Motocyklowa Fabryka Adrenaliny

Oficjalna strona MFA

Ninja H2 SX

Analogowy prędkościomierz jest uzupełniony pełnym cyfrowym ekranem LCD (model STD) lub pierwszy raz użytym w motocyklu kolorowym ekranem TFT LCD wysokiej jakości (model SE). Do wyboru są dwa tryby wyświetlania (Touring lub Sport) umożliwiające kierowcom ustalanie priorytetów informacji, które chcą zobaczyć.

TURBODOŁADOWANIE TWOJEJ PODRÓŻY

Zostaw wszystko co wiedziałeś o sportowej turystyce za sobą dzięki nowej, turbodoładowanej Ninja H2 SX. Przemierzaj kontynenty na autostradach oraz górskich przełęczach. Jedź dalej, jedź szybciej. Ninja H2 SX – Turbodoładowanie Twojej
podróży.

W każdy z kierunkowskazów wbudowane są trzy światła w kształcie pasów aktywowanych na przez kąt nachylenia motocykla (10, 20 i 30 stopni). Gdy skręcający motocykl się przechyla, aktywują się kolejne światła w kierunku, w którym zmierza motocykl. Wyłącznie dostępne w modelu SE.

KLCM elektronicznie steruje mocą silnika podczas startu, w celu uniknięcia zerwania przyczepności kół zapobiegając obrotowi koła tylnego (zerwaniu przyczepności) i utrzymaniu przedniego koła na podłożu.

Dwukierunkowy, szybki quickshifter umożliwiający zmianę przełożenia na niższe lub wyższy bez konieczności użycia sprzęgła. Zaprojektowany z myślą o efektywnej sportowej jeździe zoptymalizowanej pod kątem ruchu ulicznego. Ustawienia umożliwiają pracę przy obrotach powyżej 2,500 na minutę.

Dane techniczne:

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Stopień sprężania
11.2:1
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
Układ rozruchowy
Elektryczny
Smarowanie
Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Zużycie paliwa
5.7 l/100 km
Emisja C02
139 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa, pierścieniowa
Przeniesienie napędu
Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe
1.480 (74/50)
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 320 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
Zawieszenie, tylne
Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
Ślad
103 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
139 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,135 x 775 x 1,205 mm
Rozstaw osi
1,480 mm
Prześwit pod pojazdem
130 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
256 kg
Przewiń na górę