Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

Ninja 1000 SX

Trzy tryby na różne warunki jazdy, oferujące sportowe osiągi lub spokój umysłu w zależności od warunków – to wszystko aby pokonywać śliskie odcinki trasy z pewnością siebie.

Supersportowy, precyzyjny system zarządzania siłą hamowania Kawasaki jest teraz dostępny w standardowym wyposażeniu Versysa 1000. Jest to ta sama baza używana w Ninja H2 i Ninja ZX-10R, zaprogramowana i dopasowana do drogowych warunków i wysokiego skoku zawieszenia Versysa 1000.

Tempomat Kawasaki pozwala utrzymywać żądaną prędkość poprzez łatwe naciśnięcie guzika. Wystarczy raz aktywować, aby odciążyć kierowcę z konieczności stałego trzymania manetki gazu. Redukuje to napięcia powstające w prawej dłoni w trakcie podróżowania na długich dystansach, przyczyniająć się do wysokiego komfortu jazdy i czyniąc jazdę bardziej relaksującą.

PRZYGODA WZYWA

Podróże na motocyklu to prawdopodobnie najlepsze przeżycia w życiu. Każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a za każdym zakrętem czekają nowe niezapomnianie widoki. Nieznane drogi oraz dalekie zakątki świata stają się dużo bardziej znajome dzięki modelowi Versys 1000.
Ty i Twój Versys 1000 jesteście gotowi, kiedy przygoda wzywa.

Używając najnowszego oprogramowania Kawasaki wraz z instrukcjami otrzymywanymi z systemu Bosch IMU (Bezwładnościowej Jednostki Pomiarowej), KCMF monitoruje parametry silnika i nadwozia podczas jazdy w zakręcie– od wejścia, przez apex, aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamowania i moc silnika aby ułatwiać gładkie przechodzenie z fazy przyśpieszenia do hamowania i odwrotnie, oraz aby wspierać kierowcę w utrzymaniu zamierzonej lini jazdy przez zakręt.

Versys 1000 S wyposażony jest standardowo w zintegrowane trzy tryby jazdy, które automatycznie łączą cechy kontroli trakcji i mapy silnika dla trybu Sport, Road, Rain Plus i Rider (manualny).

Uzupełniając ekscytujący charakter silnika Versysa 1000, model S zawiera w standardowym wyposażeniu Quick Shifter, który dzięki możliwości zmiany biegów bez użycia sprzęgła, uwalnia niezakłucony strumień przyśpieszenia, jak i łatwe spowalnianie pojazdu.

Podgrzewane manetki podwyższą komfort podróżowania w chłodne dni. Ogrzewanie działa na całej powierzchni manetki zapewniając dokładne ogrzanie dłoni.

Uzupełnieniem wyświetlacza TFT nowego Versysa 1000 S jest wbudowany moduł Bluetooth, pozwalający kierowcy na bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Używając na smartfonie aplikacji “RIDEOLOGY THE APP”, kierowca otrzymuje dostęp do wielu przydatnych funkcji, przyczyniając się do potęgowania doświadczeń pynących z jazdy na motocyklu.

Uzupełniając ochronę przed wiatrem zapenioną przez owiewkę centralną i boczne, bezstopniowo regulowana szyba może być ustawiona według  preferencji kierowcy, przyczyniając się do komfortowej jazdy po autostradach. Wysokość szyby może być łatwo regulowana z poziomu siedzenia kierowcy.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,043 cm³
Średnica x skok
77 x 56 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi podprzepustnicami
Zapłon
Elektroniczny
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
128 g/km
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min
Zużycie paliwa przy zastosowaniu zestawu dławiącego 85 kW
5.5 l/100 km
Emisja C02 przy zastosowaniu zestawu dławiącego 85 kW
128 g/km
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 310 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 43 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Back-link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Ślad
106 mm
Skok zawieszenia, przednie
150 mm
Skok zawieszenia, tylne
152 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
34° / 34°
Dł x Szer x Wys
2,270 x 950 x 1,490 (1,530 z wyższą szybą) mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
257 kg
Przewiń na górę