Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

BN 125

PODBIJAJ MIASTO BEZ WAHANIA!

BN 125 to atrakcyjny, ekonomiczny i nowoczesny motocykl, który będzie Twoim kompanem niezależnie od warunków na drodze. Ciekawa stylistyka, silnik zasilany wtryskiem paliwa, wydajny układ hamulcowy – nic tylko wsiąść i zabrać go na wycieczkę.

BN 125 posiada jednocylindrowy, 4 zaworowy, chłodzony powietrzem silnik o maksymalnej mocy 8.2kW / 11.1 km przy 9500 obr/min oraz maksymalnym momencie obrotowym 10 Nm przy 7000 obr/ min, spięty z optymalną, pięciobiegową skrzynią.

Zastosowany w BN 125 układ hamulcowy od Benelli gwarantuje maksimum bezpieczeństwa dzięki tarczy o średnicy 260 mm z trójtłoczkowym zaciskiem z przodu oraz tarczy o średnicy 240 mm z dwutłoczkowym zaciskiem z tyłu. Koła średnicy 17 cali wykonane ze stopu aluminium, wyposażone zostały w opony o rozmiarze 110/80 z przodu oraz 130/70 z tyłu.

Układ zwieszenia składa się z przedniego 35 mm widelca upside-down oraz tylnego wahacza z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego.

BN 125 wyposażony został w stalową ramę kratownicową, aby zapewnić maksymalną zwinność i zwrotność podczas jazdy na motocyklu.

mfa motocykle benelli

Dane techniczne:

  • RODZAJ
    Pojedyńczy cylinder, 4 zaworowy, 4-suw, chłodzony powietrzem, pojedyńczy wałek rozrządu, dwie świece
  • POJEMNOŚĆ
    125 cm3
  • ŚREDNICA X SKOKØ
    54 x 54,5 mm
  • STOPIEŃ SPRĘŻANIA
    9,8 :1
  • ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
    8,2 kW (11,1 KM) @ 9500 rpm
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
    8,2 kW (11,1 kgm) @ 9500 rpm
  • SMAROWANIE
    Mokra miska olejowa
  • ZASILANIE
    Elektroniczny wtrysk paliwa
  • UKŁAD WYDECHOWY
    Z katalizatorem
  • NORMA SPALIN
    Euro 5
  • SPRZĘGŁO
    Mokre sprzęgło
  • SKRZYNIA BIEGÓW
    5 biegów
  • PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Łańcuch
  • ZAPŁON
    DELPHI – MT05
  • ŚWIECA ZAPŁONOWA
    Dwie świece – BOSCH – A7RC
  • ROZRUCH
    Elektryczny
  • PRZEŁOŻENIE
    Niedostępny
  • PRZEKŁADNIA GŁÓWNA
    Niedostępny
  • ZUŻYCIE PALIWA
    1,7 l/100km
  • EMISJA CO
    2
    39 g/km
  • RAMA
    Kratownicowa
  • ZAWIESZENIE PRZÓD
    Zawieszenie upside-down
  • SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
    110,5 mm
  • ZAWIESZENIE TYŁ
    Amortyzator centralny z regulacją napięcia wstępnego
  • SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
    40 mm
  • HAMULEC PRZÓD
    Tarcza ø260 mm z 3 tłoczkowym zaciskiem i CBS
  • PRZEDNIA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 2.50 DOT
  • HAMULEC TYŁ
    Tarcza ø240 mm z 2 tłoczkowym zaciskiem i CBS
  • TYLNA OBRĘCZ
    Stop aluminium
  • TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
    17” x MT 3.00 DOT
  • OPONA PRZEDNIA
    110/80-17
  • OPONA TYLNA
    130/70 – 17
Przewiń na górę