PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Benelli TNT 125

Benelli TNT 125

Cena pojazdu:
10 490 PLN

125 POWODÓW DO RADOŚCI

TNT 125 to motocykl o niecodziennej stylistyce. Masywny i zwinny street fighter dla tych, którzy lubią się wyróżniać.

Od samych początków motoryzacji wiadomo, że nikt na świecie nie potrafi zaprojektować piękniejszej sylwetki pojazdu niż Włosi. TNT 125 jest tego wręcz doskonałym przykładem. Kiedy się na niego patrzy nie można się doczekać jazdy. Kiedy już jedziemy cieszymy się dynamiką i zwrotnością oraz myślą, że kiedy zsiądziemy znów zobaczymy go w całej krasie. Jest tak urodziwy, że aż szkoda, że po jeździe nie można go zmniejszyć i postawić sobie przy komputerze.

Ale wygląd i wrażenia to oczywiście nie wszystko. Mamy tu świetne hamulce w układzie CBS, sztywną, kratownicową ramę i doskonały, nowoczesny silnik serii BMT model D (Benelli Multi – Spark Plug, Multi – Valve Technology) – 4 zawory, 2 świece, wysoki stopień sprężania i chłodnica oleju to wysoka wydajność, ekonomia i sportowa charakterystyka.

TNT 125 to prawdziwa eksplozja doznań dla wszystkich zmysłów – a jeśli „eksplozja” to tylko TNT 😉

Benelli TNT 125

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

SILNIK

Pionowo zorientowana konstrukcja cylindra, czterosuwowego silnika SOHC zapewnia mocne przyspieszenie, przyjazną dla kierowcy elastyczność oraz wszechstronną, zachęcającą naturę.

02

DEMONICZNY UŚMIECH

Zmruż oczy i ujrzyj psotny uśmiech kryjący się w insektoidalnym zestawie reflektorów TNT 125.

03

OSTRY STYL

TNT 125 jest wizytówką niesamowitego, włoskiego stylu, bez względu na to, pod jakim kątem go oglądasz.

04

ZAWIESZENIE I HAMULCE

Inspirowany wyścigami przedni widelec upside-down, lekkie koło ze stopu aluminium oraz mocny hamulec tarczowy.

DANE TECHNICZNE

RODZAJ
Jeden cylinder, 4-suw, 4V, chłodzony powietrzem, dwie świece, SOHC
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
125 cm3
ŚREDNICA X SKOK
ø54X54.5mm
STOPIEŃ SPRĘŻANIA
9.8:1
ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA
8.2kW/9500r/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY
10N·m/7000r/min
SMAROWANIE
Smarowanie wymuszone z mokrą miską olejową
ZASILANIE
EFI
UKŁAD WYDECHOWY
Z katalizatorem i czujnikami tlenu
NORMA SPALIN
Euro 5
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
5 biegów
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Łańcuch
ZAPŁON
DELPHI - MT05.3
ŚWIECA ZAPŁONOWA
BOSCH - A7RC
ROZRUCH
Elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
2.1 l/100km
EMISJA CO2
47 g/km
RAMA
Kratownicowa, spawana z rur stalowych
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
120mm
ZAWIESZENIE TYŁ
Tylny wahacz z centralnym amortyzatorem i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
50mm
HAMULEC PRZÓD
Tarcza z zaciskiem trójtłoczkowym i CBS
PRZEDNIA OBRĘCZ
Stop aluminium
PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY
12” x MT 3.0 DOT
HAMULEC TYŁ
Tarcza z zaciskiem jednotłoczkowym i CBS
TYLNA OBRĘCZ
Stop aluminium
TYLNA OBRĘCZ WYMIARY
12” x MT 3.5 DOT
OPONA PRZEDNIA
120/70-12
OPONA TYLNA
130/70-12
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
760mm
PRZEŚWIT
160mm
WAGA GOTOWA DO JAZDY
124kg
DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA
177kg
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA
7.2L
ROZSTAW OSI
1215mm