
Poradzi sobie wszędzie
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji.
Mocny, prawie 40-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie. Jak to w Kymco.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2205/1205/1265 |
---|---|
Rozstaw osi (mm) | 1297 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 356 |
Silnik | 4-suwowy |
Poj. skokowa (ccm) | 501 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk |
Moc (KM) | 31 |
Max. moment obr. (Nm) | – |
Przełożenie skrzyni biegów | L/H/N/R/P |
Zbiornik paliwa (L) | 16,5 |
Przeniesienie napędu | CVT ; 4×4 ; wał kardana |
Rozmiar opon przód | 25 x 8-12” |
Rozmiar opon tył | 25 x 10-14” |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 202 / 200 |
Homologacja na hak | tak |
Dostępna kolorystyka | czerwony, zielony |
Homologacja drogowa | tak (2 osoby) |
Euro 4 |