PN. - PT. 10:00 - 18:00 SOB. 10:00 - 14:00
517 473 779
517 427 299
Kawasaki VERSYS 1000 SE

Kawasaki VERSYS 1000 SE

Cena pojazdu:
85 100 PLN

Przygody motocyklowe to najlepsze przygody w życiu. Każdy dzień przynosi okazję do nowych wyzwań. Poza znanymi drogami kryją się zupełnie nowe perspektywy. Nieznane drogi stają się łatwiejsze, a odległe miejsca bliższe dzięki Versys 1000 SE. Gdy wzywa przygoda, Ty i Versys 1000 SE jesteście na nią gotowi. ANY ROAD. ANY TIME.

Kawasaki VERSYS 1000 SE

NAJWAŻNIEJSZE
CECHY

01

KCMF (System zarządzania jazdą w zakrętach Kawasaki)

Używając najnowszego oprogramowania Kawasaki wraz z instrukcjami otrzymywanymi z systemu Bosch IMU (Bezwładnościowej Jednostki Pomiarowej), system KCMF monitoruje parametry silnika i nadwozia podczas jazdy w zakręcie– od wejścia, przez apex, aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamowania i moc silnika, aby ułatwiać gładkie przechodzenie z fazy przyśpieszenia do hamowania i odwrotnie, oraz aby wspierać kierowcę w utrzymaniu zamierzonej lini jazdy w zakręcie.

02

KQS (Kawasaki Quick Shifter)

Uzupełniając ekscytujący charakter silnika Versysa 1000, model SE zawiera w standardowym wyposażeniu Quick Shifter, który – dzięki możliwości zmiany biegów bez użycia sprzęgła – uwalnia niezakłócony strumień przyśpieszenia, jak i łatwe spowalnianie pojazdu.

03

Ekscytujący 4 cylindrowy, rzędowy silnik

Kluczowym elementem zapewniającym przyjemność z jazdy Versysem 1000 jest ekscytujący silnik oferujący więcej niż osiągi na to wskazują. “Rzędowa czwórka” o pojemności 1043cm3, dostrojona pod kątem elastyczności, zapewnia doskonałe wyczucie prawej manetki, wysoki moment obrotowy w całym zakresie obrotów (zwłaszcza w średnim i niskim) jak również doskonały dźwięk, dbając o to, aby kierowca odczuwał fizycznie i akustycznie każde dodanie gazu. Zamiana przepustnicy na elektroniczną pozwoliła na instalację elektronicznego Tempomatu jak i wpynęła na płynne dostawy mocy w trakcie odkręcania manetki.

04

Połączenie ze smartfonem

Uzupełnieniem wyświetlacza TFT nowego Versysa 1000 SE jest wbudowany moduł Bluetooth, pozwalający kierowcy na bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Używając na smartfonie aplikacji “RIDEOLOGY THE APP”, kierowca otrzymuje dostęp do wielu przydatnych funkcji, przyczyniając się do potęgowania doświadczeń płynących z jazdy na motocyklu.

05

Podwójne przednie lampy LED

Każda z obu przednich lamp zawiera teraz światła mijania, drogowe jak i światła pozycyjne. Wysoka wydajność nowych przednich lamp oferuje znacznie lepszą jasność, aby lepiej oświetlić drogę w trakcie nocnych jazd.

06

Podręczne gniazdo zasilania

Umiejscowione w kokpicie gniazdo zapalniczki – poprzednio jako dodatek – dziś na liście standardowego wyposażenia. Łącznie do dyspozycji 40W mocy.

