
Ninja H2 SX
Analogowy prędkościomierz jest uzupełniony pełnym cyfrowym ekranem LCD (model STD) lub pierwszy raz użytym w motocyklu kolorowym ekranem TFT LCD wysokiej jakości (model SE). Do wyboru są dwa tryby wyświetlania (Touring lub Sport) umożliwiające kierowcom ustalanie priorytetów informacji, które chcą zobaczyć.
TURBODOŁADOWANIE TWOJEJ PODRÓŻY
Zostaw wszystko co wiedziałeś o sportowej turystyce za sobą dzięki nowej, turbodoładowanej Ninja H2 SX. Przemierzaj kontynenty na autostradach oraz górskich przełęczach. Jedź dalej, jedź szybciej. Ninja H2 SX – Turbodoładowanie Twojej
podróży.
W każdy z kierunkowskazów wbudowane są trzy światła w kształcie pasów aktywowanych na przez kąt nachylenia motocykla (10, 20 i 30 stopni). Gdy skręcający motocykl się przechyla, aktywują się kolejne światła w kierunku, w którym zmierza motocykl. Wyłącznie dostępne w modelu SE.
KLCM elektronicznie steruje mocą silnika podczas startu, w celu uniknięcia zerwania przyczepności kół zapobiegając obrotowi koła tylnego (zerwaniu przyczepności) i utrzymaniu przedniego koła na podłożu.
Dwukierunkowy, szybki quickshifter umożliwiający zmianę przełożenia na niższe lub wyższy bez konieczności użycia sprzęgła. Zaprojektowany z myślą o efektywnej sportowej jeździe zoptymalizowanej pod kątem ruchu ulicznego. Ustawienia umożliwiają pracę przy obrotach powyżej 2,500 na minutę.

Dane techniczne:
- Typ silnika
- Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
- Pojemność skokowa silnika
- 998 cm³
- Średnica x skok
- 76 x 55 mm
- Stopień sprężania
- 11.2:1
- Układ zaworów
- 16 zaworów DOHC
- Układ paliwowy
- Wtrysk paliwa: Ø 40 mm x 4 z podwójnym wtryskiem
- Układ rozruchowy
- Elektryczny
- Smarowanie
- Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa z chłodnicą oleju
- Moc maksymalna
- 147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
- Zużycie paliwa
- 5.7 l/100 km
- Emisja C02
- 139 g/km
- Maksymalny moment obrotowy
- 137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500 obr./min
- Przełożenie
- 6-biegowa, pierścieniowa
- Przeniesienie napędu
- Łańcuch uszczelniony
- Przełożenie podstawowe
- 1.480 (74/50)
- Przełożenie biegu 1
- 3.077 (40/13)
- Przełożenie biegu 2
- 2.471 (42/17)
- Przełożenie biegu 3
- 2.045 (45/22)
- Przełożenie biegu 4
- 1.727 (38/22)
- Przełożenie biegu 5
- 1.524 (32/21)
- Przełożenie biegu 6
- 1.348 (31/23)
- Sprzęgło
- Mokre wielotarczowe, manualne
- Sprzęgło
- Mokre wielotarczowe, manualne
- Hamulce, przednie
- Podwójne tarcze pół-pływające, 320 mm. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
- Hamulce, tylne
- Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy
- Zawieszenie, przednie
- Widelec odwrócony, 43 mm z tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny i sprężyny top-out
- Zawieszenie, tylne
- Nowy Uni-Trak z gazowym amortyzatorem, zbiornikiem kombinowanym, dwuzakresowe (prędkość duża/ mała) tłumienie dobicia, tłumienie odbicia, regulacja napięcia wstępnego i sprężyny top-out
- Typ ramy
- Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie z płytą montażową wahacza
- Ślad
- 103 mm
- Skok zawieszenia, przednie
- 120 mm
- Skok zawieszenia, tylne
- 139 mm
- Opona, przednia
- 120/70ZR17M/C (58W)
- Opona, tylna
- 190/55ZR17M/C (75W)
- Dł x Szer x Wys
- 2,135 x 775 x 1,205 mm
- Rozstaw osi
- 1,480 mm
- Prześwit pod pojazdem
- 130 mm
- Pojemność zbiornika paliwa
- 19 litrów
- Wysokość siedzenia
- 835 mm
- Masa pojazdu gotowego do użytku
- 256 kg