 302S hamuje równie skutecznie, co przyspiesza, dzięki dwóm tarczom hamulcowym. Wyposażono go w układ ABS, pływające tarcze hamulcowe, przewody hamulcowe w stalowym oplocie i dwa, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe. Żaden inny motocykl w tej klasie nie zapewni tak dobrej dozowalności i wyczucia hamulców.

302S żywiołowo reaguje na ruch rączką gazu dzięki wysokoobrotowemu, łącznie ośmiozaworowemu i zasilanemu wtryskiem paliwa silnikowi z dwoma wałkami rozrządu. Ten streetfighter dostarcza Ci aż 38 KM przy 11 500 obr / min przy wysokim stopniu kompresji wynoszącym 12:1. Teraz moc jest z Tobą, a dźwięku wydechu będziesz chciał słuchać bez przerwy.

 

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    Dwucylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, 4 zawory na cylinder
  • POJEMNOŚĆ
    300 cm3
  • ŚREDNICA X SKOK
    65 x 45,2 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    12:1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    28 kW (38 KM) @ 11000 rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    25,6 Nm (2,6 kgm) @ 9000 rpm
  • SMAROWANIE
    Mokra miska olejowa
  • ZASILANIE
    Wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Z katalizatorem
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Wielotarczowe, mokre
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    6 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁONT
    LI
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    NGK CR8E
  • ROZRUCH
    Elektryczny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    4.3 l / 100 km
  • EMISJA CO
    2
    99 g/km
  • RAMA
    Kratownicowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Amortyzatory 41 mm upside-down
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    135 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Centralny amortyzator z hydrauliczną regulacją
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    46 mm
  • HAMULEC PRZÓD
    Dwie tarcze hamulcowe 260 mm z czterotłoczkowymi zaciskami i ABS-em
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Aluminiowa
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 3.50” DOT
  • HAMULEC TYŁ
    Tarcza hamulcowa 240 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em
  • TYLNA OBRĘCZ
    Aluminium
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 4,50” DOT
  • OPONA PRZEDNIA
    120/70-ZR17
  • OPONA TYLNA
    160/60 – ZR17
Przewiń na górę