07

Zabawa sportową jazdą na zmiennych warunkach nawierzchni

Ponieważ w prawdziwym świecie ulice nie oferują tak gładkiej nawierzchni jak tory wyścigowe, niedoskonałości dróg (pęknięcia czy ubytki) są codziennością, a niektóre drogi nie są nawet wybrukowane – Kawasaki wybrało zawieszenie o dużym skoku dostosowane do zróżnicowane warunki drogowe, pozwalające pokonywać zakręty z pewnością siebie. Mimo, że zawieszenie o dużym skoku nie jest przeznaczone na jazdę poza utwardzonymi drogami, świetnie radzi sobie na dalekich od ideału warunkach ulicznych, pozwalając na płynny przejazd tam, gdzie motocykle sztywniejsze i bardziej sportowe wymagałby zmniejszenia prędkości. Lekkie 17 calowe przednie i tylne koła zapewniają dobre, sportowe prowadzenie.

08

W pełni kolorowy wyświetlacz TFT

Kompaktowy, w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz TFT sprawia, żę kokpit wygląda nowocześnie i jest zaawanasowany technologicznie. Wysokiej jakości, w pełni kolorowy wyświetlacz w technologi TFT zapewnia wyraźny obraz. Tło wyświetlacza ma możliwość zmiany koloru (czarny lub biały), a jego jasność jest dostosywana automatycznie w zależności od warunków nasłonecznienia. Oprócz kilku okien wielofunkcyjnych, dwa sposoby wyświetlania pozwalają kierowcy wybrać sposób prezentacji danych.

09

KECS wraz z Technologią Showa Skyhook

Versys 1000 SE korzysta z zaktualizowanego KECS (Elektronicznie sterowanego zawieszenia Kawasaki). Nowe zawieszenie, zapewnia płynniejszą jazdę zarówno dla kierowcy jak i pasażera powodując wzrost komfortu i przyjemności z jazdy. Koncepcja Skyhook to abstrakcyjny hak podtrzymujący masę resorowaną motocykla i modelujący siłę tłumienia zawieszenia, umożliwiając przejazd przez napotkane nierówności przy zachowaniu pionowej pozycji motocykla i możliwie minimalnych zakłóceniach.

010

Podgrzewane manetki

Podgrzewane manetki podwyższą komfort podróżowania w chłodne dni. Ogrzewanie działa na całej powierzchni manetki zapewniając dokładne ogrzanie dłoni.

011

Pełne oświetlenie LED

Od podwójnych przednich lamp i kompaktowych świateł doświetlających zakręty, do tylnej lampy i żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej, Versys 1000 oferuje pełen pakiet nowoczesnego oświetlenia LED.

012

System montażu kufrów Cean-Mount

System montażu akcesoryjnych kufrów bocznych pozwala instalować i demontować kufry w bardzo prosty sposób przyczniając się do zwiększenia wygody użytkowania. Dzięki mocowaniu Clean-Mount kufry są dopasowane do tyłu nadwozia i umieszczone blisko osi pojazdu – a dzięki minimalistycznej konstrukcji  stelaża – po demontażu kufrów motocykl wciąż wygląda dobrze.

013

Regulowana szyba

Uzupełniając ochronę przed wiatrem zapewnioną przez owiewkę centralną i boczne, bezstopniowo regulowana szyba może być ustawiona według  preferencji kierowcy, przyczyniając się do komfortowej jazdy po autostradach. Wysokość szyby może być łatwo regulowana z poziomu siedzenia kierowcy.

014

Elektroniczna przepustnica

Dzięki elektronicznym zaworom w przepustnicy jednostka ECU kontroluje zarówno ilość paliwa (poprzez wtryskiwacze paliwa) jak i powietrza (przez przepustnicę) dostarczane do silnika. W rezultacie idealne ustawienie wytryskiwaczy paliwa i przepustnicy skutkuje gładkimi, neturalnymi reakcjami silnika i płynnym oddawaniem mocy.

015

Zintegrowane tryby jazdy

Versys 1000 SE wyposażony jest standardowo w zintegrowane trzy tryby jazdy, które automatycznie łączą cechy kontroli trakcji i mapy silnika dla trybu Sport, Road, Rain Plus i Rider (manualny).

016

Doświetlanie zakrętów w technologii LED

Dodatkowe lampy LED umieszczone w owiewkach pomagają oświetlić drogę w trakcie pokonywania zakrętów w nocy. W każdej z dwóch lamp znajdziesz po trzy panele świetlne, które mają niezmienny kierunek świecenia i są aktywowane w zależności od kąta pochylenia motocykla. W trakcie przechyłu pojazdu światła zapalają się oświetlając jezdnię znacznie szerzej w kierunku, w którym podążasz.

017

KIBS (Inteligentny system Kawasaki zapobiegający blokowaniu hamulca)

Supersportowy, precyzyjny system zarządzania siłą hamowania Kawasaki jest teraz dostępny w standardowym wyposażeniu Versysa 1000. Jest to ta sama baza używana w Ninja H2 i Ninja ZX-10R, zaprogramowana i dopasowana do drogowych warunków i wysokiego skoku zawieszenia Versysa 1000.

018

Elektroniczny tempomat

Tempomat Kawasaki pozwala utrzymywać żądaną prędkość poprzez łatwe naciśnięcie guzika. Wystarczy raz aktywować, aby odciążyć kierowcę z konieczności stałego trzymania manetki gazu. Redukuje to napięcia powstające w prawej dłoni w trakcie podróżowania na długich dystansach, przyczyniająć się do wysokiego komfortu jazdy i czyniąc jazdę bardziej relaksującą.

019

Dwa siedzenia do wyboru

Versys 1000 wyposażony jest w komforowe siedzisko, zbudowane z grubszej pianki uretanowej, zapewniając komfort umożliwiający spędzenie długich godzin w siodle i oferując wyższym kierowcom pozycję odciążającą kolana. Zarówno Versys 1000 SE jak i wersja “S” może być wyposażony w akcesoryjne obniżone siedzenie (20mm niższe) pozwalające łatwiej dosięgnąć do podłoża.

020

Kontrola trakcji KTRC

Trzy tryby na różne warunki jazdy, oferujące sportowe osiągi lub spokój umysłu w zależności od warunków – to wszystko, aby pokonywać śliskie odcinki trasy z pewnością siebie.

021

Radialne przednie zaciski hamulcowe

Przednie tarcze o średnicy 310mm są teraz zatrzymywane przez sztywny, radialny zacisk typu monoblock, uzupełniony przez radialną pompę hamulcową, przyczyniając się do doskonałej dozowalności i potężnej siły hamowania.

DANE TECHNICZNE

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika
1,043 cm³
Średnica x skok
77 x 56 mm
Stopień sprężania
10.3:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4
Zapłon
Digital
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Moc maksymalna
88.2 kW {120 KM} / 9,000 obr./min
Zestaw dławiący 85 kW
Dostępny
Emisja C02
128 g/km
Maksymalny moment obrotowy
102 N•m {10.4 kgf•m} / 7,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1
2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2
1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3
1.529 (26/17)
Przełożenie biegu 4
1.304 (30/23)
Przełożenie biegu 5
1.136 (25/22)
Przełożenie biegu 6
0.958 (23/24)
Przełożenie całkowite
2.867 (43/15)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne półpływające tarcze płatkowe 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza hamulcowa o średnicy 250 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie
Odwrócony widelec 43 mm z tłumieniem odbicia i kompresji sterowanym przez KECS, ręczną regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami top-out
Zawieszenie, tylne
Poziomy Back-Link, amortyzator BFRC lite, tłumienie dobicia, tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny z kontrolą KECS.
Typ ramy
Dwururowy, aluminiowy
Ślad
106 mm
Skok zawieszenia, przednie
150 mm
Skok zawieszenia, tylne
152 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P
34° / 34°
Dł x Szer x Wys
2,270 x 950 x 1,490 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Rozstaw osi
1,520 mm
Prześwit pod pojazdem
150 mm
Pojemność zbiornika paliwa
21 litrów
Wysokość siedzenia
840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
257 kg